Zo moet het! Jongens weten wat ze aan het doen zijn, denken na en denken mee over hoe het beter kan, zijn netjes en betrouwbaar. Zeker, het is een dure grap zo’n tuin. Maar er wordt prima werk geleverd en alle onvolkomenheden worden netjes opgelost. Fijne club die hoveniers van de Groot.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Erg goed kunnen samenwerken, goede communicatie, plezierig ervaren

• Ik heb ervaring met: Anders

Vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering is de communicatie goed. De afspraken die worden gemaakt, worden nagekomen. De klant wordt op de hoogte gehouden van de werkzaamheden. Communicatie per email en telefoon, erg fijn.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Vanaf eerste afspraak zijn de afspraken nagekomen. Tijdens uitvoering van de werkzaamheden regelmatig overleg gehad met de medewerkers, deze denken goed mee en houden zich aan de afspraken. Bij de oplevering enkele aandachtspunten besproken,deze worden in najaar aangepakt en uitgevoerd.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Positieve ervaringen met alle medewerkers. Ze nemen alle tijd om iets uit te werken of uit te leggen.Wij wilden meer priveci in de tuin en dat is goed gelukt.Door de tekening van Martijn is het zo geworden en onze tuin lijkt nu veel groter.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Na het eerste gesprek kregen wij de opdracht om een moodboard te maken van onze wensen. Dit is door De Groot perfect vertaald in een heel mooi tuinontwerp. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en kundig. Er wordt met je meegedacht. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe achtertuin en genieten er iedere dag van!!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Het eerste contact gehad met Martijn de Groot en tijdens de eerste bespreking was er al direct een goede klik, en had Martijn al wat andere invalshoeken voor onze tuin dan andere hoveniers. Er wordt echt meegedacht om in de behoefte van de klant te voorzien, én dat het ook een tuin is die 10-15 jaar mee kan en ook met de klant "mee kan groeien". De tuin is vervolgens door echt tuin vakmannen aangelegd, waarbij soms in positieve zin van het bestaande plan/ontwerp is afgeweken omdat dat uiteindelijk beter bij het huis zou passen. Kortom, er wordt niet klakkeloos volgens het ontwerp iets aangelegd, maar ook zelf tijdens de klus nadenken en tot inzicht komen dat soms iets op een andere manier moet. Dit uiteraard in overleg met de klant. Top! Inmiddels ook al het eerste onderhoud aan de tuin uitgevoerd door de Groot, ook dat is netjes gedaan!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Wij zijn super tevreden over onze nieuwe tuin en onze nieuwe overkapping, alles in goed overleg aangelegd en gemaakt door David en Albert. Onze tuin is nu meer een geheel met ons huis. Er wordt volgens een stappenplan gewerkt, alles is direct bespreekbaar. Ook met Thijs is er veel contact geweest en .we hebben altijd op alles antwoord gekregen, uiterst klantvriendelijk. Wij zouden dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Het gehele traject is heel helder uitgestippeld voor iedereen. Voordat ze beginnen is echt alles duidelijk. Wij hebben dat als heel prettig ervaren. Er is veel aandacht vooraf aan de wensen en mogelijkheden en het budget. Pas als dat allemaal uitgefilterd is gaan zij aan de slag. De aanleg zelf is erg snel gegaan. Harde werkers die alles na de dag netjes achterlaten. Leuke jongens om rondom je huis te hebben. Er is echt kwaliteit geleverd en de tuin ziet er prachtig uit. We zitten nu veel vaker buiten dan voorheen. Ik kan de Groot aan iedereen aanbevelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is bij ons niet helemaal zo gegaan zoals we verwacht hadden. De start was goed. Keuze uit 2 goede ontwerpen en een duidelijke planning. De afspraken met Martijn waren duidelijk. Tekeningen werden goedgekeurd. Ze konden beginnen met het veranderen van de tuin. Alles moest er uit. Er werden materialen uitgekozen. Wel een tip: doe dat nooit op een regenachtige dag, want dan zien de tegels en stenen er anders uit. Vervolgens bleek dat de communicatie binnen het bedrijf niet goed was gegaan en daardoor gingen er verschillende zaken mis. Gelukkig was de bereidwilligheid van de medewerkers bij De Groot om het op te lossen goed aanwezig. Er werd o.a. de gescheurde waterpartij vervangen, de taxus werd vervangen door de juiste soort, de slangen van de druppelbevloeiing werden aangepast, de dekplaten van de borders werden opnieuw vastgezet en de kraan werd bij controle aangepast. Zelf hebben we ook nog het een en ander gedaan. Het resultaat mag er nu zijn. Iedereen vindt het een prachtige tuin. Wij genieten er nu dagelijks van!! Ineke Claessen

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Wij zijn zeer tevreden over de aanpak van de gehele planning .....geheel leeghalen van oude tuin en bestrating, de snelle afvoer van het afval, de opbouw van de tuin inclusief overkapping en schuur. Zelfs de zeer strakke planning is gehaald ondanks het slechte weer. We zijn zeer tevreden over het tuinplan inclusief uitvoering.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Deskundig, eerlijk advies en fijne werklieden.

• Ik heb ervaring met: Anders

Na onze verhuizing heb ik via een internetsite contact gezocht met enkele hoveniers. De Groot hoveniers leverde verreweg het meest verrassende ontwerp af. Voordat we een beslissing namen kregen we het uitgewerkte plan en daarbij een zeer uitgebreide uitleg. Een aantal weken later werd er begonnen met de werkzaamheden. Medewerkers David en Albert hebben er een schitterende tuin van gemaakt waar we nu dagelijks in genieten. Voor praktische problemen, zoals het hoogteverschil in onze tuin, kwamen de medewerkers ook met een prima oplossing. De voortuin en achtertuin sluiten nu perfekt op elkaar aan. We hebben al erg veel lovende reacties gehad. De Groot hoveniers maakt schitterende ontwerpen en deze worden uitgevoerd door vakkundige en hardwerkende medewerkers.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Erg vriendelijke vakmensen, ook voor vragen over de tuin goede uitleg en dan ook de tijd er voor nemen. Ook alles netjes achterlaten op het eind van de dag. Ik beveel de Groot hoveniers ook voor u aan.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Groenvoorziening|Anders

De aan leg van de tuin is goed Allen de grasmat heeft problemen gegeven maar intussen wel opgelost. Nu nog uigroeien maar dat komt goed.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

De Groot Hoveniers, is prima in staat, om basis van het wensenpakket van de klant, tot een schitterend, verrassend, tuinontwerp te komen. Houden rekening met de zichtlijnen en dat de tuin er, ieder jaargetijden, mooi bij staat. Ze hebben alle disciplines onder 1 dak, veranda's worden door het bedrijf zelf gemaakt, tuinwerkzaamheden, bestrating, elektriciteit etc. Dit maakt de lijnen kort en indien nodig, is er een mogelijkheid tot flexibiliteit. Daarbij, het personeel is vakkundig en vriendelijk. Wij raden dit bedrijf echt aan, bij mensen die op zoek zijn, naar een creatief, vakkundig en vooral, eerlijk bedrijf!

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud|Interieurbeplanting

Ik heb me laten verrassen in het vernieuwen van mijn achtertuin met vijver. Na gesprekken met Martijn heeft hij mijn enkele wensen goed verwoord naar Thijs en die heeft er een schitterend tuinontwerp van gemaakt. Sander en Martijn hebben het werk in enkele weken goed en vakkundig uitgevoerd. Ze stonden open voor kleine aanpassingen en kwamen ook met goede ideeën. Nu is het genieten van de prachtige nieuwe tuin en we hebben al vele leuke reacties van anderen ontvangen. Kortom, het hele team van De Groot Hoveniers is een echte aanrader.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Klacht correct opgelost en ben nu helemaal tevreden.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Martijn de Groot en zijn team hanteren een strakke formule, een helder systeem waarin alles past. Zij zijn creatief en hebben hun idee, maar staan open voor suggesties. Medewerkers David en Albert maakten op ons een ronduit uitstekende indruk. Harde werkers, deskundig, open voor opmerkingen onzerzijds.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Wij zijn heel erg tevreden we hebben een prachtige tuin gekregen. Ook de mannen die bij ons gewerkt hebben waren erg kundig en netjes. Onze tuin is erg veranderd en aangepast om er weinig onderhoud in te hebben. We hebben een prachtige overkapping laten maken. Hoveniers de Groot is echt een aanrader voor een prachtige tuin. Ze vormen een goed team.

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud

Via een vergelijkingssite voor tuinaanleg door hoveniers zijn we bij De Groot Hoveniers uitgekomen. We hebben toen een afspraak gemaakt om onze wensen in kaart te brengen en Martijn heeft dat vertaald naar een ontwerp. Het voelde allemaal dermate goed aan dat we dan ook niet verder hebben gezocht naar een andere partij. Het ontwerp was iets wat we zelf hoogstwaarschijnlijk niet hadden kunnen bedenken en waar we direct enthousiast van waren. Ook nu de tuin voor 99.9% klaar is, zijn we blij met onze keuze. Zowel het ontwerp als de uitvoering zijn van hoog niveau! Wat ons betreft is De Groot Hoveniers een aanrader.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

De Groot Hoveniers doet wat zij belooft!! Daardoor heb ik nu een prachtig dakterras!!

• Ik heb ervaring met: Anders

Onze globale plannen zijn door Thijs goed vertaald in een tuin waarin wij kunnen eten, loungen en zonnen. Niet alle materialen waren tijdig leverbaar. De Groot heeft echter voor een goed tijdelijk alternatief gezorgd. Na een aantal maanden zijn bij een service/controle-inspectie enkele planten, die niet waren aangeslagen, gratis vervangen. Samengevat zijn we dus zeer tevreden. De Groot zit voor ons dicht bij een 10.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Prachtig werk geleverd! Mooi resultaat en vele leuke reacties gehad. Zou iedereen dit tuincentrum willen aanbevelen met hun vakbekwame mensen en vriendelijk personeel.