Mooi ontwerp en goede uitvoering.

Fijne samenwerking met zowel kantoor als de mannen die het hebben uitgevoerd.

Prachtig aangelegde tuin

Wij zijn onwijs blij met het resultaat van de tuin. De hoveniers dachten goed mee in de mogelijkheden en wensen die er waren. Er is netjes gewerkt en heel mooi werk afgeleverd. De tuin is in de winter aangelegd en van de beplanting is nog niet alles (mooi) zichtbaar, maar wij vinden het nu al een feestje om naar deze tuin te kijken en hierin aanwezig te zijn. We kunnen bijna niet wachten tot alles straks uit gaat lopen en alles nog beter tot z'n recht gaat komen.

Zeer goed!

Hele fijne correcte jongens, niets is te veel voor ze! Marijn, Siemon en Roy hebben echt vakwerk geleverd. En, naar mijn mening een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Wij zijn heel blij met de aangelgde tuin!

Het tuin ontwerp ontstond uit een samenspraak van onze wensen met vakkundig advies. Vervolgens werd de aanleg vakkundig en volgens planning uitgevoerd. Hierbij waarderen wij in het bijzonder de flexibiliteit bij het laat wijzigigen van diverse details.

Betrouwbaar hoveniersbedrijf

Het traject van advies tot aanleg is prima verlopen. Wat geresulteerd heeft in en een prachtige tuin. De enthousiaste hardwerkende vriendelijk medewerkers hebben hiertoe aan bijgedragen! Top!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Weer een prachtige tuin die bij ons huis past!

Bij een verhuizing hoort een nieuwe tuin! Een tuin die bij ons huis moet passen. Dat was onze wens. We wilde ons vooral laten verrassen over het ontwerp en dat is Kous opnieuw gelukt! Bij het zien van het ontwerp waren we meteen enthousiast. Kous heeft voor de tweede keer de opdracht mogen uitvoeren voor het aanleggen van onze tuin. In het hele traject zijn we goed begeleid, van het ontwerp, het uitzoeken van de tegels, de keuze van de beplanting, hoe de overkapping eruit moest komen te zien tot aan de aanleg. Stijn en Arthur hebben de aanleg van de tuin zeer vakkundig en met veel enthousiasme gedaan. Echt super! Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe tuin en ook van deze tuin gaan we de aankomende jaren weer volop genieten!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Uitermate tevreden over mijn nieuwe tuin.

Kous Hoveniers heeft een vakkundig ontwerp van mijn tuin gemaakt met tegels die al in de tuin lagen. Daardoor ruimtelijk veel slimmer en efficiënter; tuin lijkt nu twee keer zo groot. Vriendelijke mensen die hart voor je tuin hebben. Daarom warm aanbevolen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Professioneel, vriendelijk en nauwkeurig, zoals altijd!

Naast het reguliere tuinonderhoud zijn bij ons nu de oprit en het terras opnieuw betegeld. Het is echt prachtig geworden! Toen er kleurverschil in de stenen zat (wij hadden het zelf nog niet gezien) werden ze meteen vervangen. Kortom: weer een heel goede ervaring met dit mooie bedrijf.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

vakwerk!

Gisteren hebben Stijn en Arthur mijn terras opnieuw aangelegd en dat hebben ze fantastische gedaan! Harde werkers die ook prima meedenken, klasse jongens!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Zeer tevreden over Kous Hoveniers

Wij zijn van A(aart) tot en met Z te spreken over de jongens van Kous. Strakke ideeën, pikken snel op welke kant wij op wilden, harde werkers, goede en rustige communicatie. Kun je gerust om een groene boodschap sturen. Zeer aan te bevelen! Hugo en Alinda Bunschoten

Geweldige tuin. Fijne samenwerking

Mantel Hoveniers zou ik aan iedereen aanraden. Eerst is Aart bij ons langsgekomen om onze wensen te bespreken. Al snel volgde er een ontwerp, waar wij voor 99% op akkoord zijn gegaan. Kleine aanpassing en onze droomtuin was geboren. Roy en Stein hebben de tuin aangelegd. Dezelfde jongens die al perfect onze hardhouten schutting hadden geplaatst. Zeer beleefd en meedenkend over alles. Wij hebben Roy en Stein direct de sleutel van ons huis gegeven, omdat deze jongens keurig en beleefd zijn. Ieder steentje werd met de grootste nauwkeurigheid gelegd en je hebt het gevoel alsof ze niet aanwezig zijn. Zeer prettig om bij je aan het werk te hebben. Bij de vraag of ze misschien onze oude betonnen tuintafel wilden afvoeren, was dit ook geen probleem. Heel fijn ditsoort mannen. Uiteindelijke resultaat is een zoals door ons gewenste onderhoudsvrije tuin, waarvan we niet hadden kunnen wensen dat hij er strakker in lag. Nogmaals Mantel hoveniers zou ik aan iedereen aanraden

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Top! Kon niet beter.

In april hebben de mannen van Kous Hoveniers een nieuwe schutting bij ons geplaatst. In adviesgesprekken met Aart hebben we aangegeven hoe we het graag wilden. Ook tijdens het werk werd met ons meegedacht en konden nog details worden gewijzigd. Zo staat er een schutting helemaal naar onze wens. Ook de bestrating is weer mooi terug gelegd. En na iedere dag een opgeruimde werkvloer. Alles door deskundige, vriendelijke en flexibele medewerkers. Zelfs bij tegenslag bleven ze positief! Bedankt Aart, Arno, Harmen, Jacco en Stein!

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Een geweldig proces van begin tot eind!

Van het kennismakingsgesprek tot de oplevering van de tuin was het een fijn proces. Stuk voor stuk enthousiaste professionele mensen met kennis van zaken. Onze tuin heeft onze verwachtingen overtroffen. Ook op het kleinste detail wordt gelet en klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Een absolute aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Nadat Aart bij ons thuis is geweest voor overleg kwam er aan de hand van onze ideeën en zijn kennis een heel mooi ontwerp voor de tuin van onze nieuwbouwwoning. Afgelopen week hebben Simon en Stein onze tuin aangelegd en we zijn zeer tevreden over het werk wat ze hebben geleverd. Ze hadden veel kennis en vakmanschap en als ik een kleine aanpassing wilde zorgden ze daar meteen voor. De tuin is helemaal geworden wat we voor ogen hadden en lijkt nu ook veel ruimer. We kunnen niet wachten tot het mooi weer is en we in de tuin kunnen zitten.

Prima !

Afgelopen juni zijn mijn wensen voor de nieuwe tuin besproken met Aart. Daarna ontwerp gemaakt, wat voldeed aan mijn wensen. Na akkoord werd de planningsdatum doorgegeven. Ik moest een paar maanden geduld hebben, en het was deze week zover! Met 3 man sterk uit Voorthuizen op naar Wormer (Noord-Holland) waar voorheen Mantel Hoveniers was gevestigd, waar Kous mee samen is gegaan. Deze 3 mannen hebben mooi werk verricht. Hard gewerkt, goede samenwerking en netjes en rustig hun werk gedaan. Bij vragen was er goed overleg. Super gedaan ! Blij mee.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

professionele hovenier welke graag meedenkt in mogelijkheden.

Professioneel hoveniersbedrijf. In eerste instantie wordt goed geïnventariseerd wat de wensen zijn en meegedacht hoe dit binnen budget gerealiseerd kan worden. Vervolgens aanleg van de tuin keurig volgens plannen. Nadien ook nog nazorg om te kijken of alles naar wens is en er nog dingen aangepast moeten worden. Erg fijne organisatie met Aart als contactpersoon!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Aart heeft het idee wat wij in ons hoofd hadden precies weten te vertalen naar een tuinontwerp. Bij aanpassingen en adviesvragen over beplanting werd er altijd uiterst goed meegedacht en vlot gereageerd. Wat een verademing! De mannen die vervolgens onze tuin hebben aangelegd waren harde werkers en niks was teveel. Zelfs nádat de tuin was aangelegd kwam Aart nog even langs om te kijken en te vragen of alles naar wens was. Echt in 1 woord geweldig! Dit is onze beste investering ooit. Elke dag genieten we weer als we naar buiten kijken. Koushoveniers bedankt voor jullie goede werk!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Kous hoveniers levert snel en goed werk!

Aart Kous heeft na een thuisbezoek onze wensen goed kunnen vertalen in een mooi tuinontwerp. Roy en Stijn hebben vervolgens dit ontwerp bij ons aangelegd. Super tevreden met het resultaat! Harde en vriendelijke werkers. Wij raden dit bedrijf absoluut aan!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Kous Hoveniers is een prima bedrijf

Wát we wilden, dat wisten we zo ongeveer. Onze verouderde en verwaarloosde tuin zou er strak en keurig uit gaan zien. De uitgegroeide, veel te hoge bomen eruit, handige verhoogde plantenbakken erin met laagblijvende planten. Na wat informatie links en rechts, bleef de naam Kous Hoveniers hangen. Het contact verliep prettig en we broedden op wélke werkzaamheden we wilden laten uitvoeren. Ook de oude schuttingen en tegels eruit en een handig tuinhuisje achterin de circa tien meter lange stadstuin. In het voorjaar gingen de medewerkers van Kous geroutineerd aan het vele werk en dat in een hoog tempo. Al gauw viel op dat zij het definitieve tuinplan uitstekend kenden. Na enkele dagen zei ik dat ze nog geen enkele fout hadden gemaakt en dat ze zo goed werkten. ‘Dat is ook wat wij willen’, was het antwoord. ‘We willen alleen maar goed werk doen.’ Zo konden we van de zomer genieten van onze fraai geworden tuin. Alles is netjes en naar onze zin. Toen de planten eenmaal groeiden en bloeiden, wisten ook de bijen ze snel te vinden. We genoten ervan. Kortom, wij hebben Kous Hoveniers ervaren als een prima bedrijf met personeel dat kan luisteren naar de klant en goed werk aflevert.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Top bedrijf .

Onze tuin is opnieuw aangelegd. Geweldig resultaat Hardwerkend vriendelijk en beleefd personeel. Keurig netjes. Goeie planning. Kous hoveniers is een aanrader.

Fijn hoveniersbedrijf

Een of twee keer per jaar komt Kous Hoveniers langs. Altijd prettige samenwerking en de tuin ziet er weer perfect uit!

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Ik krijg altijd complimenten over mijn tuin!

Net personeel, zijn vriendelijk! Werken netjes! Geven advies

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Heel professioneel en vriendelijk hoveniersbedrijf!

Fijne vakmensen, aardig en erg professioneel, harde werkers, top !

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud