Veel geleerd

Er wordt heel zorgvuldig uitgelegd en uiteindelijk kan je ook alles in de praktijk uitvoeren

Wauw, thnx! Ik hoop dat je mijn zorgvuldig uitgelegde informatie goed kan gebruiken! Anders heb je altijd de hand-out nog! Succes met aanschaf van een andere lens... want deze gaf wel veel problemen... ;-( Heel veel succes!

Inspirerende cursus met duidelijke uitleg

De cursus werd goed afgewisseld met een gedeelte theorie en praktijk en Merlijn gaf duidelijke uitleg. Zeker een aanrader!

Kort & Krachtig! Geweldig! Enorm bedankt!

Spontane en creatieve fotografie

Al snel nadat ik Merijn een mailtje had gestuurd voor informatie, nam hij contact met ons op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek werd al snel duidelijk dat het klikte. Een spontane fotograaf die creatieve foto's maakt. Foto's waar je naar kan blijven kijken. Tijdens onze bruiloft hebben we hem amper gezien. Onze foto's en album zijn prachtig geworden! Heel blij mee!

Lindy & Tim, enorm bedankt voor deze mooie woorden! "...Foto's waar je naar kan blijven kijken.", daar doen we het voor! Heel veel jaren kijk-plezier in jullie mooie album!

Leuk !

Het was een heldere duidelijke uitleg met een leuke gezellige club mensen. Merijn legt goed uit en laat je kennis maken met de basis.

Nel, bedankt! Mooie woorden, enorm bedankt! En de leuke club mensen, dat was jij met ons! ;-) Samen hebben we het gemaakt! Thnx!

Eindelijk kan ik met plezier de camera pakken en met de tips en tricks mooie foto's probere te schie

Een 'dure' camera gekocht en er vervolgens alleen mee overweg kunnen op de automatische stand,maar iets doen en een mislukte foto maken en een handleiding die niet doorgelezen wordt,erg zonde van de camera en wetend dat je veel meer uit je camera/foto's kunt halen. Dit was voor mij de reden om mij bij Merijn de workshop basis fotografie te volgen. De afwisseling van theorie en praktijk maakte het voor mij een leuke en zeer leerzame workshop,je krijgt er gelijk een beeld bij. Ook het max. aantal deelnemers is perfect,voor iedereen wordt de tijd genomen. Deze workshop is echt een eyeopener geweest voor mij,ik heb een hele andere,zeer positieve kijk op fotografie gekregen. Wat maakt een foto nu zo speciaal? Hoe maak je een mooie foto die spreekt? Welke standen gebruik je,wanneer en waarom? Zonder de hulp van Merijn was ik niet ver gekomen. Eindelijk kan ik met plezier de camera pakken en met de tips en tricks mooie foto's proberen te schieten. Natuurlijk is het de komende tijd veel oefenen zoals Merijn ook aangaf maar met de informatie van de basis workshop gaat het zeker goed komen. De workshop is echt een aanrader en je krijgt waar voor je geld!

Wauw Mariska! Wat een prachtige review! Mooie woorden. Enorm bedankt hiervoor! En ik weet zeker dat met jouw kijk op fotografie / compositie het zeker goed gaat komen! Heel veel succes met die mooie camera & lens van je!

Helder

bijzonder mooie middag gehad met een duidelijke uitleg over diafragma sluitertijden en gevoeligheid van de sensor. Ook niet vergeten het stuk waar je het geleerde in praktijk mocht brengen. graag tot een volgende cursus

Enorm bedankt Clarens! Top om te horen dat de workshop duidelijk was! Heel veel succes met je foto's in de haven bij avond-licht! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Inspirerend

Door het ineen ontspannende entourage te gegeven workshop , heb ik een betere manier gevonden om mijn fotografie naar het volgende niveau te brengen👍

Leuke, onopvallende fotograaf

Ik had Merijn op internet gevonden en stuurde hem een bericht. Hij belde dezelfde avond nog om te laten weten dat hij een paar dagen weg was maar dat hij daarna gelijk een afspraak met mij zou maken om kennis te maken. Onze kinderen reageerde erg goed op hem, vooral onze dochter die duidelijk haar voorkeuren te kennen geeft, had hele verhalen tegen Merijn. Er is regelmatig contact geweest voor de grote dag, dat gaf mij veel rust. Merijn was keurig op tijd, viel niet op tussen de gasten en wij hebben prachtige foto’s ontvangen!

Waaaauuuwiieeee! Wat een mooie woorden! Echt super mooi om te horen dat het zo ervaren is! Ik ben er stil van... Enorm bedankt voor jullie mooie bruiloft... en je geduld voor het wachten op de foto's ;-) !

Veel geleerd in maar één ochtend!

De basics worden helder en heel begrijpelijk uitgelegd. In slechts een ochtend leer je de camera doorgronden en gebruiken. Ik ben nu in staat om mooie foto’s te maken. Ik kijk al uit naar de vervolgcursus

Te gek Martijn! Super om te horen dat je "in staat bent om mooie foto's te maken!". Precies het doel van de Workshop Basis Fotografie. Bedankt voor je mooie woorden en wellicht tot ziens in de vervolgworkshop... ;-)

Veel verdieping en een leuke cursus

Tijdens de tweede cursus die ik heb gevolgd werd er verder gegaan op de cursus ervoor. Beide cursussen waren erg leerzaam. Je leert heel veel over de goede compositie en over hoe je een goede foto maakt.

Bedankt Mirjam! Jij hebt zeker je best gedaan, tot liggend op de grond toe! Geweldige foto's heeft dat opgeleverd. Je bewerkingen waren ook super! Héél veel succes met je hobby!

Geweldige 2 daagse Cursus

Heel leuk en informatief vervolg op de Basis workshop. Merijn weet het weer heel enthousiast over te brengen. Een must voor (amateur)fotografen die verder willen!

Te gek Stefan! Bedankt voor je mooie woorden! En jouw foto van je motor tegen de grote graffiti-muur was ná de bewerking écht helemaal-super-de-puper-tof geworden! Bedankt!

Veel geleerd in een ontspannen sfeer

gisteren 29 0802019, de avond bij Merijn doorgebracht om te leren hoe foto's bewerkt kunnen worden. Onvoorstelbaar wat er allemaal mogelijk is..... Leuk om de foto's die je zelf hebt gemaakt tijdens de verdiepingscursus, te kunnen aanpakken. en wat een verschil tussen voor en na! De cursus was voor mij zeer de moeite waard en zeker een aanrader voor iedereen, die meer uit z'n camera wil halen

Dank je wel Leon! De verdiepingscursus deel 2; "bewerking" was echt een succes! We hebben werkelijk prachtige foto's gezien! Bedankt voor je mooie woorden en succes met het zoeken naar de geschikte camera voor je!

Leerzaam

Ik dacht al iets te weten van fotografie: sluitertijd, diafragma en compositie. Aan de hand van oefeningen en tips is mij duidelijk(er) geworden wat de diverse instellingen doen, en waar op te letten bij de compositie. Nu nog een creatieve blik ontwikkelen...

Super Clemens! Het was duidelijk dat je al een redelijke kennis had. Héél goed te horen dat het nu duidelijk(er) is geworden! En jouw creatieve blik leer je in de Workshop Verdieping Fotografie... wellicht een idee? Je hebt al een aanbieding gekregen na de Workshop Basis Fotografie ;-) Tot snel!

Leerzaam en duidelijk

Ik heb een prive workshop bij Merijn gevolgd en door zijn duidelijke uitleg veel geleerd. Hij neemt de tijd en heeft aan de hand van eigen werk veel handige tips.

Super ervaring!

Afgelopen zaterdag de 'basis' cursus fotografe gehad. Erg leuke en leerzame ervaring! Alles werd goed uitgelegd door Merijn en hij nam de tijd voor iedereen. Super bedankt voor het leren om te kunnen omgaan met de camera! Als ik alles voldoende beheers, kom ik zeker terug voor de volgende cursus.. de verdiepings cursus! Groetjes Angela

Geweldig Angela! Enorm bedankt voor de mooie review! Goed te horen dat ik iedereen voldoende aandacht en tijd gaf. Bedankt daarvoor!

Basis uitleg in een prettige ontspannen sfeer zonder poespas

Basis uitleg in een prettige ontspannen sfeer zonder poespas. Hoe je met twee standen op je toestel al heel "professionele" foto's kunt maken.

Geweldig! ...twee standen en je kan professionele foto's maken. Mooi verwoord! Bedankt voor je mooie woorden!

Eindelijk de basis waar ik naar op zoek was

Leuke kleine groep met meer dan genoeg aandacht voor iedereen. Alles wordt duidelijk uitgelegd en je gaat samen aan de slag met oefen opdrachten. Nu blijven oefenen en dan door met de volgende stap. Verder ontwikkelen met de verdiepingscursus.

De groep is maximaal 6 personen en dat werkt goed dus! En inderdaad, blijven oefenen... dan krijg je het in de vingers! Bedankt voor je review en wellicht tot ziens in de "Workshop Verdieping Fotografie".

Super eindresultaat!

We hebben een leuke ontspannen fotoshoot met de familie gehad. Waar ruimte was voor eigen inbreng maar ook waar Merijn zijn ideeën had. Een paar dagen na de shoot hadden we de foto's al. En het eindresultaat mag er zijn! Héél erg blij mee!

Het was inderdaad een leuke ontspannen fotoshoot! Jullie inbreng was top en samen met mijn ideeën hebben we een top-product neergezet! Bedankt voor jullie uitstraling; want anders waren het nooit zo mooie foto's geworden!

Fantastische foto’s door een spontane fotograaf

3 maanden geleden was Merijn de fotograaf op onze bruiloft. Zijn communicatie was van te voren al heel prettig. Snel contact en duidelijk waar wij aan toe waren. Op de dag zelf gaf hij ons meteen het gevoel dat hij wist waar hij mee bezig was. Tijdens de ceremonie hebben we geen moment Merijn in ons vizier gehad. Hij was zo goed als onzichtbaar, wat heeft geleid tot hele spontane en mooie foto’s. Bewerking zijn we ook heel blij mee. Kunnen Merijn aan iedereen aanbevelen!

Wauw, enorm bedankt voor deze review! ... zo goed als onzichtbaar... Fantastische woorden, want dat is mijn werkwijze. Het draait natuurlijk om jullie! Enorm bedankt en heel veel plezier in jullie nieuwe huis!

Quakkelaar fotografie is gewoon toppie!!

Vanaf het eerste moment hadden we al een klik met Merijn. Een geweldige vent die zijn vak verstaat. We hebben een pre wedding shoot gedaan om elkaar te leren kennen. Dat was super leuk. Onze trouwdag was lang niet zo mooi als Merijn er niet was. We hoefden ons nergens zorgen om te maken. Hij weet alle mooie , leuke, momenten perfect vast te leggen. Alle gasten waren onder de indruk van zijn grote vakmanschap. De foto's waren heel snel klaar en het album is super gaaf geworden. Wij raden Merijn zeker aan voor uw bruiloft. Je krijgt meer dan waar voor je geld. Een dikke 10!!!

Jemig de pemig! Wat een prachtige woorden Mark! Enorm bedankt! De foto's en het album zijn inderdaad prachtig... maar dat komt ook door jullie! Jullie liefde straalde... en dat heb ik vast gelegd. Heel veel geluk samen en succes met je nieuwe baan!

Leerzame workshop in een ontspannen sfeer.

Veel geleerd deze middag, in een groep van 6 personen was er genoeg gelegenheid tot het stellen van vragen, dit in een ongedwongen sfeer.

Geweldig, bedankt Esther! Leuk te zien dat je veel geleerd hebt! Hoe kan ik volgende keer van jou 10 punten krijgen? Ben benieuwd naar je feedback!

Hele duidelijke workshop waar je direct wat mee kan. Een ‘must’ voor een ieder die net een (eerste) spiegelreflex camera heeft gekocht.

Wauw! Bedankt voor je review, Merle. Leuk dat je de workshop duidelijk vond!

Een ontzettend fijne cursus

Een leuke maar vooral informatieve cursus. Goede proffesionele uitleg in een ontspannen sfeer! Een echte aanrader.

Uitstekende basisworkshop spiegelreflexcamera

In de workshop werd met veel enthousiasme uitgelegd hoe je met enkele basisprincipes verder kunt komen dan kiekjes nemen met je spiegelreflexcamera. Theorie wordt gecombineerd met zelf uitproberen. Naast de techniek staat de vraag centraal: wat maakt een goede foto nu een goede foto? In korte tijd veel geleerd én een heel handzame handout meegekregen. Zin om veel te gaan oefenen!

Prettige en duidelijke uitleg

Merijn, legt alles goed en rustig uit. Hij neemt de tijd om je de basis kneepjes van het fotografie vak te leren. Je bent bezig met de praktijk en stukje theorie ; wat maakt een foto zo uniek? Je leert je eigen camera beter te bedienen. Ik vond het een leerzame cursus.

Enorm bedankt voor je reactie! En veel plezier op vakantie!