Boven verwachting een droomtuin opgeleverd!

Allereerst wil ik een aantal mensen bedanken van Antwan Tuin Totaal. Erik die meedenkt bij het opstellen van onze wensen in de offerte. Maar bovenal Vincent en Martijn die vanaf een simpele tekening, onze droomtuin hebben gerealiseerd. Waarom beveel ik Antwan aan: - Kwalitatief hoogwaardig personeel - Ze werken met professionele kwalitatief hoogwaardige apparatuur. - Overhaasten niet(s), leveren vakwerk. - Ze overleggen veel, om jouw droomtuin te realiseren. - Overkapping nodig? Ze maken het mooier en beter dan je verwacht, echte specialisten! - Personeel is aardig, niets is te veel. - Ze maken het nog mooier dan je verwacht - Gaat er iets fout? Dat lossen ze snel en adequaat op!! Wil je een nieuwe tuin laten aanleggen (met overkapping)? Antwan is goed, beter, best Twijfel niet en vraag een offerte aan, wij zeggen doen! Wij hebben eindelijk een lang gekoesterde wens in vervulling zien gaan. De tuin als verlengstuk van onze woning, waar we heerlijk kunnen relaxen en barbecueën

Fantastisch!

Binnen 1 dag stond onze overkapping.. Ze komen eerst bij langs om offerte op te nemen wat ik heel fijn vind omdat ze dan ook kunnen zien waar en hoe het moet komen te staan. Alles gaat gemoedelijk.. Wat een fantastische jongens die het komen plaatsen, denken zelf met je mee en komen met ideeën en werken hard... ze hebben binnen 1 dag alles geplaats en ben er zo blij mee..

• Het gaat hier om: Tuinplannen

Correct en perfect!

Komt afspraken na, met de uitvoering ben je van het toegewezen personeel afhankelijk. Ik ben daar zeer tevreden over, de persoon in kwestie vraagt vooraf of de uitvoering volgens afspraak moet geschieden en of er tussentijds misschien andere ideeën zijn ontstaan. Gedurende de uitvoering gedragen de personen zich op een correcte manier. Een fijne en goede keuze Antwan Tuintotaal!

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Tuin totaal service met perfecte nazorg

Twee jaar geleden is een perfecte tuin ontworpen op basis van wensen. Vervolgens is het ontwerp zonder consessies gerealiseerd. Dit jaar bleek dat het hek door de wind scheef kwam te staan. Na inspectie is het hek weer recht gezet - echte nazorg. Nu kunnen weer volop genieten in de tuin!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Werk uitgevoerd zoals het is afgesproken.

Gewoon goed.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Uitstekende uitwerking van het ontwerp en bestrating van de voortuin

Het ontwerp voor onze voortuin bestond uit het bestraten van de oprit en het zijpad als ook het maken van bloembakken met betonblokken. Dit werd uitstekend en op een hele wijze uitgevoerd door de mensen van Antwan. Keurig netjes, hardwerkend en vriendelijk

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinrenovatie

Geweldig !!!!!

Goedendag, Tuin laten aanleggen en berging wand laten betimmeren met doughlas hout . Zeer tevreden fijne mensen en geven eerlijk advies ik raad dit bedrijf aan .

Vakwerk, snel en professioneel

Zowel mijn voor- en achtertuin door Antwan laten doen. Keurig advies gekregen en snel de offertes aangeleverd. De hoveniers waren vakmannen en hebben keurig werk geleverd. Ook wat kleine punten die later hersteld moesten worden werden rap uitgevoerd. Erg tevreden!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

goede snelle service, zeker aanbevelen

Echt TOP, alles binnen een maand (offerte en uitvoeren) geregeld. Offerte aanvraag ging heel soepel via mailen. Oude haag snel verwijderd en nieuwe schutting geplaatst. Vriendelijke toppers!

Geen offerte ontvangen

Een maand geleden is Antwan bij mij geweest om de tuin te bezichtigen en zou een offerte uitbrengen, helaas tot de dag vandaag niets meer gehoord, ook geen offerte, dat is heel jammer.

• Website*
  • Kwaliteit geleverde werk: N.v.t.
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerker* N.v.t.
  • Deskundigheid personeel: N.v.t.
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg

Nog steeds goed

Antwan al jaren onze eerste keus. Alles wordt keurig afgehandeld in goed overleg. Laatste klus (vervangen haag) is ook weer vakkundig uitgevoerd.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

overtreffend!

Bij Antwan zijn het niet alleen woorden...maar ook daden... uitstekende service!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Slecht nakomen van afspraken

Tuin aanleg was goed verlopen. Maar na net een jaar zijn er 2 palen afgerot. Totaal geen garantie, 3 losliggende keramische tegels. Als antwoord die moeten zich nog vastzuigen, 2 jaar verder nog steeds los. Nu mail verstuurd dat de sensor van de verlichting defect is. Totaal geen terugkoppeling, Zelf maar weer gebeld ja ik geef het door. Prima maar nog steeds niet vernomen. Nazorg is zeer maar dan ook zeer slecht…!!!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Wij hadden een opdracht voor het vervangen van een haag. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, de vakmensen die het werk hebben uitgevoerd en de prijsstelling. Kortom: het totaalplaatje klopt helemaal! Van harte aanbevolen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Na onze tuinrenovatie komt twee keer per jaar jullie bedrijf langs voor een tuinbeurt. Dit verloopt altijd prima, en met name de laatste beurt verliep voortreffelijk. Altijd prettige contacten met het personeel. Als enige aandachtspunt geef ik de communicatie met het bedrijf door. Die verloopt niet altijd soepel. Voor de rest niets dan lof. Een aanrader, dit bedrijf!

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud|Tuinrenovatie|Boomverzorging

Wij hebben opdracht gegeven voor het vervangen van de tegels in onze achtertuin. Helaas is mijn man terminaal ziek geworden en heeft nog maar kort te leven. Omdat niet duidelijk is wat er hierna met ons huis gaat gebeuren, hebben wij in overleg met Antwan de opdracht kostenloos mogen annuleren. Wij waarderen de meelevendheid en flexibiliteit enorm.

• Totaal indruk
  • Kwaliteit geleverde werk N.v.t.
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Deskundigheid medewerker N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid N.v.t.
  • Nakomen afspraken N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Beste Anton, via deze weg een aantal tips om je service te verbeteren. Wij hebben o.a. aan de hand van jullie uiterst goede online beoordelingen gekozen om met jullie in zee te gaan. Wij denken dat de beoordeling niet strookt met de realiteit dus bij deze wat er wat ons betreft goed is gegaan en wat er echt beter kan: Goed: - Vriendelijkheid personeel. - Olijfbomen laten meenemen door personeel om te kijken of we het wat vonden. - Hedera haag die niet goed aansloeg door jullie vervangen. Wat kan er beter: - Zeer slechte bereikbaarheid i.v.m. drukte. - Keer op keer fouten in de offerte / dingen niet aangepast terwijl we dit per e-mail of telefonisch wel hadden afgesproken (bv verkeerde haag / verkeerde tegels etc.). - Tuin niet netjes afgewerkt, meerdere keren achteraan moeten gaan om alsnog kabels te laten wegwerken / tegels opnieuw te laten leggen etc. - Steeds zelf initiatief moeten nemen om te vragen wanneer er iemand langs zou komen. - Al met al c.a. 3 maanden gedaan over een tuin van 30 m2! - Bij het deels veranderen van het plan, nl. de verhoogde border op een andere locatie plaatsen, bleek deze border niet naar het formaat te zijn gemaakt waarop dit was afgesproken. Wij zijn hier als klant flexibel mee omgegaan (ook al wilden we eigenlijk een smallere border). Vervolgens was er geen enkele tegemoetkoming / flexibiliteit van jullie kant en hebben we de volle mep moeten betalen. - We zouden het op prijs hebben gesteld als er enige tegemoetkoming was geweest van jullie kant gezien alle onregelmatigheden / fouten en met name alle tijd die wij daardoor naast onze full-time werkweek hierin hebben moeten steken. Nu blijft het gevoel dat wij ons steeds flexibel hebben moeten opstellen terwijl dat andersom niet zo was. Al met al heeft dit project ons ontzettend veel van onze vrije tijd en werktijd gekost, wat niet nodig was geweest. Derhalve zouden we onze omgeving niet adviseren om met jullie in zee te gaan. Mocht er in de toekomst meer personeel zijn / jullie e.e.a. beter regelen dan is dat natuurlijk een ander verhaal. We gunnen het jullie wel dus bij deze de tip: regel e.e.a. beter want op deze voet verliezen jullie veel (potentiële) klanten!

• Ik heb ervaring met: Tuinontwerp|Tuinaanleg

Door Antwan Tuintotaal een nieuw terras van composiet laten plaatsen, advies was goed en werkzaamheden werden top uitgevoerd. Medewerkers waren zeer hulpvaardig en vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

2 jaar geleden onze tuin laten aanleggen, mooi ontwerp en goed gedaan , maar voor garantie ?? na 18 maanden is er een paal doorgerot en geven ze niet thuis vindt die best wel raar voor duizende eur laten aanleggen en dan om een paal die door is gerot niet thuis geven. Heel erg jammer

• Ik heb ervaring met: Tuinontwerp|Tuinaanleg

Na lang wikken en wegen voor het plaatsen van een tuinoverkapping besloten dit door Antwan uit te laten voeren. Hier totaal geen spijt van gehad. Alle ideeën die ik had werden overgenomen of zelfs verbeterd door de medewerkers van Antwan. Goed en vakkundig geplaatst. Eén minpunt was de kwaliteit van het douglas hout, hierin zijn vochtplekken en afdrukken van spanbandjes te zien. Kortom, niet twijfelen maar kiezen voor Antwan

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

De heren van Antwan Tuintotaal hebben ons goed kunnen helpen met opknappen van onze tuin. Ze waren professioneel en vriendelijk en hebben binnen een paar uren onze tuin opgefrist (boompjes, plantjes en de oude heggen en gras waren netjes verwijderd). De nieuwe gras werd dezelfde dag erop gelegd.

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud

Met grote dank aan Anton en Nico voor advies en topkwaliteit en klantvriendelijk van Jacob en Tjokkerie. Meedenkend, behulpzaam, geweldige zaak om zaken mee te doen :)

• Ik heb ervaring met: Tuinontwerp|Tuinaanleg|Tuinrenovatie

Ook voor kleine klussen, van enkele dagen, kunt u altijd terecht bij Antwan Tuin Totaal. Zij hebben de afgelopen jaren al veel voor ons gedaan en zoals altijd ook nu wederom prima werk afgeleverd (deskundig, goede prijs-kwaliteit, binnen de gestelde tijd, "meedenkend" en de afspraken worden altijd nagekomen). Als klant wordt je goed geïnformeerd en meegenomen in het werk. Vriendelijke medewerkers, zeer correct in optreden. Kortom, weer een prima ervaring...een aanrader!!!!!

• Ik heb ervaring met: Tuinrenovatie

Prima bedrijf ! Prachtig resultaat

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Perfect vakmanschap. Afspraken werden nagekomen.

• Ik heb ervaring met: Tuinrenovatie

Nijverheidsweg 29