Zorgvuldig en hard werkend!

In twee dagen is mijn hele tuin gesnoeid en keurig opgeruimd. Vooral een hele grote treurwilg was veel werk waarin twee mannen tot laat zijn doorgegaan om alles af te krijgen.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Bomenonderhoud
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Kwaliteit organisatie N.v.t.
  • Nakomen afspraken

Erg professioneel en snelle hulp

Bij het ontwerpen van de tuin hebben we veel advies gehad en werd er mede goed rekening gehouden wat het budget was. Door het goede meedenk werk waren de keuzes snel gemaakt. zodra de financieen rond waren was de afspraak snel gemaakt. Twee vriendelijke en beleefde mannen hebben hard in de tuin gewerkt. Er word duidelijk en goed met je communiceert. En met het resultaat zijn we dolgelukkig

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

snel en klasse

jarenlang heb ik aangekeken tegen een coniferenhaag die ik ruim 30 jaar eerder zelf had geplant. jarenlang het onderhoud zelf verzorgt. de haag en het onderhoud groeide mij letterlijk boven het hoofd. nu staat er een erfafscheiding die van deze tijd is. veel waardering voor het perfecte meedenken.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud
  • Nakomen afspraken

Van begin tot eind ontzorgd

Van begin tot eind goed geholpen bij het laten ontwerpen en realiseren van onze tuin. Ze verstaan hun vak, zijn fijn in de omgang en komen afspraken goed na. We zijn superblij met het resultaat!

Professioneel en vakkundig

Vanaf een tekening is het moeilijk voor te stellen hoe een tuin er uiteindelijk uit komt te zien. Uiteraard hadden we wel bepaalde verwachtingen. Het resultaat voldoet aan al onze verwachtingen. Reacties van mensen om ons heen: ' De tuin zou zo uit een boekje kunnen komen ' Hier sluiten wij ons helemaal bij aan!

• Nakomen afspraken

Zeer tevreden met onze mooie nieuwe tuin!

Nadat we ons huis al hadden laten restylen was de tuin aan de beurt. In een eerste gesprek onze wensen kenbaar gemaakt. Het eerste ontwerp was het nog niet maar in goed overleg een 2e ontwerp laten maken en hier waren we direct zeer enthousiast over. De tuin en dakterras is vakkundig aangelegd door professionele meedenkende medewerkers en we zijn erg blij met het eindresultaat. Na oplevering was er nog wel een klein verschil van inzicht betreffende meerwerk maar dit is in goed overleg naar onze tevredenheid opgelost. De meerwaarde zit voor ons in het unieke ontwerp inclusief licht- en beplantingsplan.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Nakomen afspraken

Goede afspraken, goed materiaal en vakkundig en vriendelijke medewerkers.

Onze houten terrassen waren aan vervanging toe. Firma Ernst Baas heeft goede gespecificeerde offerte gemaakt. De aanleg verliep vlot door vakkundige mensen met oog voor details. Ze dachten constructief mee over onvoorziene zaken.

• Nakomen afspraken

Prachtige tuin en prettige samenwerking

Prettige samenwerking en kwalitatief hoogstaande oplevering. Wij zijn uitermate tevreden met de tuin en gaan hier nog jaren plezier aan beleven. Van harte aan te bevelen!

Perfect job

The guys turned a barren garden mess into an oasis of wooden decking and raised plant borders. Mijn buren zijn jaloers

• Nakomen afspraken

vakkundig en mooi is onze tuin aangelegd

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Er is ook initiatief getoond en er zijn een paar aanpassingen, waardoor de tuin nog mooier is geworden. Het werk is uitgevoerd door kundige mensen en in het werk ook goed overlegd met ons, als ze tegen iets aan liepen. Wij zijn heel blij met het resultaat en genieten echt van onze achtertuin met aangelegde vijver.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Nakomen afspraken

We zijn erg tevreden met het resultaat!

We hebben in samenspraak met Bastiaan een tuin kunnen creëren waar we tevreden over zijn. Afspraken werden nagekomen en eventuele knelpunten werden op een prima wijze opgelost.

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Kwaliteit organisatie N.v.t.

Helemaal Top!

Onlangs een Heat Sail Dome laten leveren en plaatsen door Ernst Baas. Advies en gesprekken waren zeer aangenaam. Levering en plaatsen gebeurde volgens afspraak en tot volledige tevredenheid van de klant. Gister heeft de klant voor de eerste keer de hele avond genoten van de terrasverwarming Heat Sail Dome! Reactie van de klant was; " Bovenmate top!"

• Nakomen afspraken

Zeer tevreden over de nette manier van werken wat een prachtige tuin heeft opgeleverd!

Ernst Baas heeft erg fijne medewerkers, zijn betrouwbaar, hebben kennis van zaken en werken met veel zorg en precisie. Onze tuin is prachtig gerenoveerd, Er staat een geweldig nieuw tuinhuis met overkapping. De bestrating ligt er weer keurig bij. En de borders zijn netjes. Het is nu volop genieten. Top!

• Nakomen afspraken

Moderne visie en klantgerichte oplevering.

Toen ik op zoek was naar een bedrijf om onze voortuin te laten vernieuwen wordt Ernst Baas Hoveniers door iemand uit de buurt aanbevolen. Een afspraak was snel gemaakt en na overleg en het verzamelen van ideeen hebben we een passende offerte ontvangen. Voortan heb ik vooral contact gehad met de ontwerper van de tekening en binnen 3 weken konden de werkzaamheden beginnen. De hoveniers werkten netjes en nauwkeurig en hebben de tuin binnen 3 dagen klaar gehad voor oplevering. Rondom een prettige ervaring met een stralend resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Bomenonderhoud
  • Nakomen afspraken

Top service en duidelijke communicatie

Hele goede samenwerking gehad met de Ernst Baas. Duidelijke communicatie over de uitvoering. Ook de uitvoering ging vlot, volgens plan en werd netjes uitgevoerd. Zeker weten de aanbeveling waard.

• Nakomen afspraken

Blij en tevreden met onze mooie nieuwe tuin!

Het is alweer een aantal maanden geleden dat onze tuin is aangelegd door Ernst Baas Hoveniers. We hebben intussen al flink kunnen genieten van het resultaat en krijgen veel complimenten uit de omgeving over hoe mooi de tuin is geworden. Het is een fijne organisatie met nette en deskundige medewerkers. Op basis van onze wensen is een verrassend en mooi ontwerp gemaakt dat geheel past in het bos- en duingebied waar wij wonen. Vervolgens is de tuin met veel aandacht aangelegd en zijn zaken die tegen zaten netjes en naar tevredenheid opgelost. Wij zijn heel blij met het resultaat.

Top werk geleverd!

Fijne mensen die meedenken, verstand hebben van zaken en goed met de klant communiceren. Wij zijn onwijs tevreden met het geleverde werk!

• Nakomen afspraken

Ons tuinplan is verwezenlijkt en we zijn er heel blij mee. We kijken ernaar uit dat de planten gaan groeien en we van de tuin kunnen genieten, maar dat komt vast in orde. Tijdens de opbouw hebben we fijn samengewerkt met de mensen van Ernst Baas Hoveniers en zo onze wensen in het werk nog wat aan kunnen passen. Want het blijft lastig om een voorstelling te maken vanaf een tekening. Maar er was overal een oplossing voor. Mocht iemand ons vragen naar een goede hovenier dan zullen we jullie zeker aanbevelen. Hartelijk dank voor het mooie resultaat

Een prachtige tuin

Wij hebben onlangs onze tuin laten ontwerpen en aanleggen door Ernst Baas Hoveniers. Het resultaat is een prachtige tuin geheel naar onze wensen. Goed advies en vakkundig aangelegd!

super resultaat

Goede gesprekken over de mogelijkheden. Aanpassingen of nieuwe wensen waren makkelijk nog in te passen. De uitvoering was zeer professioneel en het resultaat geheel naar wens. Kwaliteit heeft een prijs, maar op deze wijze is de prijs prestatie het geheel waard.

professioneel

Goede service en professioneel werk afgeleverd.

zorgvuldig en klantgericht

Onze moderne tuin behoefde groot onderhoud en enkele aanpassingen. We werden eerst goed geadviseerd en enkele maanden later verliep de uitvoering van het werk ook geheel naar wens. Jonge, goed gemotiveerde en deskundige medewerkers die waar nodig ook met ons in overleg gingen voor te maken keuzes. Het resultaat is dat de tuin er weer tip top bij staat, met prachtige nieuwe vlonder en traptrede bij de terrasopgang

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

In 1 woord geweldig

Mijn tuin was verzakt , zoals gebruikelijk in gouda Er was ook een steiger waar ik eigenlijk niet meer op durfde te staan... De tuin is opgehoogd, verfrist ,en de steiger helemaal nieuw .. Kortom een “plaatje”

• Nakomen afspraken

Betrokken, meedenkend en vakkundig bedrijf

Altijd een goed advies, dat past binnen onze ideeën over onze tuin. Net nog even die extra dingen doen die we niet specifiek hadden gevraagd. Vriendelijk, beleefd personeel. Het was altijd een dag om naar uit te kijken!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Een professionele en klantvriendelijke organisatie

Een samenwerking van vele jaren, waarbij niet alleen onderhoud van onze tuin, maar een complete renovatie ter hand is genomen. Hierbij werd ook het bouwen van nieuwe opstallen op een professionele manier uitgevoerd, nadat Baas ook het volledige advies en de detaillering had verzorgd. Altijd was de advisering en uitvoering bijzonder professioneel en is de klant vriendelijkheid bij zowel organisatie als medewerkers een ware verademing.

• Totaal indruk
  • Website* N.v.t.
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon*
  • Klantvriendelijkheid medewerker*
  • Kwaliteit organisatie*
  • Prijs/ kwaliteit*
  • Communicatie en bereikbaarheid*
  • Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Henegouwerweg 113 2741 JZ Waddinxveen

Over Ernst Baas Hoveniers

Hoe kunnen we het verschil maken tussen een tuin en een bijzondere tuin? Hoe kunnen we uw buitenruimte een uniek karakter geven? Dat is de vraag die we ons elke dag stellen bij Ernst Baas Hoveniers. En het antwoord vinden we in kostbare eenvoud en de schoonheid van harmonie. Ze sieren elke tuin, vormen het geheim van een geslaagde tuininrichting.