Kwaliteitswerk, efficiëntie aandachtspunt

Er was een grote klus te klaren, groter dan we zelf hadden ingeschat. De hele tuin moest opgehoogd worden, inclusief aanpassingen terrassen en vlonder. Eindresultaat: echt goed, het ziet er prachtig, professioneel en solide uit. Prettige mensen om mee samen te werken en lange tijd om je huis te hebben. Processen / werkzaamheden duren soms wat lang (efficiëntie?) met aandacht voor interne communicatie is ons enige aandachtspunt.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Moeilijk project, Zwembad van A tot Z

Ik kan zeggen dat ik echt geen makkelijke klant ben. De klik met de adviseur was er snel omdat hij enorm bekwaam en oprecht is. Zwembad van A tot Z laten uitvoeren door Antwan met rondom keramische tegels van 100 x 100 en de badrand van dezelfde keramische tegels laten maken. Geloof me dat is geen makkelijk klusje. Ik heb vanaf het eerste moment niet gevraagd of de al passende scherpe offerte wellicht scherper kon. Ik gaf alleen aan, dat alleen een tien voor ons voldoende is. Deze norm durfde ze aan en is ruimschoots gehaald. No nonse mentaliteit, niet goed is opnieuw ongeacht dat het ze meer gaat kosten. Fijne, nette en zeer vakkundige mensen. Ik zeg aanrader!!

Wederom prachtig resultaat.

Het is niet de eerste keer dat wij tuin werkzaamheden door Antwan Tuinprojecten laten uitvoeren. Altijd zeer goede ervaringen mee. Ook nu weer de renovatie van de vijver en de waterloop. In 2 dagen een complete aanpak onder barre weersomstandigheden (veel, heel veel regen). Jaco, Stefan en Job hebben keihard doorgewerkt. Er werd meegedacht en men kwam met zeer goede adviezen. Het uiteindelijke resultaat is prachtig geworden. Wij zijn dik tevreden, 5 sterren!!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Fijn bedrijf, professionele werknemers

Eind vorig jaar hebben wij contact opgenomen met Antwan Tuintotaal. Onze voor-en achtertuin moesten hoognodig volledig op de schop! Het contact verliep gelijk heel vlot en er werden snel concrete stappen gezet. Waar we blij mee waren is dat ze echt meedachten en ook het ontwerp vonden wij een meerwaarde (bespaar hier niet op). Het uitvoerende team was ook heel netjes en professioneel. We liepen tegen wat kleine zaken aan en dit werd direct opgelost. Op de laatste werkdag brak mijn man zijn arm tijdens een ongelukkige val. Door de hectiek hebben we wat gehaast afscheid genomen. Wat we jammer vonden, de heren hebben geweldig werk geleverd! Een paar dagen later ontvingen we een mooie bos bloemen van Antwan Tuintotaal om mijn man beterschap te wensen. Dat is nog eens een klantgerichte verrassing! Het positieve aan het verhaal is dat mijn man thuis moest blijven om te herstellen, maar daardoor extra heeft kunnen genieten van de tuin(en). Samengevat: prijs/kwaliteit, het team en de nazorg zijn top. Nogmaals dank!

Vakkundig en zeer mooi aangelegd dakterras

Wij waren op zoek naar een constructie voor ons dakterras en kwamen bij toeval in contact met Antwan Tuintotaal. Anton was direct enthousiast en kwam met goede adviezen over hoe het aangelegd kon worden. Daarnaast ook goede adviezen over mogelijke bloembakken. Nu het klaar is, zijn wij ontzettend blij en tevreden met het eindresultaat. Met grote zorgvuldigheid is het dakterras aangelegd, waarbij zaagranden naadloos op elkaar aansluiten, mooie verlichting en mooie beplanting. Helemaal top!

Heel blij mee

In 2020 de hele achtertuin laten doen met gras, bestrating, overkapping, beschoeiing, borders, grind, stapstenen, trapje, beplanting. Inclusief kraan voor af- en aanvoer. Mooie en heel bruikbare indeling, goed meegedacht. Keurig en strak gebouwd en aangelegd volgens planning. Mannen waren prettig in de omgang en werkten netjes en opgeruimd. In 2021 ook de voortuin laten doen en nu het jaarlijkse onderhoud. Vakmannen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Onze binnentuin heeft een weldadige metamorfose ondergaan!

Op grond van onze wensen is er een heel mooi tuinontwerp gemaakt. De medewerkers van Antwan Tuintotaal hebben het fantastisch en deskundig uitgevoerd. Logistiek knap gedaan, er moest een kraan aan te pas komen om eerst de tuin leeg te halen en daarna alles voor het inrichten van de tuin en maken van een vlondertrap in te laden. Het resultaat was geweldig. Zeer netjes gewerkt, aangezien alles door het huis moest, er was geen achterom. Kortom heel tevreden over het geleverde werk en het resultaat!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Het ons bekende personeel van Antwan Tuintotaal is zowel gepassioneerd en zeer kundig.

Omdat we na de verhuizing onze tuin ingrijpend wilden veranderen, kwamen we terecht bij Antwan TuinTotaal in Rhoon. Planner Erik maakte met tuinontwerpster Linda een mooi en uitdagend voorstel. Na ons akkoord kwamen de helden Robert en zijn collega Thomas om het ontwerp concreet vorm te geven. Dat hebben die mannen geweldig gedaan. Eerst was er een kaal talud naar het water grenzend aan onze achtertuin. Na afloop was er een prachtig terras gemaakt in twee lagen en een compleet andere en veel mooiere tuin bovendien. Nu zijn Robert en zijn collega Gert-Jan de afgelopen maand bezig geweest aan de creatie van een tuinpaviljoen van hardhout. Met tuinkamer. Wat die mannen kunnen, tart iedere beschrijving. Fantastisch! Laat duidelijk zijn dat ik niet betaald word voor deze review!! Ik beveel iedere tuineigenaar Antwan Tuintotaal aan!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Compleet nieuw betegelde achtertuin, fantastisch!

Vooraf met Erik een nieuw ontwerp gemaakt. Hij kwam met hele leuke ideeën/tips. Het afvoeren van de oude waaltjes ed. én het opnieuw betegelen werd zeer vakkundig gedaan. Van begin tot eind liep alles op rolletjes. Het eindresultaat mag er zeker zijn. En complimenten aan de vakkundige tuinmannen. Als onze voortuin aan een opknapbeurt toe is weten we nu al door welk hoveniersbedrijf!

fantasties

wij zijn heel blij met aan leggen van onze patio de jongens hebben fantasties werk geleverd wij willen jullie allemaal bedanken..

• Het gaat hier om: Tuinadvies

Een goed professioneel bedrijf

Onze zoon zocht een stageplek. Via een kennis kwamen we in contact met Antwan Tuintotaal. We hebben met elkaar gesproken, en onze zoon kon al snel zijn stage daar doen. Het is een heel fijn bedrijf met goed opgeleide werknemers. Alles wordt perfect aangelegd en onderhouden bij de klanten. Als iemand een tuin wil laten aanleggen, beveel ik Antwan Totaaltuin direct aan! Onze zoon heeft een hele leuke stage gehad, en heeft veel geleerd!

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Onbetrouwbaar!!

Houd je aan het lijntje, stuurt offerte vervolgens plan waarna aangeeft een andere prijs te moeten maken ( drukte ).

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Geweldige snelle en kundige service!

Zeer meedenkend, snel en netjes werkend team. Klantvriendelijkheid staat merkbaar bovenaan! Complimenten.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Professionele en betrouwbare club mensen!

Ieder jaar maken de mannen van Antwan mijn tuin winterklaar. En dat doen zij goed! Zij weten wat ze doen en ruimen alles netjes op voordat ze weer gaan. Top!

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Excellent work - absolutely recommended!

Thank you so much for the wonderful work and help in creating our dream garden. What a fun, professional and experienced team to work with - we really enjoyed the process. Thank you, again!

• Deskundigheid personeel:

Vakbekwaam met als resultaat een prachtige tuin

2 echte vakmannen zijn bij ons aan het werk geweest om iets moois te maken van een stuk tuin waarvan we dachten dat er eigenlijk niets mee kon! Wij zijn echt supertevreden!!!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Zij doen met liefde hun vak

We hadden een boom die volledig uit model was gegroeid. Deze is vakkundig gesnoeid zodat we weer een mooie boom in onze voortuin hebben staan. Met liefde voor het vak bedoel ik dit: Wilfred bekeek de boom iedere keer van een andere kant voordat hij het snoeimes erin zette. Je zag hem genieten van zijn werk..........of zal hij het gezicht van mijn vrouw hebben zien glimmen............klantvriendelijk dus. Een andere collega moest even wachten en heeft in die tijd de bladeren uit de voortuin verwijderd, over meedenken gesproken. BEDANKT HEREN!!!

• Het gaat hier om: Bomenonderhoud

Vakbekwaam en betrokken bij het project.

De tuin is binnen een paar maanden tijd omgetoverd tot een prachtige tuin. Vanaf de eerste kennismaking met Antwan Tuin Totaal tot het plaatsen van de laatste planten en bomen is er keihard gewerkt met grote vakbekwaamheid en betrokkenheid bij het project. Ik ben meer dan blij met het fantastische eindresultaat.

Definitie van vakmanschap

Zeer secuur te werk. Alle details kloppen en nergens wordt een shortcut genomen.

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Goede uitvoering en netjes werk. Ziet er uitstend uit.

• Website* N.v.t.
  • Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Super tuinaanleg

Via via aan Antwan tuin totaal gekomen super, eerst zeer prettig geholpen met een ontwerp, daarna perfect aangelegd, alles erop en aan van overkapping tot vijver op maat. Na 2,5 jaar nog steeds super service, een kleine lekkage in de vijver zo'n 3000 liter weg, een telefoontje en wordt direct op gepakt perfect, Antwan tuintotaal bv. Ze zijn komen kijken en de boel opgelost niks anders dan liefde en perfectie voor tuinen, vakmanschap Aanbeveling JA zeer zeker.

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon*
  • Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Boven verwachting een droomtuin opgeleverd!

Allereerst wil ik een aantal mensen bedanken van Antwan Tuin Totaal. Erik die meedenkt bij het opstellen van onze wensen in de offerte. Maar bovenal Vincent en Martijn die vanaf een simpele tekening, onze droomtuin hebben gerealiseerd. Waarom beveel ik Antwan aan: - Kwalitatief hoogwaardig personeel - Ze werken met professionele kwalitatief hoogwaardige apparatuur. - Overhaasten niet(s), leveren vakwerk. - Ze overleggen veel, om jouw droomtuin te realiseren. - Overkapping nodig? Ze maken het mooier en beter dan je verwacht, echte specialisten! - Personeel is aardig, niets is te veel. - Ze maken het nog mooier dan je verwacht - Gaat er iets fout? Dat lossen ze snel en adequaat op!! Wil je een nieuwe tuin laten aanleggen (met overkapping)? Antwan is goed, beter, best Twijfel niet en vraag een offerte aan, wij zeggen doen! Wij hebben eindelijk een lang gekoesterde wens in vervulling zien gaan. De tuin als verlengstuk van onze woning, waar we heerlijk kunnen relaxen en barbecueën

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg