Martijn de Groot en zijn team hanteren een strakke formule, een helder systeem waarin alles past. Zij zijn creatief en hebben hun idee, maar staan open voor suggesties. Medewerkers David en Albert maakten op ons een ronduit uitstekende indruk. Harde werkers, deskundig, open voor opmerkingen onzerzijds.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Wij zijn heel erg tevreden we hebben een prachtige tuin gekregen. Ook de mannen die bij ons gewerkt hebben waren erg kundig en netjes. Onze tuin is erg veranderd en aangepast om er weinig onderhoud in te hebben. We hebben een prachtige overkapping laten maken. Hoveniers de Groot is echt een aanrader voor een prachtige tuin. Ze vormen een goed team.

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud

Via een vergelijkingssite voor tuinaanleg door hoveniers zijn we bij De Groot Hoveniers uitgekomen. We hebben toen een afspraak gemaakt om onze wensen in kaart te brengen en Martijn heeft dat vertaald naar een ontwerp. Het voelde allemaal dermate goed aan dat we dan ook niet verder hebben gezocht naar een andere partij. Het ontwerp was iets wat we zelf hoogstwaarschijnlijk niet hadden kunnen bedenken en waar we direct enthousiast van waren. Ook nu de tuin voor 99.9% klaar is, zijn we blij met onze keuze. Zowel het ontwerp als de uitvoering zijn van hoog niveau! Wat ons betreft is De Groot Hoveniers een aanrader.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

De Groot Hoveniers doet wat zij belooft!! Daardoor heb ik nu een prachtig dakterras!!

• Ik heb ervaring met: Anders

Onze globale plannen zijn door Thijs goed vertaald in een tuin waarin wij kunnen eten, loungen en zonnen. Niet alle materialen waren tijdig leverbaar. De Groot heeft echter voor een goed tijdelijk alternatief gezorgd. Na een aantal maanden zijn bij een service/controle-inspectie enkele planten, die niet waren aangeslagen, gratis vervangen. Samengevat zijn we dus zeer tevreden. De Groot zit voor ons dicht bij een 10.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Prachtig werk geleverd! Mooi resultaat en vele leuke reacties gehad. Zou iedereen dit tuincentrum willen aanbevelen met hun vakbekwame mensen en vriendelijk personeel.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

een heel prettig bedrijf die je goed kan adviseren. Vriendelijke medewerkers die keihard werken

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

We wilden graag een overkapping in onze tuin (zuid-west). Maar we waren bang dat als we deze aan het huis zouden doen het binnen heel donker zou worden. We hadden wel ideeën maar kwamen niet tot een concreet ontwerp. We zeiden tegen ons zelf laten we een tuinontwerp laten maken. We kwamen uit bij De Groot. Na het eerste gesprek met Martijn hebben we besloten om alles uit handen te geven, het ontwerp en de aanleg. Martijn en zijn medewerkers lieten ons out of de box denken. Zo staat de overkapping op een plaats waar we nooit aan hadden gedacht, daarnaast hebben ze onze wensen goed vertaald in een ontwerp. Er hebben nog wel diverse gesprekken aan vooraf gegaan, waar men alle tijd voornam en was nooit te veel gevraagd. De tuin is keurig aangelegd door vakkundige werknemers met verstand van zaken. Daar waar we iets nog graag anders wilde hebben tijdens de aanleg was geen probleem, alles ging in goed overleg. We hebben nu een onderhoudsvriendelijke tuin. En de overkapping staat op een geweldige plaats. Kortom het resultaat mag er zijn.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

De Groot Hoveniers heeft onze tuinaanleg (voor & achter) bij ons nieuwbouwhuis op Uden-Zuid volledig in orde gemaakt, een zeer leuk traject om met dit ervaren bedrijf mee te maken, al onze wensen zijn besproken en omgezet in een volledig tuinontwerp met bestrating, kunstgras, een riante overkapping en prachtige verlichting, door een strakke planning was onze tuin als eerste klaar in de straat en konden we de zomer al genieten van de tuin, dit bedrijf loopt zeker voor op het gebied van de laatste technieken, tegels en alles wat te maken heeft met tuinaanleg, wij willen bij deze De Groot Hoveniers bedanken voor een geweldige tuin waar wij veel plezier van hebben als gezin!

• Ik heb ervaring met: Anders

Ideeën waren er dat was het probleem niet bij ons. Alleen hoe het een en ander vorm te geven dat is door Martijn en medewerkers perfect ingevuld. Voordat het zover was zijn hier wel de nodige gesprekken aan vooraf gegaan, die overigens perfect verlopen zijn en nooit teveel gevraagd waren. De heren die de tuin aangelegd hebben dit keurig gedaan met verstand van zaken. Daar waar we iets nog graag anders wilde hebben tijdens de aanleg was geen probleem, alles ging in goed overleg. We wilden een onderhoudsvriendelijke tuin met een overkapping. Het resultaat mag er zijn. Wij zijn tevreden en hebben al de nodige uren genoten van onze nieuwe tuin.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben onze tuin laten tekenen door De Groot Hoveniers, en de uitvoering voor een groot deel zelf gedaan. Het laatste deel was de vijver, na veel twijfel is de vijver een zwemvijver geworden. Het heeft wel wat gesprekken gekost met Martijn en Edwin. Maar we zijn er uiteindelijk voor gegaan. een gemetselde bak met een natuurlijke rand. Ookal zijn onze kinderen al een eindje groot, ze springen dagelijks met veel plezier in het water net als wij zelf. Een goede keuze dus! Dit alles onder de goede begeleiding van De Groot Hoveniers

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Anders

renovatie van terras en gazon vakkundig en snel gedaan. Wij zijn heel tevreden over de voorbereiding en uitvoering. Genieten bijna elke dag van het vergroote terras en de strakke grasmat De Groot Hoveniers een aanrader.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

de eerste stap naar de Groot was voor verandering vijver, na foto`s van onze tuin te hebben gezien is er een tweede ontwerp ontstaan met een hele metamorfose van onze gehele tuin met een mooie oplossing voor een waterpartij annex vijver

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Heel correct, keurig, klantvriendelijk hoveniersbedrijf. Werken zeer accuraat en ruimen na afloop ook alles keurig op. Hebben een prachtige overkapping gemaakt.

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud|Anders

Ik heb de diensten van De Groot Hoveniers als zeer positief ervaren. De kwaliteit van het geleverde werk is goed, de begeleiding gedurende het gehele proces is prettig en men heeft duidelijk verstand van zaken. Een aanrader!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Het is een totaal andere tuin geworden dan wat we hadden en echt een enorme verbetering. Nu wachten tot alle planten een beetje groter zijn en dan is het helemaal af. Ik ben ook blij met de verlichting in de tuin, had niet verwacht dat dit zoveel verschil zou maken.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Een paar jaar geleden heeft de Groot hoveniers bij ons de achtertuin helemaal opgeknapt met o.a. een fantastische overkapping en extra berging, ze moeten toch wel iets goed gedaan hebben, want toen wij ons (bescheiden) voortuintje wilden laten opknappen, was de eerste gang weer naar de Groot hoveniers. En daar hebben we (alweer) geen spijt van gekregen, omdat we zelf al een plannetje hadden bedacht verliep het planningsproces wat sneller en weer kregen wij een paar goede tips en suggesties. Een datum werd gepland en op de geplande datum om iets voor 07:30 uur stonden 2 van hun medewerkers op ''de stoep'' en togen vrolijk aan het werk. Alles verliep verder in een gemoedelijke en fijn sfeer en na 2 dagen was het tuintje klaar (na veel puzzelwerk met klinkers) en alweer naar volle tevredenheid. Jammer dat we geen 3e tuin hebben, anders konden wij die ook door de Groot hoveniers onder handen laten nemen. We zijn echt heel erg blij met onze 2 tuintjes en zijn ook heel erg tevreden dat we gebruik kunnen maken van het jaarlijkse onderhoud. Lang verhaal kort: perfecte service en helemaal af!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Wij zijn zeer tevreden met onze tuin. Wij genieten volop in onze nieuwe tuin zowel overdag maar ook vooral s' avonds met de sfeerverlichting .

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud

Wij hebben uitstekende ervaringen met de Groot Hoveniers, van het eerste gesprek tot en met de afsluitende servicebeurt. Allereerst hebben wij steeds te met correcte en vriendelijke medewerkers van doen gehad en er werd ook goed geluisterd naar onze wensen. De werkzaamheden verliepen perfect, ondanks de ingewikkelde omstandigheid dat alles via onze huiskamer moest worden af- en aangevoerd. Geen krasje hebben we gevonden! We zijn heel blij met het resultaat en genieten dagelijks van onze nieuwe tuin.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Wij wilde graag nieuwe tegels in de tuin maar liepen erin vast hoe ze te leggen. Recht, schuin? Martijn zou een kijkje komen nemen om ons daar bij te helpen, te adviseren. De tuin was prima zoals hij was, hoor ik me nog tegen Martijn zeggen. Alleen een nieuwe stoep en een nieuw gazon. Maar ja dan begint dat creatieve brein te werken en met een kleine verandering hier en daar zou alles er weer helemaal fris uitzien. Op naar de tekentafel, waar na twee weken een heel nieuw ontwerp klaarlag. En ja dan ga je overstag. David en Adri hebben de tekening prachtig tot leven gebracht en inmiddels twee maanden verder genieten we met volle teugen van onze nieuwe tuin, zien we in ieder hoekje weer iets groeien, bloeien.

• Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Ik ben zeer tevreden over de vriendelijkheid van jullie medewerkers en de perfecte afwerking van het tuinhuis en het weer op orde brengen van de tuin.

• Ik heb ervaring met: Anders

Wij zijn zeer tevreden over de groot hoveniers. Zij zijn erg deskundig, creatief en komen de gemaakte afspraken na. Wij zouden zeker dit bedrijf adviseren aan onze vrienden/kennissen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Een tuin aanleggen doe je niet elk jaar. Dus we hebben met vier hoveniers een eerste gesprek gehad. De Groot sprong eruit omdat zij uitgaan van de klant en wat wij als klant verwachten van een tuin. Met onze wensen (via een moodboard) en hun expertise hebben we nu wat we willen. Een tuin vol kleur waar we heerlijk met onze vrienden kunnen relaxen. En ja, ook bij De Groot gaat er wel eens wat fout. Tot 2 keer toe was er een misverstand over een afspraak om nog een paar laatste dingen op te pakken. Maar daar komen ze dan ook eerlijk voor uit. En een bos bloemen en welgemeende excuses, daar zijn ze dan ook niet te flauw in. Een fijne club om mee te werken. En de enige die niet zijn eigen zin wil doordrijven (tuinarchitecten eigen?) maar die samen met jou aan de slag gaat. Top!!