Aanleg regenwater afvoer terras

Er is regenwater afvoer gemaakt op ons terras ter hoogte van de berging. Nu hebben we ergeen last meer van, dat het regenwater de berging in loopt. Zoals we van Remy gewend zijn heeft hij deze werkzaamheden heel netjes en vakkundig uitgevoerd.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Boom eruit, boom erin

Remy en David zijn deskundig, vriendelijk en betrouwbaar, en werken met aandacht voor de natuurlijke omgeving. Er moest bij mij een walnotenboom uit de tuin verwijderd worden, die na 1 blik van Remy geen walnotenboom bleek te zijn. Remy en David hebben gelukkig ook gevoel voor humor. Daarvoor in de plaats moest er een nieuwe boom komen, geschikt voor een stadstuin. Het advies was goed, duidelijke afspraken en offerte, en de uitvoering was super. Her en der nog wat planten verplaatst en afgevoerd, nu kan ik weer verder met de tuin. Als ik daarbij in de toekomst hulp nodig heb dan maak ik graag weer gebruik van jullie kennis en diensten. Bedankt!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Bedankt Jacqueline voor de gezelligheid. Veel plezier met je boom. Groetjes, David en Remy

Rustig, betrouwbaar en kwaliteit!

Remy en David zijn beiden toppers en weten waar ze het over hebben. Ter plekke kunnen nog dingen aangepast worden en komen ze ook nog met ideeën voor verbetering. Ze zijn daarnaast heel duidelijk in de communicatie en alles wordt keurig afgestemd. Ze houden zich aan hun afspraken en laten het weten als er iets veranderd. Wij zijn ontzettend blij met onze tuin en zouden Remy en David dan ook van harte aanbevelen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Vakmannen met passie voor hun werk!

deze mannen hebben passie voor hun werk! En hetgene wat ze maken is ook erg mooi! Ook doen ze niks "afraffelen" alles moet gewoon netjes en naar tevredenheid van de klant zijn. Dat in combinatie met de gezelligheid heb ik het zeer goed ervaren met deze mannen te werken.

• Kwaliteit organisatie*
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid*
  • Nakomen afspraken* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Hoi Sjaak, Het was een plezier om de tuin aan te leggen bij jullie. Wat een gastvrijheid! Geniet van de tuin en we spreken elkaar vast nog wel. Groetjes Remy en David

Dit hoveniersbedrijf heeft álles in huis waar ik belang aan hecht.

Na contact met diverse hoveniers en dito teleurstellingen, kwam Remy op mijn pad! Een betrokken, betrouwbaar, hardwerkende jongen! Ook David, zijn rechterhand, beschikt over dezelfde eigenschappen. Als onhandige leek had ik veel vragen en ik kreeg álle informatie die ik nodig had om zijn prima werk in mijn tuin eer aan te doen, mondeling en ook in kleur uitgeprint met namen van planten en de wijze van verzorgen, wanneer, hoe en in welke maand. Ik ben nooit royaal met sterren, maar maak hiervoor een uitzondering. 5 sterren, dik verdiend.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Wat een leuke en lieve reactie Sonja. De 100-ste review ook, dus ook soort van speciaal. Ik hoop dat de plantjes het goed gaan doen, maar dat zal wel lukken met zoveel zorg. Tot volgend jaar. Groetjes Remy

Zeer netjes en natuurbewust

Heel erg fijn om te horen dat de gepland dag te warm zou zijn en deze dus verzet is zodat de planten niet kapot zouden gaan.

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Bedankt Wilma, Tot in het najaar bij het snoeien van de dakplataan. Mocht je tussendoor vragen hebben, dan kun je altijd bellen. Groetjes, Remy

Dit bedrijf gaat voor kwaliteit en een prachtig eindresultaat!

x

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Hoi Petra, we zijn blij dat we jullie tuin mochten aanleggen. Het was een uitdaging met de kinderkopjes, maar het is heel erg gaaf geworden. Nogmaals bedankt! Groetjes Remy

Creatief, zelfs in een hele kleine tuin

Op een paar m2 een tuin creëren en een pad naar de veranda toe waar de rolstoel naar boven kan, leek onmogelijk. Deze jongens kregen het echter voor elkaar. De planten moeten nog gaan groeien, dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar we genieten al iedere dag van het prachtige, avontuurlijke pad. Het woekerende kruipgoed dat in mijn tuin stond en wat ik per sé niet terug wilde, is iets hardnekkiger maar dat wordt alsnog geregeld als ze in oktober terugkomen met de beuk die nu niet leverbaar is. Ook de erfafscheiding achter in de tuin werd kundig en snel geplaatst; de planten moeten de rest doen, maar het is nu al een hele verbetering. Heel goed bereikbaar en behulpzaam met vragen en ideëen. Als de planten over een jaar ook nog het resultaat geven waar we op hopen, dan zijn ze simpelweg vijf sterren waard.

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Bedankt Rianne voor de goede review. We komen binnenkort nog even naar je tuin kijken. Groetjes Remy

uiterst prettige samenwerking!

Vanaf het eerste bezoek door Remy wisten we al wel dat we te maken hadden met een professional. Goede vragen en meteen ook goede adviezen. Er kwamen wat Corona uitdagingen voor Remy qua bestellingen tussendoor maar hij hield ons continu op de hoogte en goed geïnformeerd. De uiteindelijke aanleg verliep voorspoedig en mede door de juiste adviezen in het begin werden onze oorspronkelijke verwachtingen zelfs overtroffen. Daarnaast is het gewoon een leuke/aardige persoonlijkheid om in je tuin te hebben rondlopen ;-). Kortom, wij zijn erg tevreden met deze samenwerking en bevelen Remy van harte aan.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Bedankt Norbert, het was fijn werken bij jullie! Geniet van de tuin. Groetjes Remy

Geweldige service, heel fijn meegedacht om ons te helpen onze droomhuis te realiseren. Zeer flexibel als we nog wat extra dingen vroegen om aan te leggen. Secuur gewerkt met liefde Het lukt me niet om hieronder n rapportcijfer te geven. Maar voor ons een dikke 10

• Nakomen afspraken*

Bedankt Annelies. Veel plezier met jullie tuin. Het was fijn werken bij jullie. Groetjes Remy

Betrokken hovenier die topkwaliteit levert

Hoveniersbedrijf van Spreuwel is deskundig en zeer betrokken, denkt actief mee en voert werkzaamheden perfect uit. Oplevering is altijd super netjes, afspraken worden perfect nagekomen en communicatie verloopt uitstekend!

Hoi Rob, Bedankt voor de goede review. Geniet van de tuin! Groetjes Remy

Keurig en goed werk

Mijn gazon moest hoognodig vervangen worden en dat hebben Remy en David echt keurig gedaan. Na het leggen hebben ze ook alles netjes opgeruimd en de tuin netjes achtergelaten. Ik kan ze iedereen aanbevelen!

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

hallo Richard, Veel plezier met jullie gazon. Als je in de tussenkomst nog tuinvragen hebt, kun je altijd bellen. Groetjes Remy

Super nette service

Mijn tuin is keurig aangelegd en na afloop wordt alles opgeveegd en opgeruimd

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Bedankt Jan, Laat dat gras maar groeien. Veel plezier met de opgeknapte tuin. gr. Remy en David

Verwachtingen overtroffen

Remy en David hebben ontzettend hard gewerkt en hun creatieve inbreng en ervaring heeft ervoor gezorgd dat onze tuin nog veel mooier is geworden dan we hadden kunnen dromen! De tuin is tot in de puntjes afgewerkt. We kunnen Remy en David bij iedereen aanbevelen. Ze zijn ontzettend vriendelijk, werken hard, denken enthousiast mee en weten vooral hoe ze een tuin optimaal tot hun recht moeten laten komen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Bedankt Esther voor de mooie review. We hebben met veel plezier bij jullie gewerkt. Jullie zijn klaar voor de zomer in ieder geval! Gr. Remy

Graszoden en border

Eindresultaat heel netjes, heel behulpzaam en kundig!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Bedankt Paul. Veel plezier met je gazon. gr. Remy

Goede communicatie, prettig meegedacht en een prachtig eindresultaat!

We hebben Remy gevonden via Google en lazen goede verhalen over hem Van daaruit een kennismaking gepland en die verliep super prettig Remy dacht direct goed met ons mee, maakte een tekening en liet ons rustig over de plannen nadenken Na nog wat wijzigingen van onze kant, kregen we een nieuwe tekening en konden we aan de slag Remy stuurde ons op pad voor tegels en verlichting en kwam zelf nog een keer langs met een boek voor de houtkeuze voor het potdekselen We zijn heel blij dat hij zo met ons mee heeft gedacht in het ontwerp! De aanleg van de tuin verliep ook hartstikke prima Door wat pech met kapotte tegels en sneeuw liep het werk een beetje uit maar er was duidelijke communicatie over wanneer het werk ingehaald werd Heel fijn en daardoor ook geen probleem! Toen we terug kwamen van vakantie zag onze tuin er prachtig uit!! Remy en David bedankt voor jullie harde werken, de gezelligheid én het super mooie eindresultaat!!

• Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinaanleg

Hallo Lenie, Bedankt voor we uitgebreide review. Ondanks het wat slechtere weer en een beetje tegenslag is het een mooie tuin geworden om trots op te zijn. Jullie zijn klaar voor de zomer! Groetjes, Remy en David

Remy heeft wederom mooi en goed werk geleverd!

Het herinrichten van onze voortuin is in goed overleg gegaan. Advies om e.e.a. passend in de oude situatie te krijgen was duidelijk en relevant. Daarnaast werden ook nog enkele andere zaken in de achtertuin afgewerkt en werden planten netjes teruggeplaatst en wild gras verwijderd en opnieuw geëgaliseerd en ingezaaid!

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Hallo Net, Bedankt voor de mooie review. Geniet van de voortuin en tot binnenkort. Groetjes, Remy

Hard werkend en betrouwbaar!

• Nakomen afspraken*

Hey Jorge, We hebben met plezier bij jullie gewerkt. Bedankt voor de gastvrijheid! Tot de volgende keer. Groetjes, Remy en David

Remy en David leveren deskundig en openhartig advies en doen wat ze zeggen

Remy en David hebben door hun deskundige advies onze tuin weer een fris uiterlijk gegeven. Zij proberen dit door.minimale investeringen te bereiken en vervangen alleen daar waar nodig. Zij zijn eerlijk en openhartig daarin. Afspraken worden gemaakt en nagekomen. Als er iets tussenkomt, wat altijd kan, wordt er goed gecommuniceerd. Kortom wij zij meer dan tevreden en hebben direct afspraken gemaakt voor het periodiek onderhoud.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Precies wat wij hadden gehoopt.

Wij zijn zeer tevreden over de voorstellen en de uitvoering van onze tuin.

• Deskundigheid personeel:
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Bedankt voor de goede review Lia! Blij dat het na verwachting was. Groetjes Remy

Zeer deskundig!

Wij hebben Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel via Instagram benaderd voor onderhoud aan onze tuin, omdat onze vorige tuinman er een zooitje van gemaakt had. Remy is langsgekomen en dacht zeer goed mee met ons over wat anders zou kunnen. Uiteindelijk overeengekomen welke werkzaamheden er gedaan zouden worden en welke wij, in de voorbereiding, zelf uit zouden voeren. Een zeer gedetailleerde offerte gekregen, waar alles in stond zoals besproken. Tevens een helder en duidelijke plantenplan gekregen, waar zelfs onze huidige planten in beschreven stonden die behouden zouden blijven (voor ons bevestiging dat hij serieus en kundig is). De avond voor onderhoud/aanleg netjes een telefoontje hoe laat hij aanwezig zou zijn en op de dag zelf waren ze netjes op tijd. Ze werken erg netjes en komen gemaakte afspraken na. Na afloop werd alles netjes en schoon opgeleverd en werd alle tuinafval netjes door hun afgevoerd. Zeer tevreden en we laten Remy zeker terug komen voor ons tuinonderhoud.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Hoi Marc, Bedankt voor de mooie review. Ik hoop dat de planten het goed gaan doen. Veel plezier van de opgeknapte tuin. Groetjes Remy

Vakman!!!!

Remy is een zeer bekwame hovenier. Hij geeft duidelijke adviezen en werkt alles is zeer goed en snel af. De mannen zijn zeer correct en vriendelijk. Remy is altijd bereikbaar voor vragen en komt zijn afspraken altijd na. Wij willen niet anders meer.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Bedankt Annemieke! We hebben graag bij jullie gewerkt. Tot de volgende keer. Groetjes Remy

mooi werk, komt afspraken na

• Deskundigheid personeel:
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Verstand van zaken, goed advies en mooi resultaat!

Onze voortuin lag na de buxusmotplaag helemaal in puin. Na een afspraak met Remy bij ons thuis, heeft hij een plan gemaakt met diverse keuzemogelijkheden afgestemd op onze wensen. Tussendoor hebben we via de WhatsApp nog meer suggesties/foto's toegestuurd gekregen. Uiteindelijk de planten uitgekozen en een afspraak gemaakt voor de uitvoering. Onze tuin ziet er weer tiptop uit! Bedankt Remy en David voor het vakwerk wat jullie geleverd hebben. Groeten van Ferrie en Therese.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Dank je wel Ferrie en Thèrése! We hebben met plezier bij jullie gewerkt. We horen volgend jaar graag hoe het gaat met de tuin. Groetjes Remy

Volgend jaar kan ik pas het resultaat zien, maar ik ben zeer tevreden over het meedenken met wat ik wilde. De uitvoering is keurig en snel gedaan. Afspraken zijn nagekomen.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Dank je wel Anita! Veel plezier met de opgeknapte tuin. We hopen dat de plantjes het goed gaan doen. Mocht het tegenvallen, dan horen we ook graag van je.

Over Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel

Hoveniersbedrijf Remy van Spreuwel is uw specialist in tuinonderhoud en aanleg. Uw tuin ziet er altijd perfect uit, met veel oog voor detail en afwerking.