Duidelijke cursus

Beginners cursus was duidelijk met goede voorbeelden. Merijn is vriendelijk en geduldig.

Top, bedankt Dan! Mooie woorden, kort maar krachtig. Precies de insteek die ik wil bereiken met mijn Workshop Basis Fotografie!

Kort maar krachtige training

Goede docent, leuke plek en duidelijk uitleg 👍👍

Gulay & Tulay, het was mij een genoegen! Enorm bedankt voor de 10!! En jullie succes met de fotografie!

Leuk, leerzaam en direct toepasbaar!

Leerzame workshop, waarin je handvatten krijgt om direct al beter te fotograferen. Goede uitleg en ruimte voor persoonlijke begeleiding. Aanrader! Bedankt Merijn!

Geweldig om te horen, bedankt Irene! Jij ging met echt sprongen vooruit! Succes met de handvatten & de hand-out!

Gezellig en leerzaam

Ik heb iets meer geleerd over de beginselen met fotograferen. Nu nog uitvoeren en ik hoop nog wat uitgebreider les te nemen, zodat ik het kan toepassen.

Corry, goed te horen dat je meer hebt geleerd over de beginselen. De volgende stap ligt inderdaad bij jouw; uitvoeren! Het Hollandse winterweer leent zich er goed voor; niet al te koud! Heel veel succes en wellicht tot ziens in de Workshop Verdieping Fotografie.

Een hele leerzame workshop en ook gezellig. Ik ga zeker nog een workshop bij Quakkelaar volgen!!!

Goed te horen Daina! Tot de volgende gezellige Workshop dan! ;-)

21-12-2019 De workshop van Merijn was erg leuk. Hij laat zien hoe je via een aantal simpele stappen betere foto's kan maken en je oefent er meteen mee. Merijn kan het leuk en met humor vertellen en blijft iedereen boeien. In een paar uurtjes heb ik goed leren kijken naar hoe je het beste een foto kunt maken. Het is een aanrader! 6 januari 2020 Pieter, Arnhem

Geweldig om te horen Pieter! Ik probeer het de workshop inderdaad luchtig, laagdrempelig maar toch interessant te brengen! Goed te horen dat dat geslaagd is! Bedankt!

Leerzame cursus zodat je eindelijk van de automatische stand af kan.

Ik vond het een zeer leerzame en leuke cursus. Het is voor iedereen handig als je van de automatische stand af wil. Ik vond het ook fijn dat de cursus in 3 stukken was opgedeeld en dat je nog een handleiding mee kreeg zodat je nog wat dingen thuis na kan lezen.

Thnx Claudia! Mooie woorden! Enorm bedankt! Leuk te lezen dat je opzet erg prettig vindt! Succes met de handleiding!

In weinig tijd en in eenvoudige stappen naar veel betere foto’s!

Leuke cursus, wordt enthousiast gebracht door Merijn

Geweldig nieuws, zo na de feestdagen! Thnx!

Een plezierige uitleg van basisbegrippen in de fotografie.

Prettig en leerzaam

Bedankt! Kort én krachtig! ;-)

Heldere uitleg over het technische aspect van de camera.

Ik heb in korte tijd ontzettend veel geleerd. Zelfs nog wat in de praktijk kunnen oefenen. Ik kan nu zelfstandig verder met oefenen. Hand out die we kregen is mooi compact en duidelijk.

Super om te horen Inge! Goed te horen dat je de hand-out compact en duidelijk vindt. Nu kan je altijd zelf aan de slag! En met vragen mag je altijd mailen!

Je leert eenvoudig mooie foto's maken

Op een makkelijke manier heb ik geleerd hoe ik mooie foto's maak met mijn eigen telefoon; je leert om beter te kijken naar de manier van foto's maken.

Top Janneke! Enorm bedank! Goed te horen dat je een betere manier van kijken hebt geleerd! Leuk!

Heel leuk

Ik ben weer helemaal enthousiast!

Top! Precies de bedoeling van de workshop! Makkelijk uitgelegd waardoor je enthousiast aan de slag kan!

Via een paar stappen kan je je foto's al verbeteren!

De workshop van Merijn was erg leuk. Hij laat zien, en je oefent er gelijk mee, hoe je via een aantal simpele stappen betere foto's kan maken en hoe je die met een app kan bewerken. Merijn is vrolijk en energiek. Wij hadden een workshop van twee uur en een groep van 14 man, dan kan je niet echt de diepte in, dus als je dat wilt zou ik een kleinere groep adviseren.

Bedankt voor je feedback! Het was een super-leuke Smartphone Workshop in het prachtige Deventer! En bedankt voor je omschrijving:"Vrolijk & energiek". Ik heb altijd zin in workshops!!

In korte tijd veel geleerd!

Merijn kan het leuk en met humor vertellen en blijft iedereen boeien. In een paar uurtjes heb ik goed leren kijken naar hoe je het beste een foto kunt maken én hoe je een foto mooi kunt bewerken. Aanrader!

Het was een super-leuke Smartphone Workshop in het prachtige Deventer! Leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!

Je kunt na de workshop direct aan de slag met je opgedane basiskennis!

Merijn legt alles goed uit, neemt voor iedereen de tijd en de passie die hij voor zijn vak voelt is aanstekelijk!

Mooie woorden! Roxan, enorm bedankt! Hopelijk heb ik je niet te veel aangestoken ;-) Veel succes met je mooie systeemcamera!

Superleuke en leerzame cursus

Merijn legt goed uit hoe je camera nu precies werkt en hoe je een mooie compositie krijgt. Hij begeleid je daarna om het geleerde in de praktijk te brengen. Stap voor stap neemt hij je mee door het proces van fotobewerking. En het is allemaal nog gezellig ook!

Ah, super om te horen! "En het is allemaal nog gezellig ook!", vind ik inderdaad héél belangrijk! Gezellig & Leerzaam! Goed om te horen! Bedankt!

Top, ik kan weer mooie (scherpe) foto's maken.

Prima uitleg over hoe te beginnen met je fotocamera. Alle ruimte voor vragen. Alles duidelijk, ook het buiten/praktijk gedeelte.

Top Oscar! Goed te horen dat al je al je vragen hebt kunnen stellen en dat daardoor alles duidelijk is geworden! Nu veel oefenen!! ;-)

super leuke cursus

een leuke workshop waarin je je camera voldoende leert kennen!

Thnx Paul! Kort maar zeker krachtig!

Een praktische en theoretische workshop. Ideaal!

Het was een geweldige workshop. We kregen eerst kort maar krachtig uitleg over verschillende handmatige instellingen. Daarna konden we er in de praktijk mee oefenen. Vervolgens kregen we nog wat theorie. Kortom, een fijne workshop en ook qua prijs echt aan te bevelen.

Thnx Roelien! Gewoon een 10 !! Wowie! Echt heel goed te horen dat je het een fijne workshop vindt! Enorm veel succes met je verdere foto-carrière ;-)

Een leerzame cursus met theorie en praktijk mooi gecombineerd

Veel geleerd. Goede combinatie van theorie en praktijk. Fijn dat je voor vragen altijd terecht kan en de hand-out is ook mooi om nog eens terug te kijken!

Thnx Nena! LEuk te horen dat je veel hebt geleerd... maar nú gaat het écht beginnen! De theorie onder de knie krijgen en aan de slag met je eigen creativiteit! Heel veel succes met je familie-shoot! Ben benieuwd! Kan je nog aangeven wat ik kan verbeteren om een hoger cijfer te scoren?

top

Wij hebben de basiscursus fotografie gevolgd en hebben veel geleerd. Merijn Quakkelaar nam ruim de tijd om ons van alles omtrent het fototoestel te leren. Daarna oefenen in de praktijk en ook daar weer veel tips gekregen. Het gevolg van deze lessen is dat we nu ons fototoestel nu al meer gebruikt hebben dan in vorige jaren. Merijn, dank voor je les, erg leuk!

Wauw !!! Een 10! Super bedankt! Goed te horen dat de camera weer meer gebruikt wordt! Precies het doel van deze workshop. Thnx!

Ik heb veel geleerd en het is goed toe te passen in de praktijk.

Door de kleinschaligheid en het gebruik van mijn eigen fototoestel wordt de informatie goed toepasbaar. Een aanrader.

Dank je Desiree. Kleinschaligheid vindt ik inderdaad een belangrijk speerpunt! Iedereen alle aandacht kunnen geven. Hoe kan ik van de 8 een hoger cijfer maken? Wil je mij dat aangeven? Ben benieuwd!

veel opgestoken

veel geleerd in vrij korte tijd. is de kosten meer dan waard

Kort maar krachtig! Enorm bedankt!

Goede en duidelijke uitleg

Ik ben samen met onze dochter van 14 bij de workshop geweest en wij vinden dat Merijn alles goed en duidelijk uitgelegd heeft. Ook leuk om even naar buiten te gaan en het geleerde in praktijk te brengen. Wellicht gaan we ook nog voor het vervolg.. Bedankt!

Wauw Theo & Anouk. Enorm bedankt voor deze top-review! Ben benieuwd naar jullie progressie! Hopelijk zie ik jullie prachtige foto bij de Workshop Verdieping Fotografie!

Leuke workshop en dat komt mn. door Merijn!

Merijn is een leuke enthousiaste fotograaf die de theorie op een leuke luchtige manier brengt. Hij betrekt alle 6 deelnemers bij de WS en geeft advies en assistentie. Na de nodige theorie en praktijk hebben we ook gekeken naar foto’s. Tevens besproken wat vindt je mooi, wat maakt de foto aantrekkelijk om naar te kijken, super leuk en leerzaam. Dus mocht er nog iemand twijfelen over deelname aan de workshop?! Niet doen gewoon gaan!

Wauw Jacq! Bedankt voor deze mooie woorden. Krijg er een kleur van... ;-) Heel veel succes en wellicht tot ziens in de Workshop Verdieping!