Keurig gewerkt

Plezierig contact, vlotte afwerking, kortom heel tevreden!!

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Deskundigheid personeel: N.v.t.
  • Het gaat hier om: Bomenonderhoud

Met Kous alles top!

Altijd keurig werk! Met een super resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Dit is een heel goed bedrijf

Zeer deskundig en klantvriendelijk bedrijf, goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer betrouwbare en integere werknemers. Al jaren klant en dit zal zo blijven, niets is ze teveel. Toppers!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinonderhoud

Met Kous hoveniers is je tuin af!

Werken netjes. Komen hun afspraak na. Laten het zeer verzorgd achter.

Servicegericht!

Altijd correct en fantastische opvolging. Goede communicatie

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Top hoveniers

Kous Hoveniers is al jaren voor ons een nette, betrouwbare en deskundige hovenier. We hopen nog jaren van jullie diensten gebruik te kunnen maken.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Georganiseerd en netjes werk

Betrouwbaar bedrijf, denken goed met je mee.

Aandacht voor afwerking

Met veel plezier genieten wij van onze door Kous Hoveniers vernieuwde voortuin. Met name de kwaliteit van de aanleg en de aandacht voor de afwerking vonden wij erg prettig.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

We zijn heel tevreden met de service en de kwaliteit wat geleverd wordt.

• Kwaliteit geleverde werk: N.v.t.
  • Deskundigheid personeel: N.v.t.

Zeer goed onderhoud parking

Heggen en bestrating wordt goed onderhouden. Geef ook advies voor herbeplanting.

Super hoveniers

Eerst een klein voortuintje laten aanleggen, wat prachtig is geworden. Nu 2x per jaar onderhoud voor de hele tuin, naar volle tevredenheid. Zeer nette hoveniers waar niets te veel voor is. Voor ons alleen Kous Hoveniers!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Degelijk werk

Degelijk werk. Geen omkijken naar, volledig ontzorgt.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Zeer tevreden!

Kous hoveniers heeft onze tuin ontworpen en aangelegd. Het ontwerp overleg met Aart Kous ging plezierig en ongedwongen. Er wordt goed geluisterd naar de tuin wensen. Medewerkers zijn vakkundig, denken mee en zijn heel flexibel. Ter plekke doen ze wat met de wensen. Kous hoveniers onderhoudt onze tuin nu gedurende het jaar en daar zijn we erg tevreden over.

Prima vakwerk

De tuinmannen zijn op afgesproken tijd aanwezig en beginnen meteen aan het werk. Op tijd aan de koffie en gezellig een praatje over het werk wat gedaan moet worden . Alle personeelsleden zijn altijd vriendelijk en beleefd en als ze aan het eind van de dag klaar zijn ,ziet onze tuin er weer perfekt uit . Alles wordt weer netjes op geruimd en een laatste groet en tot de volgende keer weer hopen we dan Ga zo door

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Meedenkend en komen afspraken na

Een kleine 6 jaar geleden hebben we onze tuin naar tevredenheid aan laten leggen door Kous Hoveniers. Wij hebben dit najaar 4 bomen laten snoeien. In eerste instantie wilden wij het in het voorjaar laten doen. Vanuit Kous Hoveniers werd geadviseerd om dit voor deze bomen in het najaar te doen. Zo gezegd zo gedaan. Op de dag van onze afspraak werd er op het afgesproken tijdstip aangebeld. Vervolgens werd onze bomen gesnoeid. De takken werden netjes opgeruimd zodat wij geen troep meer in de tuin hadden. Op de vraag wanneer het verstandig was weer te komen voor een snoeibeurt werd mee gedacht over wat verstandig was.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Bomenonderhoud

Super veel creativiteit en kwaliteit

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinonderhoud

Mooi en meedenkend bedrijf.

Mooi bedrijf met mooie mensen! Meedenkend om zo altijd een tevreden eindresultaat te krijgen!

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Goed georganiseerd meedenkend hoveniersbedrijf, gericht op kwaliteit en wensen van de klant.

Een hoveniersbedrijf waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. Aandacht voor de klant, nazorg en open houding m.b.t. lopende zaken en volgen van gemaakte afspraken. Improvisatie zo nodig ter plekke, waarbij de wens van de klant leidend is,zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.

Fijne vaklieden

Prettige vakmannen die netjes werken

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Al jaren geheel naar wens!

De regel hierboven spreekt voor zich.

Klantvriendelijke vakmannen

Kous hoveniers heeft onze tuin rondom het huis getransformeerd. Dit gebeurde op basis van een ontwerp in overleg met goed doorvragen, tussentijds afstemmen en vakmanschap. Zeer vriendelijk en nette hoveniers met kennis van planten en zeer kundig in stratenmaker en houtbewerking. Conform planning en offerte heeft de transformatie plaatsgevonden en hebben wij de door ons gewenste tuin. Onze dank is groot!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Mooie ontwerpen en prima uitvoering

Goed contact met Aart gehad over ontwerp. Wordt goed meegedacht en alles is bespreekbaar. Fijne medewerkers ter plaatse en nette harde werkers. Kortom een hele goede ervaring bij de aanleg van onze tuin.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Piekfijn

Onze tuin ziet er altijd weer piekfijn uit als jullie voor onderhoud geweest zijn. Nette werkers, denken mee en aardige mensen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Er wordt goed geluisterd door Aart en dat is door Gerben vertaalt naar een mooie tuin die volledig voldoet aan onze wensen . Bijzonder vriendelijke medewerkers die bij weer of geen weer doorpakken.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Tot nu heeft Kous Honeniers onze tuin onderhouden. Gezien de wintermaanden, liggen de werkzaamheden

Onze ervaring met Koud Hoveniers is heel goed.