Mooie ontwerpen en prima uitvoering

Goed contact met Aart gehad over ontwerp. Wordt goed meegedacht en alles is bespreekbaar. Fijne medewerkers ter plaatse en nette harde werkers. Kortom een hele goede ervaring bij de aanleg van onze tuin.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Piekfijn

Onze tuin ziet er altijd weer piekfijn uit als jullie voor onderhoud geweest zijn. Nette werkers, denken mee en aardige mensen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Er wordt goed geluisterd door Aart en dat is door Gerben vertaalt naar een mooie tuin die volledig voldoet aan onze wensen . Bijzonder vriendelijke medewerkers die bij weer of geen weer doorpakken.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Tot nu heeft Kous Honeniers onze tuin onderhouden. Gezien de wintermaanden, liggen de werkzaamheden

Onze ervaring met Koud Hoveniers is heel goed.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Geen nummer, maar een klant!

Super fijne mensen! Niets is teveel gevraagd, en er word graag met je meegedacht, Begin 2021 onze tuin compleet laten realiseren,.en nog steeds zijn er mensen die langst lopen en de tuin staan te bewonderen! Super!!!!!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Goed advies, betrokken, fijne medewerkers, dit leidt tot een mooi resultaat.

Mijn vragen worden altijd serieus genomen, en zo mogelijk direct beantwoord. Wij vertrouwen onze tuin, zowel zakelijk als privé, al jaren toe aan Kous Hoveniers, en zijn nog steeds heel tevreden.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Een uitstekend en betrouwbaar hoveniers bedrijf

Wij hebben onze tuin ongeveer 12 jaar compleet laten renoveren door Kous. De hoveniers en bouwers die kwamen waar stuk voor stuk kundige mensen en prima in omgang. De tuin zag er na afloop super uit. In alle jaren daarna laten we het onderhoud gedeeltelijk door Kous hoveniers uitvoeren. Zijn altijd tevreden en soms niet, dan wordt in alle redelijkheid het probleem opgelost.

Geweldig goed!

Verplanten van grote struiken, snoeien en vijveronderhoud was prima.... Wij zijn nu verhuisd naar een appartement, maar hebben de nieuwe bewoners aangeraden om voor tuinonderhoud weer Koushoveniers in dienst te nemen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

De medewerkers van u bedrijf die bij ons de werkzaamheden hebben uitgevoerd waren zeer correct en vriendelijk, het resultaat was geweldig.

• Het gaat hier om: Bomenonderhoud

Goed geholpen in de ontwerpfase

Bij het ontwerpen van onze tuin zijn we goed door hen geholpen. Er werd met ons meegedacht, kwamen met advies en uiteindelijk hebben we een prachtig ontwerp ontvangen. Begin volgend jaar wordt het bij ons uitgevoerd, we kunnen niet wachten.

• Kwaliteit geleverde werk: N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp

Al jaren tevreden klant van Koushoveniers

Komen de afspraken na en de werkzaamheden worden nauwgezet uitgevoerd. En als je onverhoopt toch een minpuntje ontdekt, wordt dit nadat het gemeld is, per omgaande rechtgezet.

Vriendelijk en hardwerkend

Harmen is een deskundig en harwerkende man en aardig bovendien

• Het gaat hier om: Bomenonderhoud

Altijd voortreffelijk werk geleverd.

Gedurende 15 jaar vertrouwen wij het tuinwerk aan Kous Hoveniers toe. Dit naar volle tevredenheid.

Super mooie tuin

Mijn complimenten aan jullie allen. Ten eerste ontvingen wij een mooi en verrassend ontwerp. Daarna is het ook zeer netjes en kundig aangelegd. Het is echt een genot om in de tuin te zitten en hem van alle kanten te bewonderen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Kundig, netjes en op tijd.

Wij werken al jaren met Kous Hoveniers. Onze tuin in Amsterdam is aangelegd door deze Barneveldse firma en ook het reguliere onderhoud wordt door Kous gedaan. Wij hebben vanaf dag 1 ervaren, dat Kous zijn afspraken nakomt en doet wat hij belooft. De mensen van Kous zijn allemaal keurig netjes en beleefd. Harde werkers die alles keurig achterlaten, tot en met het stofzuigen van delen van het huis waar spullen doorheen zijn gekomen. In huis doen zij zelfs hun schoenen uit. Nou, dat vind je niet bij Amsterdamse bedrijven. Het laatste project wat Kous bij ons heeft gedaan is een overkapping / tuinhuis. Heel mooi geworden en binnen de afgesproken tijd. Medewerkers dachten goed mee en alles ging in overleg. Wij raden iedereen die een professionele, betrouwbare en aardige hovenier nodig heeft aan om met Kous in zee te gaan.

Prettig en professioneel

Na opname bestelling gedaan. Binnen de afgesproken tijd afspraak voor levering. Zij hebben voor mij voor op balkon geregeld: - plantenbakken cortenstaal; - aarde; - planten. En alles geplaatst en netjes achter gelaten. Men is deskundig en prettig in de omgang. Een aanbeveling waard.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp

Elke dag genieten

We zijn erg blij met onze 'droomplek'. De nieuwe vlonder is helemaal geworden zoals wij hem voor ogen hadden. De enthousiastelingen van Kous hebben vakkundig werk geleverd.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Harde werkers die met je meedenken en je verwachtingen overtreffen

Kous hoveniers heeft onze tuin ontworpen en aangelegd. Daarbij hebben ze goed geluisterd naar onze wensen en originele ideeën aangedragen. De uitvoering werd op ons verzoek keurig begin maart gestart en op schema uitgevoerd. De ploeg die de aanleg heeft gedaan werkte hard en lang (iedere dag om 7:00 uur bij ons aanwezig en na 16:00 uur pas naar huis). Fijn was ook dat ze de boel in het tussenliggende weekend keurig netjes opgeruimd achterlieten. Toen ze na 2 weken klaar waren, hebben ze de tuin en oprit ook keurig opgeruimd en schoongemaakt opgeleverd. Tijdens de tuinaanleg waren wensen ook altijd bespreekbaar en werd getracht zo goed mogelijk aan onze verzoeken tegemoet te komen. Erg prettig bedrijf om mee te werken!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Team hoveniers die net een stap verder gaan dan je mag verwachten

Vanaf een prettig gesprek via een goed advies naar een puike realisatie. Gedreven team vakmensen die luisteren, meedenken en doorwerken. Van harte aanbevolen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Ervaren mensen die met je meedenken

Mijn tuin heb ik laten aanleggen in tropische stijl met een overkapping en carport top gemaakt. Niks is teveel fijne club mensen die hard werken. Ben enorm tevreden met het resultaat zeker aan te raden om je tuin door hun te karen aanleggen. Fijne is ook alles onder één dak en één aanspreekpunt. Gr Erwin en Fenny Huizinga

Thuis!

De tuin is nu echt een thuis! Allereerst super fijn dat Aart zelf komt kijken bij voor ons toen nog een woning in de steigers. Prachtige schets gekregen met onze wensen en door Kous Hovenier hun eigen visie eraan gegeven. Al snel waren wij eruit. Dit word onze hovenier! Morgen de laatste dag, en het is helemaal af! Super goed contact gehad met hoveniers Simon en Teunis! Na Corona Bbq bij ons jongens!!! Tijdens de aanleg evt aanpassingen binnen no time wijzigen met behulp van Harmen. Nogmaals hartelijke dank voor deze prachtige tuin!!!!

Betrouwbaar en betaalbaar

Voldoende vakkennis en komen afspraken na. Altijd tijd voor tuinadvies

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Betrouwbaar, harde werkers, vakmanschap!

Vooraf werd de tijd genomen om naar de wensen te luisteren, die werden vervolgens goed vertaald in een ontwerp met offerte. Goede prijs / kwaliteit offerte. Na akkoord werden er afspraken gemaakt die goed werden nageleefd. Snelle en goede communicatie! Tijdens aanleg werd goed meegedacht, hard gewerkt met een een super strak eindresultaat. Alles werd keurig achtergelaten. Al het afval e.d. werd netjes afgevoerd. Hoveniers waren geschikte gasten die prettig in omgang waren.

• Website*
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg

Vriendelijk en klantgericht personeel met als eindresultaat een prachtige tuin!

Wij hebben door Kous Hoveniers onze stadstuin van 60m2 aan laten leggen. Wij waren vooraf vrij onbekend in deze wereld en hadden het tuinontwerp reeds door iemand anders op laten stellen. In onze tuin hadden (vanuit ons perspectief) een aantal flinke uitdagingen. Het betreft een Souterrain tuin waardoor lager dan omliggende tuinen en daardoor gevoeliger voor wateroverlast, kleiige grond waardoor water slecht wordt afgevoerd en de bereikbaarheid tijdens de aanleg. In de stad is dit nu eenmaal lastiger dan elders. In goed overleg was er vanuit Kous overal een oplossing voor. Deze ervaring hebben gehouden tijdens de aanleg van onze tuin en een service afspraak achteraf. Resultaat is een prachtige tuin die net voor de Corona lockdown is opgeleverd en waar wij sindsdien enorm van genieten. Kous dank voor al jullie goede zorgen en wat ons betreft een terechte beoordeling!

• Website* N.v.t.

uitstekend personeel

Wij hebben een tuin van 8500 m2. Veel te groot om zelf te onderhouden. Het enige wat ik zelf doe is het maaien van het gras. De rest van alle onderhoud wordt door Rob (met een hulp) gedaan. Elke 3 a 4 weken haalt hij 1 of 2 en soms wel 3 grote aanhangers snoeiafval en onkruid uit de tuin. Dat doet hij nu al 18 jaar tot onze grote tevredenheid. Elke keer als hij geweest is dan kun je heel goed zien dat de tuin weer is opgeknapt. We zullen hier voorlopig mee doorgaan.

• Website*