In de zomer van 2015 in ons huidige huis in Nijmegen komen wonen. Na alle verbouwingen was het huis helemaal naar onze smaak, maar de tuin was een troosteloze 'binnenplaats'. Via internet verschillende hoveniersbedrijven benaderd en na wat heen en weer gebel, een afspraak gemaakt met Martijn, die alle tijd nam om bij ons thuis de sfeer, onze wensen en ideeën in zich op te nemen en met voorstellen te komen die werkelijk naadloos aansloten bij de sfeer en inrichting van het huis. Omdat hij blijk gaf van een grondige kennis en deskundigheid van tuinen, ontwerpen, verlichting en beplanting en daarnaast ook zeer goed en respectvol luisterde naar onze inbreng, kregen wij veel vertrouwen in de Groot Hoveniers. Dat vertrouwen hebben zij niet beschaamd. Zij hebben meer dan goed werk geleverd. Alle afspraken werden nagekomen. Wijzigingen of kleine aanvullingen tijdens de werkzaamheden werden moeiteloos opgepakt. Wat ook bij onze buren erg gewaardeerd werd, was dat de Groot op de eerste dag van de werkzaamheden een brief bij hen in de brievenbus deed, met uitleg over wat er ging gebeuren en dat de buren ook contact met hen konden opnemen, mochten zij overlast ervaren. Alles werd netjes achtergelaten en aangeveegd. Hoewel de lente nog niet echt wil doorzetten, genieten wij toch al volop van onze tuin, omdat de aanleg al zoveel moois te bieden heeft. Zodra de planten beginnen te groeien, wordt het alleen maar mooier. Huis en tuin zijn nu mooi met elkaar in evenwicht en vullen elkaar aan. Alles klopt gewoon!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

na de eerste kennismaking met Martijn hadden we al direct een goed gevoel. Wij als "leken "hadden een bepaald idee hoe onze tuin er uit moest komen zien. Martijn heeft goed geluisterd , en kwam met een voorstel wat zeker anders was als onze gedachte ,maar sprak ons meteen aan!!Super," zo kan het ook" en" niet aan gedacht "waren onze eerste reacties. De samenwerking met "de mensen van De Groot " is ons prima bevallen! Afspraken werden goed nagekomen en dat geldt ook nu nog steeds met afspraken over onderhoud. Wij zijn blij dat we voor De Groot hoveniers gekozen hebben en kunnen ze dan ook van harte aanbevelen!! Ine en Jan Koens

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Deskundig en klantvriendelijk personeel. Vooral Michael , de voorman, hield alles goed in de gaten. Men werkte snel, efficiënt en nauwkeurig. De tuin is prachtig geworden, niets dan lof!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Volledig en naar behoren geleverd hetgeen is overeengekomen. Resultaat een mooie tuin Ook naar mening van buren en anderen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

De Groot heeft voor ons een heel mooi ontwerp gemaakt. Ze hebben in twee weken een prachtige tuin aangelegd. We zijn er heel tevreden over en kunnen niet wachten tot het voorjaar begint. Wij kunnen De Groot Hoveniers iedereen aanbevelen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Onze tuin was toe aan een flinke opknapbeurt en na wat zoeken op internet, kwamen we al snel in contact met De Groot Hoveniers. Het eerste gesprek was heel prettig, vooral doordat we het gevoel hadden dat Martijn heel goed luisterde naar onze wensen. Natuurlijk hadden we al wat denkwerk gedaan over een ontwerp, maar door het maken van een mood board (ons huiswerk) ontdekten we nog beter wat we wel en niet wilden. Bij de eerste offerte schrokken we een beetje van de prijs, maar na wat navraag, bleek al gauw dat de prijs nog niet zo gek was voor een gehele renovatie, inclusief verlichting en de aanleg van een overkapping. Het uiteindelijke ontwerp van Tijs was heel verrassend en zodanig dat al onze wensen erin verwerkt zaten. Zoals gepland kostte de aanleg in totaal 3 weken, en in die tijd hadden we heel prettig contact met de medewerkers die vriendelijk en beleefd waren en zeer vakkundig werk leverden. Tussentijdse onverwachte 'problemen' werden creatief opgelost. Al met al zijn wij heel tevreden en blij met onze nieuwe tuin en we verheugen ons enorm op het voorjaar!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Ik moest mijn stadsvoortuin veranderen, en zocht via internet een hiervoor geschikt bedrijf. Ik kreeg snel reactie van de Groot Hoveniers uit Volkel. Hoewel ik de afstand tussen Volkel en Nijmegen redelijk groot vond contact opgenomen met dit bedrijf, en daar absoluut geen spijt van gehad. Het contact was vanaf het eerste moment klantgericht: afspraken in overleg, naar de wensen van mij werd goed geluisterd, er werd goed meegedacht en ook tussentijdse veranderingen in het ontwerp van mijn kant werden zonder problemen gehonoreerd. De medewerkers waren zeer vriendelijk en tijdens de werkzaamheden werd er super netjes en precies gewerkt (zelfs de straat werd aangeveegd!). Kortom: leuk deskundig klantgericht Brabants familiebedrijf, dat ik zeker kan aanbevelen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

We hebben een prachtige tuin dank zij een mooie ontwerp van hovenier de Groot. Ze hebbben hard gewerkt ben zeer tevreden.

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud|Anders

Wij waren na ruim 20 jaar toe aan een andere indeling/aanpak van onze achtertuin. Nadat wij in de zomervakantie zelf al de gehele schutting vervangen hadden, zijn wij plannen gaan maken om de rest van de tuin ook te veranderen. Door de goede ervaringen die vrienden van ons opgedaan hadden met De Groot hoveniers, zijn wij eens op de website gaan kijken en hebben daar het moodboard ingevuld. Daarna is het eerste prettige contact/gesprek met Martijn bij ons thuis geweest om onze wensen te bespreken; waarna Tijs een 2-tal ontwerpen gemaakt heeft, omdat wij nog niet precies wisten waar wij ons terras wilden hebben. Na het eerste gesprek hebben wij nog enkele gesprekken gevoerd om gezamenlijk tot een mooi ontwerp voor onze achtertuin te komen. Voor het beplantingsplan heeft Tijs de tijd genomen om samen met ons thuis te bekijken wat er aan beplanting hergebruikt kon worden. In goed overleg de weken afgesproken waarin de gehele tuin onderhanden zou worden genomen. Gelukkig waren de benodigde materialen op tijd beschikbaar voor de uitvoering van het geheel. Michael, Bram, Adrie en Mart hebben in 8 dagen een complete metamorfose gerealiseerd, waarbij een eigen bijdrage door ons als opdrachtgevers absoluut geen probleem was. Dagelijks waren de harde werkers vroeg in de ochtend keurig op de afgesproken tijd aanwezig. ’s Middags bij hun vertrek werd telkens gezorgd dat het geheel netjes werd achtergelaten. Alles bij elkaar kunnen wij na de oplevering door Edwin alleen maar concluderen dat wij een zeer positieve ervaring opgedaan hebben met het team van De Groot hoveniers!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

De tuin was aan een grondige renovatie toe, maar aangezien we zelf niet echt een idee hadden hebben we contact gezocht met Martijn. Via de moodboard werd al snel duidelijk welke kant we op wilden, en na een verfrissende eerste tuinontwerptekening werden we al enthousiast. Mede door de deskundige, professionele aanpak waarbij letterlijk aan alles gedacht was en van het begin tot einde juist en strak gepland ,kunnen we terug zien op een goed en geslaagd project, waarin ik nu al meer tijd en plezier in/van gehad heb dan dat ik van tevoren had kunnen bedenken

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

De Groot Hoeveniers kwam bij ons over als een professioneel bedrijf. Aangezien wij nog niet eerder met een hovenier hadden samengewerkt zijn we blij dat we dat met de Groot hebben gedaan. Vakkundige mensen en professionals die weten waar het om gaat. Duidelijke afspraken en goede uitleg/motivatie waarom. Ik zou ze zeker aanraden bij andere mensen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Gewoon erg goed, gemaakte afspraken worden nagekomen, al het afval wordt opgeruimd, werknemers zijn vriendelijk, deskundig er correct. Een aanrader voor iedereen

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Prima werk geleverd. Denken met ons mee en zoeken met ons naar beste oplossing. Resultaat is erg mooi geworden. Correcte en deskundige tuinlieden. Helpen je met het totale traject en gaan pas van start als we er allemaal volledig achter staan.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg

Deskundig personeel, beleefd en vriendelijk, goede communicatie. Ze denken met je mee, geven advies, voeren wensen/wijzigingen uit. Harde werkers en altijd keurig op tijd. Zeer betrouwbaar en ook een prachtige presentatie op het bedrijf zelf. Behalve een schitterende tuin heeft men ook een zeer professionele parkeerplaats aangelegd.

• Kwaliteit materiaal
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • Verbeterpunten: geen

Een zeer proffesioneel bedrijf, wat SAMEN met de klant tot een prachtig tuinontwerp komt. Voor ons een hele fijne ervaring die we iedereen aan kunnen bevelen!

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud
  • Verbeterpunten: Geen verbeterpunten

zie bovenstaande waarderingspunten

• Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: niet gevonden

Wij zijn heel blij met onze nieuwe tuin: zowel over het ontwerp als de aanleg zijn wij zeer tevreden. Michael en zijn collega's overlegden steeds goed over het proces en de voortgang. Ik beveel De Groot dus zeker ook aan bij vrienden en kennissen.

• Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: De maatvoering klopte niet helemaal, wat leidde tot een kleine aanpassing, wat verder geen probleem was voor ons.

Al vanaf het eerste contact wordt er actief meegedacht. Het voorgestelde ontwerp bevatte alle gevraagde elementen en voorzag in een eventueel stapsgewijze uitvoering. Door ons attent op de toen nog gelden Btw-voordelen te wijzen, hebben we meer kunnen uitvoeren dan we van tevoren gedacht hadden. De uitvoering ging snel en volledig volgens plan. We hebben deze zomer heerlijk genoten van onze voor- en achtertuin. Inmiddels weten we al dat enkele onderdelen van de beukenhaag vervangen moeten worden, maar we hebben alle vertrouwen dat dat bij de halfjaar-check geregeld wordt. Nu nog hopen dat we volgend jaar wel peren overhouden na de zomer...

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Als we koekjes klaarzetten voor de werkers, mogen die best opgegeten worden :-D

Het totaal concept met de daarbij samenhangende doorlooptijd van het project is erg strak gepland. Het zijn allemaal vakmensen die worden ingezet. En eigen inbreng tijdens project wordt goed vertaald of uitgelegd waarom de keuze anders is en beter is.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud

Door De Groot Hoveniers is goed geluisterd naar onze wensen en wat wij voor ogen hadden. Het terugbrengen van een erf rondom een oude gerestaureerde boerderij. Functioneel maar eenvoudig, passend bij de boerderij. Er is een mooi plan gemaakt dat in overleg is bijgeschaafd. Het werk is goed aangepakt. Goed en gemotiveerde medewerkers. Met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden.

• U doet zaken met ons als: particulier
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Planning. In mijn geval kwam het niet slecht uit dat er wat later werd begonnen. Gaf mij extra tijd om mijn eigen werkzaamheden klaar te hebben.

We zijn erg tevreden met de samenwerking met De Groot Hoveniers van begin tot eind resultaat. Wij hebben onze wensen uit mogen spreken en jullie hebben het aangevuld met een goed eindresultaat. Bedankt voor alles! Door Bosch Beton zijn jullie aangeraden om onze tuin aan te leggen. Ik moest hier boven iets aan klikken, daarom deze keuze gemaakt.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Vanaf het eerste adviesgesprek tot en met de oplevering hebben de mensen van De Groot Hoveniers topkwaliteit geleverd. Bij het advies hebben ze op een mooie manier met me meegedacht en me laten merken dat ze echt begrepen welke eisen ik stel aan een tuin. Het ontwerp zelf was voor mij verrassend creatief, een ontwerp waar ikzelf nooit op uit zou zijn gekomen. Tijdens mijn vakantie (en dus in mijn afwezigheid) hebben ze de tuin helemaal opnieuw aangelegd en ik heb me werkelijk geen seconde zorgen gemaakt of het allemaal goed zou gaan en komen. Ik heb nu een tuin die helemaal bij mij en mijn huis past en waar ik elke dag met volle teugen van geniet. Wat mij betreft: topbedrijf met topmensen.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg|tuinrenovatie

Een heel prettig team om mee om te gaan, zowel de leiding als de jongens, die het werk uitvoerden. Prettig in de omgang en hele harde werkers, zowel in de regen als in de hele hete zon. Ik heb er absoluut geen spijt van, dat ik met ze in zee ben gegaan. Het was een hele gezellige, maar voor mij ook een hele leerzame week. Dit bedrijf is voor iedereen aan te raden.

• Kwaliteit materiaal
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie

Onze achtertuin is in 2 fases gerenoveerd en het eindresultaat is prachtig. Op advies van Martijn is de keuze toch gemaakt voor een zwemvijver waar we nu heel blij mee zijn en waar regelmatig gebruik van wordt gemaakt op een mooie zomerse dag. Het hele team, zowel op locatie als op kantoor, was enorm klantvriendelijk, deskundig en laagdrempelig bij vragen en aanpassingen tijdens het project, petje af! Ook bij het maandelijks onderhoud verloopt de communicatie prima. Het Tuingeluk hebben wij nu in ieder geval gevonden, het is iedere dag weer genieten zowel overdag als 's avonds met de sfeervolle verlichting. Team De Groot, hartelijk bedankt!

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinonderhoud|tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Geen, vooral zo doorgaan.

Korte Heikantstraat 4 5408SR Volkel