Zeer professioneel en uitgebreid begeleid, van ontwerp t/m realisatie

Erg goed advies gekregen aan het begin van het traject, inclusief een video-ontwerp. Dit heeft zelfs geholpen bij het indelen/ontwerpen van ons nieuwe huis, zodat tuin en woning 1 geheel zijn. Realisatie gebeurt door prettige vakmensen, die netjes en vriendelijk te werk gaan.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • Is het ons gelukt om u gelukkiger te maken in uw tuin? ja
  • Is de tuin geworden zoals u van te voren gedacht had? ja
  • Wat wilt u als laatste nog tegen onze jongens zeggen? ga zo door

Super aangelegde tuin

Wegens drukte helaas even moeten wachten, maar het resultaat mag er zijn. Eerst op zeer prettige wijze de ontwerptekening laten maken. Vervolgens is de aanleg erg goed geweest. Bij de oplevering nog enkele zeer kleine aandachtspuntjes ontdekt (niet eens door mijzelf maar door degene die de oplevering deed), die vervolgens worden aangepakt. Al met al een zeer goede ervaring.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Is het ons gelukt om u gelukkiger te maken in uw tuin? Ja
  • Is de tuin geworden zoals u van te voren gedacht had? Nog mooier
  • Wat wilt u als laatste nog tegen onze jongens zeggen? Ga zo door, jullie hebben een goed team.

Perfecte begeleiding van ontwerp naar aanleg dakterras

De Groot Hoveniers heeft onze wensen heel goed kunnen vertalen naar een prachtig ontwerp. Onder hun begeleiding en advies hebben we daar de planten en boompjes bij uitgezocht. De aanleg werd uitgevoerd door zeer kundige medewerkers. We zijn zeer tevreden methet resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Is het ons gelukt om u gelukkiger te maken in uw tuin? Ja, nu is appartement compleet
  • Is de tuin geworden zoals u van te voren gedacht had? Voldoet helemaal aan de verwachtingen
  • Wat wilt u als laatste nog tegen onze jongens zeggen? Geweldige job, zeer proffesioneel uitgevoerd

We hebben nu weer een prachtige tuin!

Onze ervaring met De Groot is goed! Creatieve oplossingen en mooie resultaten. Ook zijn we tevreden over het proces van ontwerp tot uitvoering. Het was fijn samenwerken met de mannen van De Groot!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Is het ons gelukt om u gelukkiger te maken in uw tuin? ja zeker
  • Is de tuin geworden zoals u van te voren gedacht had? voor 90% wel
  • Wat wilt u als laatste nog tegen onze jongens zeggen? hartelijk bedankt, jullie zijn kanjers!

Mooi ontwerp en goed uitgevoerd

Tijdens het ontwerpen van onze tuin werd goed geluisterd en meegedacht. De uitvoering verliep zeer efficient. We zijn erg blij met eindresultaat.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Is het ons gelukt om u gelukkiger te maken in uw tuin? Jazeker
  • Is de tuin geworden zoals u van te voren gedacht had? Gelukkig niet omdat Martijn een veel mooier en handiger idee had
  • Wat wilt u als laatste nog tegen onze jongens zeggen? Dank jullie wel allemaal!

Super fijn proces met een prachtig product

Erg prettig gelopen traject om tot een prachtige tuin te komen ! Ruimte voor eigen inbreng was er volop. Het leuke was dat de hoveniers ter plekke meedachten wat het mooist zou zijn en dingen aangepast! Fijne medewerkers die 4 weken lang dagelijks zijn gekomen ! Beleefd, netjes en professioneel! De finishing touch doen we (zoals op onze wens afgesproken) zelf met het bouwen vd overkapping en de oude franse muurtjes. De mediterraanse tuin is nu al prachtig. Laat staan als álle beplanting gaat groeien en bloeien en alles af is! We laten jullie graag het eindresultaat zien!!!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Is het ons gelukt om u gelukkiger te maken in uw tuin? Zeker!!!!
  • Is de tuin geworden zoals u van te voren gedacht had? Ja nu al!!!
  • Wat wilt u als laatste nog tegen onze jongens zeggen? Super bedankt voor jullie mooie werk!!!

Van idee naar resultaat!

Vanuit een advertentie op Facebook een afspraak gemaakt met Martijn de Groot om samen een idee uit te werken naar een heus tuinplan. Martijn leverde een gedetailleerd plan aan met een indrukwekkende 3D presentatie. Reuze handig voor buurtgenoten en gemeentelijke instellingen. Dat schept voor alle partijen duidelijkheid en een goed beeld van het eindresultaat. De uitvoering van het project verliep vlekkeloos. Deskundig, vriendelijk en hardwerkend personeel, altijd bereid om binnen het project nog aanpassingen te maken. Dit geldt voor zowel de werkvoorbereiders als de mensen op de werkvloer! Kortom: een allround bedrijf met aandacht voor het voortraject, de realisatie van het project én de nazorg van het project. Een absolute aanrader voor iedereen die iets moois van hun tuin wil maken!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Eenmaal het ontwerp gezien waren we om, blij mee!

We gingen voor wat aanpassingen in onze tuin. Maar gedurende het 1e gesprek kwam er steeds meer wat we misschien wel eens zouden kunnen veranderen. Martijn verzekerde ons dat, ondanks onze mooie tuin, na het ontwerp te hebben gezien, we overtuigd zouden zijn van hoe nog veel mooier onze tuin eruit zou kunnen komen te zien. Dat was niets te veel gezegd. We zijn er helemaal voor gegaan en zijn ontzettend blij met het uiteindelijke resultaat. We gaan ontzettend genieten van onze hele mooie nieuwe tuin. Met dank aan alle mederwerkers die hun bijdrage hieraan hebben geleverd!! TOP

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Eindresultaat is precies zoals ik me had voorgesteld

Eerste contact met verkoop (Martijn) en tekenaar (Tijs) was heel prettig. Ze luisteren goed naar onze wensen en weten die ook omzetten jaar de tekening en het prachtige 3D filmpje op YouTube. Op die manier krijg je een goed beeld hoe het gaat worden. Tijdens de realisatie: Fijne jongens die de plannen zoals ze bedacht en uitgetekend zijn precies uitvoeren. Als ze starten werken ze het project ook helemaal af dus de geplande einddatum werd bijna gehaald. Door overmacht liep het project een paar dagen uit. Bij de oplevering nog een paar kleine aandachtspunten die binnenkort uitgevoerd gaan worden.

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Geweldig genieten ,iedere dag weer, zomer en winter.

Na een gedege voorbereiding,een traject van ca.een half jaar , is onze patio tuin omgetoverd in een sprookjestuin waar in we ieder seizoen genieten van bloeiende planten. Door gebruik te maken van een moodboard en het maken 3D animatiefilmpje konden we op voorhand al genieten. Ook ‘s-avonds is de tuin een plaatje ,door een subtiel geplaatste verlichting,kunnen we die vanuit een geweldig sfeervolle overkapping aanschouwen. Het geplaatste waterelement brengt de nodige rust. Ook de de vogels en insecten weten de tuin nu te vinden Op het youtube kanaal van De Groot Hoveviers kun je de animatiefilmpje zien onder nummer 3126.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Eindresultaat is geweldig

Overkapping laten plaatsen meet afwatering in de tuin. We hebben met plezier gekeken naar de bouw van de overkapping. Alles netjes prefab gemaakt. We zijn onder de indruk van de vakkennis en de aanpak. Een aanrader voor iedereen.

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Een fijn en professioneel bedrijf die maatwerk leveren!

Wij wilden graag aan 1 leverancier onze tuin uitbesteden. Via internet kwamen we bij de Groot uit en hebben eind 2018 een afspraak ingepland. Onze wensen zijn in een gesprek aangegeven en hier rolde een verrassend mooi ontwerp uit. Hierop hebben wij besloten verder te gaan en uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een prachtige tuin die volledig aan onze smaak voldoet en hiermee ook compleet klaar is. Er is netjes en naar tevredenheid gewerkt. De Groot heeft betrouwbare vakmensen die afspraken nakomen en kwaliteit leveren. Wij zouden de Groot aanbevelen en hebben veel goede reacties gekregen op onze mooie tuin. Met vriendelijke groet, Mieke van der Burgt en Willem Derks

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

De Groot is totaal ontzorgend, ik zeg HEERLIJK!!!!

Mijn ervaring met de Groot is zeer goed, de communicatie verliep soepel en duidelijk, alles ging in goed overleg en wat ik vooral belangrijk vind, de gemaakte afspraken werden keurig nagekomen!! Voorbereiding is goed, waardoor wellicht ook de rest van het traject soepel verloopt. Personeel is netjes en beleefd. Ik zou de Groot zeker bij mijn vrienden aanbevelen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Genieten van het resultaat!

Zowel het voortraject als de realisatie hebben wij als zeer prettig ervaren. Er is goed naar onze wensen geluisterd. Deze zijn verwerkt in een tuinplan welk dmv een film realistisch wordt weergegeven. Dit plan is door de mannen van de Groot op een nette en professionele manier gerealiseerd. Nu is de tuin net een "plaatje". Het is genieten om er naar te kijken.

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Super tuin met echt alles wat we wilde in een kleine tuin

Geweldig goed begeleid voor een mooi ontwerp. De jongens hebben het precies volgens het ontwerp gedaan en heel netjes en vriendelijk gewerkt. Ik kan de Groot aan iedereen aanraden die een droomtuin wilt !!!

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Prachtig ontwerp en geweldig uitgevoerd :)

Het ontwerpplan en beplatingsplan is prima verlopen, goed advies gekregen. De aanleggers Thieu en Rick hebben heel mooi werk afgeleverd en het zijn ook hele nette jongens en harde werkers, dus alles naar wens verlopen. We horen van de diverse voorbijgangers ,, oohhh… aahh.. wat mooi… prachtig 😊, Wij zijn in ieder geval heel tevreden met het ontwerp en aanleg

Perfect!!

Recent hebben wij onze achtertuin an laten leggen door de Groot Hovenier. Martijn de Groot luisterde goed naar onze wensen wat de tuin betreft. Er wordt actief meegedacht, creatief met de inbreng omgegaan waarbij je je als klant echt gehoord voelt.Wij kunnen echt zeggen dat vanaf het ontwerp t/m de oplevering alles super is verlopen. Met het resultaat zijn wij dan ook super blij mee.Met speciale dank aan Martijn, Thijs en Thieu .Wij gaan zeker heerlijk genieten van onze mooi tuin.

• Communicatie en bereikbaarheid*
  • Nakomen afspraken* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg

Professioneel bedrijf met de juiste aanpak.

Door het eerste kennismakingsgesprek werden we meteen enthousiast over de manier van aanpak. Thuis besprak Martijn het gehele plan en werden onze wensen kenbaar gemaakt. Hieruit ontstond een geweldig ontwerp wat meteen onze goedkeuring kreeg. De uitvoering en uiteindelijke realisatie is door een team van professionals neergezet. Wij zijn super tevreden over het eindresultaat en gaan hier de komende jaren zeker van genieten. Bedankt aan iedereen die meegewerkt heeft aan "onze tuin".

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Goede ervaring, super blij met onze tuin!

Communicatie was helder en fijn. We hebben gratis advies gekregen over de tuininrichting en tegels. Ook zijn de jongens die de tuin hebben aangelegd super enthousiast te werk gegaan. Ze hebben het netjes achtergelaten en het ziet er strak uit.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Voortraject & aanleg prima, bij problemen of klachten moeizame oplossingen

Het voortraject (ontwerpfase) en de aanleg van de tuin perfect. Duidelijke uitleg, deskundig personeel, harde werkers. Onze tuin is prachtig geworden en alles wat we ervan hadden gehoopt; Wij hebben echter een aantal probleempjes gehad zoals lekkage, niet aangeslagen planten, grasproblemen. Dat kan gebeuren, alleen de moeite die het ons kostte om dit te laten oplossen is geen reclame. Nazorg is net zo belangrijk als verkopen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Ik ben heel blij met de aanleg van mijn tuin. Er is heel goed geluisterd naar mijn wensen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Ontwerp en aanleg in goede harmonie afgestemd en uitgevoerd. Wij hopen het komende en nog vele jaren hierna heel veel plezier te beleven in onze tuin.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Goede ervaring met de mannen van de Groot! Netjes en meedenkend, problemen worden goed opgelost. Zijn een aanbeveling waard. Wij hebben er een mooie tuin aan over gehouden.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Beveel ik iedereen aan.werken snel en alles volgens afspraak .zeer vriendelijk en correct. leveren perfectwerk

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud

over alles tevreden alleen over de tegels minder. Dit is echter al besproken. Prettige samenwerking gehad met diegene die hier de tuin kwamen aanleggen en iedereen erom heen. Werden altijd vriendelijk te woord gestaan, ook aan telefoon. Op de e-mail werd altijd gereageerd. Tijdens het aanleggen werd er goed meegedacht over zaken.