Vriendelijke en professioneel

Aardige mensen, professioneel. Ze zorgen dat alles goed geregeld is en gaan pas weg als de klant tevreden is.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Hele mooie tuin gemaakt door de mannen

Mooi ontwerp gemaakt ,fijn om mee te werken. Werken netjes en letten goed op voor alle partijen zodat alle wensen voldaan kunnen worden. We zijn onwijs blij met het resultaat, nogmaals dank

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Helemaal naar het zin, mooie schuur met schuifdeur

We hebben door de jongens van Ban Gent onze tuin laten doen. Top werk geleverd. Leuke is dat de buren verder op in de straat zeiden: goeie gasten!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Een tuinbedrijf dat met je meedenkt

Dit tuinbedrijf denkt mee en geeft je de ruimte om met ideeën te komen waar vervolgens een mooie oplossing uit voort komt.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Wij hebben een prachtige tuin, helemaal naar ons zin!

Tuin is prachtig, precies zoals we het in gedachte hadden. Harde werkers die heel vriendelijk en netjes waren en daarbij heel leuk in contact met ons zoontje.

Perfect.

Erg prettige samenwerking en alles geheel volgens afspraak uitgevoerd. Erg tevreden.

Een stelletje tuinkunstenaars!

Geweldig tuinontwerp, alle tijd voor voorbesprekingen en eventuele aanpassingen, heerlijke kerels met hart voor hun vak èn voor hun klant, en het resultaat: voor het eerst in mijn leven een tuin helemaal naar onze zin!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Bomenonderhoud

Meer dan een hoveniersbedrijf!

Vakmensen met kennis van zaken. Zeer netjes gewerkt, zelfs meer dan dat. Een echte aanrader!

Zeer tevreden over tuinaanleg

Wij zijn zeer tevreden over de tuinaanleg van Jan van Gent. Bij ons heeft Jan van Gent de tuinaanleg bij een nieuwbouwwoning verzorgd. Allereerst heeft Jan van Gent het tuinontwerp geschetsd. Hierbij werd goed geluisterd en werden de gewenste aanpassingen snel doorgevoerd. De aanleg heeft van de tuin heeft in drie weken plaatsgevonden wat wij erg prettig vonden. Eventuele wijzigingen kunnen tussentijds nog worden besproken. En wordt hard en netjes gewerkt en kunnen Jan van Gent bij iedereen aanbevelen.

Geregeld zonder enige zorg

In het algemeen gewoon prima ervaring. Jan was vriendelijk en flexibel, werkzaamheden op tijd en in korte tijd uitgevoerd en nog paar goede adviezen mbt "praktische dingen" van hun gekregen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Deze mannen kunnen alles en doen dit ook goed en netjes

Van tekening tot uitvoering denken de mannen van Jan van Gent met je mee om van je tuin een echt plaatje te maken. Onze tuin voldoet volledig aan onze wensen.

totale tevredenheid

uitstekend, efficiënt werk

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Precies wat we voor ogen hadden

Aardige en deskundige hoveniers! Mooi ontwerp naar onze wensen. Goede en snelle service.

top

De firma Jan van Gent heeft bij ons een nieuwe schuur geplaatst tot grote tevredenheid. Vanaf het moment van kennismaking tot en met de uitvoering verliep prima. Afspraken werden goed en accuraat nagekomen en het eind resultaat was conform afspraak. Wij hebben de samenwerking als uiterst plezier ervaren.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Een heel fijn hoveniersbedrijf!

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Keurig alles conform afspraak besteld en gestart met de werkzaamheden. Nette en aardige mannen die netjes werken en ook de omgeving in de gaten houden zoals wat er op straat staat. Einde dag keurig opruimen en vegen. Wat ook fijn is dat ze met meerdere tegelijk werken waardoor de aanleg geen weken duurt. Tegenvallers zijn er altijd maar ook die lossen ze gewoon op. Kortom, toppers!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Veel ruimte voor overleg tijdens aanleggen tuin.

Onze tuin is prachtig geworden. Heel fijn dat we elke dag even konden overleggen daar waar nodig als we vragen hadden. En dat er ook nog kleine aanpassingen gedaan konden worden. Ervaren als een hele prettige samenwerking.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Met zorg en betrokkenheid uitgevoerd

Uitstekend uitgevoerd, vakmanschap, vriendelijkheid en toewijding

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Excellent

Excellent company fast clean and professional

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

professioneel vakmanschap

Bij ons heeft Hoveniersbedrijf Jan van Gent een nieuwe schutting gebouwd. De communicatie was zeer professioneel en vriendelijk, de uitvoering van de werkzaamheden was uitstekend. Tijdens het werk werd er deskundig meegedacht, waarbij het bijvoorbeeld mogelijk was een buitenlamp te vervangen door een stopcontact. We zijn heel tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Vakmanschap, afspraken na gekomen

8 maanden geleden via Dool in Wassenaar is Jan komen kijken en opmeten. Vervolgens heeft hij een offerte uitgebracht. Hij heeft alles goed uitgelegd en een maand geleden hebben we de werkzaamheden gepland. Dit is allemaal perfect verlopen.

uitstekend werk verricht

Ons terras was nodig aan vervanging toe. De mannen van Jan van Gent hebben ons terras vernieuwd. Het resultaat overtrof mijn verwachtingen. Het is solide maar ook een lust voor het oog. Ook werkten de mannen snel en zorgvuldig, dachten mee en leverden vakwerk af. Wij zijn zeer tevreden!

• Het gaat hier om: Tuinadvies