Leuke en goede 'Basiscursus fotografie'

Ik heb de basiscursus fotografie bij Merijn gedaan. Hij is een aardige, rustige man die goed kan uitleggen. Het is echt de basis en weinig verdieping, dus dat is goed om te realiseren, maar wel een goede basis. Met name de hand-out die je meekrijgt is erg handig. Zeker aan te raden cursus!

Maartje, enorm bedankt voor je mooie woorden! Veel succes met de foto's en je hand-out!

Praktisch en leerzaam!

Een zeer prettige, leerzame en praktische workshop. Merijn neemt per individu de tijd om te checken of deze begrijpt en uitvoert wat er is toegelicht. Het eerste deel theorie is precies lang genoeg en de aansluitende toepassing in de praktijk maakt dat de geleerde theorie echt handen en voeten krijgt. De workshop kan met recht een perfecte basis voor fotografie en het begrijpen van je eigen toestel genoemd worden.

Wauw, Thijs! Enorm bedankt voor je reactie! Tof om te zien dat de workshop zo mooi aansluit. Bedankt!

Erg leuk,

De workshop was erg leuk en duidelijke. We gaan zeker de vervolg workshop volgen.

Superleuk, enorm bedankt! Succes met de foto's en tot snel dan! ;-)

Duidelijke uitleg, zeer nuttige workshop

Op zoek naar een basiscursus fotografie via Google bij Merijn Qaukkelaar terecht gekomen. Een workshop van 3 uur waarin Merijn goed uitlegt wat de basis is voor het maken van een goede foto. Kleine groep, 6 personen, waardoor je overzicht kunt houden en je alle aandacht krijgt. Ik vond het echt een leerzame workshop en kom echt terug voor de vervolgcursus, maar eerst ga ik nog wat oefenen.

Hoi Barbara. Precies de kern van de Workshop! Bedankt voor je mooie woorden en tot de Verdieping Workshop!

Gemoedelijk, duidelijk en aandacht voor iedere cursist.

Merijn legt op een duidelijke manier de basisprincipes uit van ISO, diafragma en sluitertijd. Doet aan de hand van theorie en praktijk. Omdat de groepen maximaal 6 groot zijn is volop aandacht voor iedereen. Wat ik wel jammer vind is dat de vervolgcursus tot november is volgeboekt. Wellicht door zijn eigen succes.

Dennis, bedankt voor je mooie woorden. Én ik heb goed nieuws; Voor de Verdieping Workshop Fotografie zijn in oktober zijn nog 5 plaatsen en november nog 1! Dus sla je slag! ;-)

verhelderend.

Na een lange tijd mijn camera uit de kast gehaald om toch maar eens een cursus te gaan proberen. De cursus van Merijn sprak mij erg aan. Dit bleek een goede keuze te zijn. Merijn sprak duidelijk, rustig en stond open voor vragen. Hij nam uitgebreid de tijd en gaf een fijne simpele uitleg. Zelfs met mijn Hersenletsel kon ik alles goed volgen en navragen als ik iets even niet begreep. Nu kan ik eindelijk gaan genieten en oefenen met mijn hobby, Fotografie :) .

Wauw, bedankt Steffie. Heel veel succes met je hobby!

Erg leerzaam!

Een enthousiaste leraar en een goede workshop. Merijn leert je de essentie van fotograferen begrijpen. Een goede afwisseling met theorie en praktijk. Een aanrader! Grietje

Geweldig om te horen... "enthousiaste leraar". Ik vind het inderdaad erg leuk om jullie dit te vertellen. Bedankt!

Fijne en goede samenwerking

We hadden niet door dat je er was de hele dag door en de fotos zijn prachtig geworden!

Enorm bedankt voor je reactie. Het was een super bruiloft, relaxte sfeer! Ik kon inderdaad heerlijk 'om jullie heen bewegen' zonder op te vallen. Thnx!

Betrokken - enthousiast - professioneel

Merijn is enthousiast, betrokken en heel nauwkeurig. Niet met 1 foto tevreden en communicatie met hem is ontzettend laagdrempelig. De prijs / kwaliteit verhouding is perfect. Oftewel.. Boeken voor je bruiloft! (vooral als je houdt van niet standaard en veel emotie!)

Wow, Corinda & Arie. Enorm bedankt voor deze review! Jullie waren dan ook wel een super-stel! Heel veel plezier en geluk met jullie gezinsuitbreiding! ;-)

We hebben een geweldige dag gehad de mooiste dag uit ons leven. En dan ook nog met een vriendelijke fotograaf je kan na een tijd niet meer lachen maar geloof me Merijn laat je lachen. We zouden hem aan iedereen aanraden. Super bedankt voor deze geweldige dag

Enorm bedankt Ramon & Sharon! Ik vond het ook superleuk om jullie (super-relaxte) dag te mogen vastleggen! Tot binnenkort! Merijn