Geweldige vakmensen die een prachtige tuin hebben afgeleverd.

Telefonisch contact gehad met Jan van Gent Hoverniers en al direct hadden zij een afspraak met mij gemaakt. Medewerker Patrick van Lierop heeft al mijn wensen zeer goed vertaald in een mooi ontwerp.gedurende de werkzaamheden hield hij contact en dacht goed met mij mee. Terras, vlonder en overkapping aan het water. Verlichting en automatisch Watergeef systeem. Alles tot in de perfectie uitgevoerd. Ben heel erg blij met het resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Goede service!

Goede service en kwaliteit. Komen afspraken na en werken heel netjes.

PRIMA hoveniers bedrijf

Een hoveniers bedrijf dat deskundig werk aflevert . Goed overleg met de klant . Prima personeel die in overleg aan het werk gaan . Deskundig en vriendelijk .

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Hoveniers met 100% vakmanschap

We zijn ontzettend tevreden met mooie resultaat van onze tuin! Bij Hoveniersbedrijf Jan van Gent werken enthousiaste hoveniers met verstand van zaken en creativiteit, zeer professioneel!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Kwaliteit, kennis, vriendelijkheid en vooral meedenken en netjes

De mannen van Jan van Gent hebben ons fantastisch geholpen. Vanaf het ontwerp tot aan de oplevering hebben wij 0 klachten gehad. De communicatie voorafgaand aan de aanleg was transparant en duidelijk en tijdens de aanleg van de tuin kwam echt de vakkennis, het plezier en de vriendelijkheid naar boven. Maar wat mij het meeste is bijgebleven is dat over ieder detail werd meegedacht, werd overlegd en vaak voordat ik een vraag wilde stellen, hadden zij het antwoord al gegeven. Daarnaast was de tuin, ondanks de aanleg, constant netjes opgeruimd en daardoor hebben ook de buren nooit overlast of dergelijke ervaren. Echt een aanrader voor iedereen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Fijne samenwerking en oog voor detail

Wij hebben de samenwerking met Jan en zijn collega's als zeer prettig ervaren. Ze stonden open voor onze suggesties en gaven zelf ook hun eigen visie hoe de tuin in te delen. Makkelijk in de omgang en altijd zeer enthousiast. De tuin is echt geworden wat we ervan hoopten. Zeker een aanrader voor wie zijn/haar tuin wil laten doen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Degelijk werk, afgeleverd door vakmannen

Al vanaf het begin wordt er met de klant meegedacht en zo nodig suggesties gedaan voor iets beters of goedkopers. Tijdens de werkzaamheden komen ze op tijd, werken hard en leveren vakwerk. Te allen tijde is er ruimte voor overleg of (kleine) aanpassingen. De factuur is transparant, je weet precies hoeveel je waarvoor betaalt. Kortom, een aanrader voor elke tuinrenovatie!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Zeer vriendelijke en professionele club. Komt afspraken na voor een nette prijs!

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe tuin. Er is netjes in overleg een ontwerp gemaakt dat meerdere keren aangepast kon worden. Daarna planning gekregen en daar hebben ze zich keurig aan gehouden. Zelfs nog even op zaterdag doorgewerkt om snel te kunnen opleveren. Ze communiceren goed, zijn beleefd en werken alles netjes af. Er wordt niet moeilijk gedaan over kleine details die er wel of niet bij horen: alles is keurig opgeleverd zonder dat daar direct een meerprijs voor gerekend wordt. Alles bij elkaar echt een prima ervaring!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Fantastisch bedrijf wat met je meedenkt en je snapt.

Onze ervaring met hoveniersbedrijf Jan van Gent was vanaf het eerste moment zeer goed. Bij het ontwerp goede adviezen en bij aanleg hadden wij net even andere wensen dan op papier en daar werd niet moeilijk over gedaan. Zeer flexibel! Buiten dat is het een professionele ploeg met veel humor en super hard werkend!! Dank je wel voor onze mooie tuin, Jan en Miranda

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

We zijn enorm tevreden met onze nieuwe tuin!

Jan van Gent en zijn team hebben ons super geholpen met het ontwerp en de aanleg van onze nieuwe tuin bij ons nieuwbouwhuis. We zijn zeer tevreden met de adviezen, de klantvriendelijkheid, de flexibiliteit en het geweldige team van Jan van Gent.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

De mannen van Jan van Gent hebben een fantastische tuin ontworpen en de uitvoering is nog mooier! Fijn team!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Prachtig eindresultaat door geweldige tuinmannen

De tuinmannen van Jan hebben hun opdracht om onze tuin te veranderen heel erg goed gedaan. Niets was ze te veel, ze dachten met ons mee, en bleven gezellig en enthousiast in hun werk. En met het resultaat zijn we super blij. Bedankt mannen!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Kwaliteit voorop, fijne afstemming en heeeeel blij met het resultaat

De aanpak was efficiënt en er is goed meegedacht in het hergebruiken van materialen. Ik wilde een meer natuurlijke tuin om meer vogels in de tuin te krijgen. De inbreng voor welke planten daarbij passen gaf een leuke afstemming in de mogelijkheden. De mannen werken met plezier en maken er graag iets moois van. Veel kleine dingen die ik ook nog steeds moest doen in de tuin zijn gelijk meegenomen. Vogelkastje ophangen, klimplanten leiden enz. Niets was te veel gevraagd. Echt een compleet plaatje. Ben er heel blij, dat wordt een zomer genieten van de tuin. Laat die vogels maar komen!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Het is een prachtige tuin geworden!

Dit bedrijf werd ons aanbevolen door onze nieuwe buren, die hun mooie tuin ook door Jan van Gent hebben laten inrichten. We zijn erg tevreden! Top vaklui, die goed luisteren naar de wensen en vakkundig advies geven. Het is een prachtige tuin geworden!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Van het begin tot het eind geweldig

Jan en Patrick en medewerkers hebben in korte tijd onze tuin omgetoverd naar een prachtig eindresultaat. Meedenken, adviseren, realiseren alles in 1. Jan, Patrick wat zullen wij genieten van onze tuin bedankt!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Enorm verwend met een tuin aangelegd door Jan van Gent

Wij hebben onze tuin laten doen, was hard nodig. Via vrienden bij Jan van Gent uitgekomen. Prima adres. Goed advies, werken keurig netjes en alles is bespreekbaar.

Vakkundig, vriendelijk en meedenkend

Samen met de buren de tuin en oprit gedaan. Super tevreden over het meedenken en netjes werk afgeleverd. Echt een aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Onze ervaringen met Jan van Gent zijn prima, goed advies, uitstekende uitvoering.

Jan helpt en denkt prima mee bij het plannen van de werkzaamheden. Hij doet niet moeilijk over kleine voorbereidende klusjes zoals het weghalen van wat stenen en het brengen van wat tegels om te beoordelen. Hij denkt tot op zekere hoogte mee met het ontwerp en voorkomt met name dat plannen uit de bocht vliegen. Uitvoering door Patrick, Bart en eventueel nog extra krachten is prima en snel. Ook zij denken mee. In ons geval waarschuwden zij ons voor de staat van de beschoeiing.

Mooie steiger

Ze hebben een steiger gebouwd in onze achtertuin en we zijn heel blij met het resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Bomenonderhoud

Voor de tweede keer heel tevreden

Jan van Gent en collega’s hebben vier jaar geleden een ruin aangelegd in ons oude huis. Ik hoefde niet lang na te denken over wie ik zou inschakelen voor de tuin van het tweede huis. Ze hebben een nieuw terras heel mooi aangelegd en precies zoals we het in gedachten hadden. Wat ons opviel was ook de zeer nette afwerking. Verder goed advies gekregen over nieuwe planten, die netjes zijn gepland. Verder hebben ze de bestaande delen van de tuin heel goed onderhouden, veel gesnoeid etc en alles netjes achtergelaten. Top!! Het enige is dat ik graag een onderhoudsplan zou hebben, maar dat had ik niet specifiek gevraagd en kan vast ook geleverd worden op aanvraag. Ik raad dit bedrijf van harte aan!

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Droomtuin namens v Gent en mannen

Zelf hebben we duidelijk onze wensen bij de mannen aangekaart. Na een bliksem start in onze tuin, waren wij al enthousiast na het tegelwerk en eerste beplanting. Vanuit ons vakantieadres hebben we duidelijke afstemming/ communicatie gehad met de mannen. Bij terugkomst, was de tuin tot in de puntjes verzorgd. Enorm pluspunt zijn de last-minute acties, waar men de hand niet voor omdraaiden. Samenwerking is top en het eindresultaat wat boven verwachting is. Tot een volgende afspraak. Want we laten zeker nog wat toekomstplannen bij jullie beleggen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

zeer goed werk en netjes en goede communicatie

De aanloop was wat stroef maar uitvoering van grote klasse

• Website* N.v.t.
  • Deskundigheid personeel:
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinrenovatie

De kers op de taart

Samen met hoveniersbedrijf Jan van Gent hebben we een prachtig tuinontwerp gemaakt en de afgelopen weken is alles ten uitvoer gebracht.. Het resultaat is nog mooier dan gehoopt. Wij zijn er echt heel blij mee en kunnen iedereen dit hoveniersbedrijf aanraden.

Vaklui, die meedenken.

De offertefase ging goed en Jan kwam ook met ideeën. De datum van uitvoering hing af van onze sleuteloverdracht. Jan startte de volgende dag met de oprit en straatwerk. Daarna de achtertuin met terrassen, aarde en gras. Op het laatst nog besloten dat er een schutting kwam en deze werd ook direct opgepakt. Al met al top gegaan met een prachtig resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Goed werk geleverd ! Schoon !

prettig !

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Mgr. Broerestraat 16 2215 ES Voorhout