Fijn bedrijf

Gedeelte van onze tuin laten ophogen en in laten richten. Waar andere bedrijven overal een probleem in zagen, was het met 1 telefoontje zo goed als geregeld. Het maken van een offerte tot de uitvoering verliep soepel. Na het akkoord tekenen was het geheel binnen 3 weken gereed en opgeleverd. Geen kopzorgen aan gehad en alles ligt er weer strak en keurig bij!!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Professioneel, fijn in omgang met als resultaat een mooi dakterras

Fijne organisatie om je plannen voor een dakterras uit handen te geven. Vooral ook dat ze met hele andere ontwerpen komen dan waar je zelf over nadenkt. Soms wel even moeten sparren over het ontwerp en het beschikbare budget, maar alles is goed gekomen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Professioneel, flexibel en vakkundig

De renovatie van de tuin is vakkundig uitgevoerd en wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Er is goed geluisterd naar onze ideeën en wensen. Tijdens de renovatie werd er niet halsstarrig vastgehouden aan ons eerste idee, maar konden we gaande weg onze wensen aanpassen en werd er gekeken naar mogelijkheden en mee gedacht in oplossingen.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Zorgeloos een tuin laten aanleggen door vakkundig en bekwaam personeel!

Ernst Baas Hoveniers is een betrouwbare partij om mee in zee te gaan. Dit is meteen merkbaar tijdens het eerste contact; meedenken, uitleg over kwaliteit, werkwijze en snelheid waarmee ze een offerte presenteren. Ook deze offerte wordt uitgebreid toegelicht, besproken en desgewenst aangepast. Er wordt gewerkt met groot en goed materiaal, nette en vakkundige medewerkers (geen harde radio aan, op tijd aanwezig, brengen eigen faciliteiten in corona-tijd mee). De tekeningen worden zeer nauwkeurig gevolgd en tussentijdse aanpassingen zijn mogelijk. De medewerkers zijn flexibel, staan open voor overleg en vragen om een extra check bij de klant. De tijdsplanning is ruim en kan wellicht iets beter gecommuniceerd worden. Daartegen is merkbaar dat bij Ernst Baas Hoveniers kwaliteit voor tijdsdruk gaat. De oplevering van de tuin wordt uiterst professioneel aangepakt; bezoek van de initiële contactpersoon (met een bosje bloemen), uitgebreide inventarisatie wat goed en nog beter kan. Opleverpunten die vervolgens adequaat worden aangepakt. Als er een punt, naar ons oordeel, onvoldoende wordt verbeterd is Ernst Baas Hoveniers bereid om de gegarandeerde kwaliteit na te komen. Dit maakt wat ons betreft het verschil; de kwaliteit is gewaarborgd. Kortom, wellicht betaal je als klant meer bij deze Hovenier in vergelijking bij andere partijen, maar het is het zeer zeker waard!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Uitstekende service en een mooi aangelegde tuin

Fijne, behulpzame partij om mee samen te werken vanaf design tot aan het eindresultaat en de opvolging om te zien of alles naar wens is. Ook heel fijn is de proactiviteit van de heren die de tuin hebben aangelegd, top!

Er werd netjes gewerkt

Medewerkers van bedrijf maakten stuk voor stuk een goede indruk qua kennis en waren prettig in de omgang. De communicatie tussen opdrachtgever en de medewerkers was voor verbetering vatbaar, en dat is ook met de leiding besproken, omdat er misverstanden ontstonden tussen wat de opdrachtgever wilde en wat de medewerkers uitvoerden. Dit leidde tot extra werkzaamheden. Wat uitvoering betreft werd er netjes gewerkt en was oog voor de afwerking.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Professional amiable service since day 1.

We discover Ernst Baas for the wonderful work done in our neighborhood. Since the first telephone contact, the customer feels a company who knows about garden projects, have experience and understands what the customer requires. The planning is prepared and agreed with details and under the same perspective, the work is done by high standard gardeners/ workers who also installed a pergola. They worked precisely in every single angle of our backyard. The gardeners/ workers were discrete and punctual during the two weeks of the renovation. Under a doubt, there was a response to clarify by the project manager. We choose a good company for our garden.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Voor een mooie tuin met een goede service kies je voor Ernst Baas Hoveniers!

Hoveniers met kennis en kunde die ook nog eens hard, secuur en accuraat werken. Ernst Baas staat voor zijn klanten en verzorgt van begin (voorschouw en tuinontwerp) tot eind (realisatie en oplevering) een prima service. De communicatie verloopt vlotjes en ook de nazorg is zeer netjes geregeld.

buiten gewoon

begeleidend, meedenkend en -voelend voor wat belangrijk is voor mij rond onze 'home and garden'

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Vakwerk geleverd

Vakwerk geleverd en vriendelijke service!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Wij zouden Ernst Baas zeker aanraden!

Wij wilde op korte termijn onze tuin laten doen, dat was gelukkig mogelijk bij Ernst Baas. Communicatie ging rap en soepel. De hoveniers zijn vakkundig en vriendelijk. Enorm tevreden over het geleverde werk en het eindresultaat!

• Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinaanleg

Snel, goed en volgens afspraak!

Vakkundig aangelegde tuin en keurige vakmensen!

De vent maakt de tent

Verschillende mensen aan het werk gehad en gezien. Maar wat een verschil in ervaring en vakmanschap. Niets mis mee als jonge lui nog zaken moeten leren maar als klant haal je toch het grootste plezier uit de echte vaklui! Of te wel, investeer royaal tijd in een stukje training en kennisoverdracht want de ervaring heb je in huis! Verder, als dan alles uiteindelijk netjes is gerealiseerd moet je er nooit een te oud grasmatje in leggen. Uiteindelijk heb ik hem aan de praat gekregen maar was wel een gevecht. Gewoon te lang op de rol liggen zweten!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Prachtig werk geleverd. Snel, mooi en volledig volgens afspraak.

Er is goed werk geleverd waarbij er meegedacht is over de mogelijkheden. Korte lijntjes, goede communicatie met een heel mooi resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Goede communicatie en fijne mensen in de omgang!

We hadden 'n grote, lastige klus in onze achtertuin waarbij alles door het huis moest. Voor, tijdens en na de klus was er een uitstekende communicatie. De vakmannen waren uitermate prettig in de omgang; rustig, beleefd, keiharde werkers met vaste pauzes, bereid tot meedenken en nooit mopperend of slecht gehumeurd. Er is in huis niks beschadigd ondanks die grote, volle kruiwagens die in en uit moesten. Klasse!

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Eindelijk genieten wij van ons dakterras.

Op zoek naar een grote parasol voor ons dakterras, kwamen wij vorig jaar via internet terecht bij Ernst Baas Hoveniers en waren direct verrast door de collectie tuinmeubelen en de goede dienstverlening. De parasol is er uiteindelijk niet gekomen, maar wel een hele mooie tafel, stoelen en bijzettafeltjes. Overleg met Ernst Baas leidde uiteindelijk ook tot een plan voor een houten afscheiding en een kleine buitenkeuken. Nu staat alles er, op de zaak voorbereid en in 2 dagen geplaatst. Alles is goed afgewerkt en met veel precisie opgeleverd. Met deze mooie lentedagen hebben wij voluit kunnen genieten van ons mooie en geriefelijke dakterras. We hebben nog meer plannen voor een bewateringsstelsel en verlichting. Ook daarvoor kloppen we bij Ernst Baas Hoveniers aan.

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Schitterend

Heel snel met het maken van offerte na afspraak en dan inplannen. Uitvoeren gedaan met heel veel respect voor klant, top kwaliteit materiaal en uitgevoerd met precisie. Ik schrijf zeer zelden reviews maar als het echt goed is mag het gezegd worden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Zeer vakkundig snel en vriendelijk

Wij wilde een schutting in de voortuin. Dit was best lastig ivm de afloop naar de steeg. Hij staat nu geweldig en is mooi op hoogte.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Prettige samenwerking

Mijn tuin is gerenoveerd door kundige mensen. In de communicatie voorkomend en beleefd. Denken goed mee. Aanbevolen.

• Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinrenovatie

prettig, deskundig en betrouwbaar

Zeer goed.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

correcte en goede samenwerking

goede voorbereiding; uitvoering ging ook goed. Als er iets was, stemden ze dat met ons af (bomen die verkeerd geleverd waren en tegels die anders gelegd moesten worden); ze probeerden netjes te werken. Een minpuntjes was dat niet overlegd was over het gebruik van andere materialen voor de treden.

• Kwaliteit organisatie*
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.

Topkwaliteit!

Het hele proces heb ik als zeer prettig ervaren. In de voorbereiding is alle tijd genomen door fa. Baas om ons door het ontwerp en achterliggende gedachten te leiden. De offerte die ze presenteerde was duidelijk en compleet. Een startdatum is afgesproken en zij waren er ook, inclusief alle benodigde materialen. Strakke werkvoorbereiding dus. Vervolgens zijn de hoveniers van de fa. Baas conform planning gaan werken. Op tijd af en alles keurig opgeruimd iedere dag en na afloop. In zeer goed overleg met de hele vriendelijke hoveniers ter plaatse en de fijne heren op kantoor klopte echt alles van voor tot achter. Topkwaliteit!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

net werk geleverd en fijne werknemers

netjes gewerkt en zeer prettige werknemers wij zijn zeer tevreden

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Prima werk geleverd

Ik heb mijn tuin laten renoveren. Dit is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Net bedrijf, fijne mensen, open en eerlijk

Netjes, bedreven, kennis en kunde staan hoog in het vaandel

Henegouwerweg 113

2741 JZ Waddinxveen

Over Ernst Baas Hoveniers

Hoe kunnen we het verschil maken tussen een tuin en een bijzondere tuin? Hoe kunnen we uw buitenruimte een uniek karakter geven? Dat is de vraag die we ons elke dag stellen bij Ernst Baas Hoveniers. En het antwoord vinden we in kostbare eenvoud en de schoonheid van harmonie. Ze sieren elke tuin, vormen het geheim van een geslaagde tuininrichting.