Cursus super

Een echte aanrader. Het is een leerzame cursus om te volgen. Verdient alleen maar een 10 Goede uitleg en service. Aanbevelingswaardig. Geen dure cursus l

super uitleg gehad

Ik vond het zeer leerzaam, wist echt heel weinig van de camera maar ben nu wegwijs geworden in het beginnend fotograveren

Carla, bedankt! Je raakt 'm precies! "Leerzaam om wegwijs te worden als beginnen fotograaf!" Nu ben jij aan zet om het je eigen te maken. Héél véél succes!

Time well spent

I learned a great deal in a fairly short time.

Thnx Vanessa! It was a great pleasure! And perhaps a "fairly short time", but it was enough time to explain all of the basics!

Heldere en duidelijke cursus

Veel geleerd in de beginnerscursus van Merijn. Merijn legt alles op een rustige en duidelijke manier aan je uit. Ik ga nu ook voor de gevorderde cursus.

Mirjam, bedankt! Goed om te horen. En tot snel bij de gevorderden cursus! Ik heb er al zin in!

Goede start voor hopelijk een fijne hobby.

Merijn heeft mij op een enthousiaste manier de basisbegrippen van de fotografie bij gebracht. Smaakt naar meer!

Dan zou ik zeggen, hou dit enthousiasme vol! Als je vragen hebt, weet je mij te vinden! Heel veel succes!

Prettige en heldere uitleg

Aanrader

Zo kort, maar zo krachtig! THNX PEER!

Precies wat we zochten.

Wij hebben een super leuke en leerzame ochtend gehad bij Merijn. Veel geleerd, duidelijke en rustige uitleg, gaf een goede feedback op onze vragen, en nam overal rustig de tijd voor. Kortom perfect!

Het was inderdaad een rustige heerlijke ochtend. Lekker veel kunnen kletsen over fotografie, terwijl jullie alles vroegen. Top toch?!!

In een paar uur weet je hoe je camera in basis werkt. t

Leuk om in een paar uur tijd heel veel meer van je camera te weten. Eindelijk van de automatische stand af en op pad te gaan om mooie foto's te maken die niet standaard zijn.

Precies de insteek van de cursus! Veel leren, zin krijgen in fotografie en andere foto's maken dan normale kiekjes! Heel veel succes!

Enthousiast met aandacht voor een ieder

Ik heb een leuke leerzame middag beleefd onder begeleiding van een deskundige enthousiaste Merijn.

Geweldig om te horen Freddy & Conny! Het was een gezellige ochtend! En Conny veel succes met je uitgebreide camera! ;-)

Een leuke en inspirerende middag!

Ik heb veel geleerd over fotografie en heb ook zin gekregen om zelf nog veel meer foto's te gaan maken.

Super leuk om te horen! Precies de insteek, jouw zomervakantie kan niet meer stuk! Succes!!

Privécursus is goud waard!

Nou ja goud, in elk geval dubbel en dwars de prijs die Merijn rekent. Ik heb een nieuwe Canon EOS R, ken redelijk wat basics van fotografie, maar vond het best lang duren voordat ik mij het toestel eigen had gemaakt. Twee uurtjes bij Merijn openden mijn ogen op veel vlakken. Er vielen veel kwartjes en - ook belangrijk - ik kon daarna veel zaken waaraan ik veel onnodig tijd besteedde om uit te zoeken terzijde schuiven. Iedere aanwijzing was een kadootje: handig, tijdbesparend en betere foto's. Merijn is lekker praktisch ingesteld, valt je niet lastig met theorieën of teveel anecdotes uit eigen praktijk, maar beantwoordt vooral al je vragen en laat meteen ook zien wat hij bedoelt. Absolute aanrader. Tip: ga net als ik goed voorbereid langs en maak dus een lijstje met de kwesties waarmee je worstelt. Dan haal je er het maximale uit.

En ik heb genoten van deze privé cursus!! In 1 avondje al je vragen beantwoord en meteen laten zien hoe je dat toepast. Geweldig! Andrew succes met je nieuwe boek "111 plekken in Arnhem die je gezien moet hebben" ;-)

Goede uitleg en leerzaam.

Vooraf dacht ik dat je in 3 uurtjes niet veel kon leren. Maar alles werd duidelijk uitgelegd in een korte tijd en de oefeningen waren helder en brachten meteen het resultaat wat je verwachte. Het was dus een mooie leerzame middag.

De basis is zeker in 3 uur uit te leggen, in praktijk te brengen en dus te leren! Maar... nu moet je zelf aan de slag om het je "eigen te maken"! Heel veel succes daarmee!

Van ''dit lukt nooit'' via ''Ik snap het'' naar ''Leuk!''

Zaterdag leuke cursusochtend gehad en de belangrijkste vaardigheden van het fotograferen geleerd. Ik was al getipt door een andere deelnemer, anders had ik het niet gedaan want ''dat leer je toch niet in een ochtend'', maar je krijgt alles aangereikt en uitgelegd om daarna thuis verder te kunnen leren en als je weggaat weet je zeker: dat komt goed! Leuke vent en áls je veel geld uitgeeft aan een camera, zorg dan dat je ook deze cursus erbij boekt; elke euro waard!

Bedankt Rob, precies de insteek van deze cursus! Niks meer aan toe te voegen... ;-)

Helemaal top echt een aanrader

Leuke gezellige ontspannen en leerzame cursus om je basis even goed neer te zetten. Goede begeleiding en alle aandacht voor iedereen. Misschien dat we de volgende cursus ook gaan doen. Mijn dochter en ik hebben hier echt wat aan gehad.

Het was inderdaad héél gezellig met jou & je dochter! Super team ;-) ! En wellicht tot de volgende cursus!

Super!

Ik vond het een hele leerzame cursus! Er was genoeg ruimte voor vragen, je vertelde het duidelijk, fijn om te oefenen en dán gelijk vragen te kunnen stelen, en de hoeveelheid cursisten ervaar ik ook als fijn. Bedankt!

Je vroeg de "hemd van het lijf"! Maar het waren ALLEMAAL goede vragen die precies is de cursus paste! Dus, bedankt daarvoor!! En voor de mooie woorden ;-)

Duidelijke cursus

Beginners cursus was duidelijk met goede voorbeelden. Merijn is vriendelijk en geduldig.

Top, bedankt Dan! Mooie woorden, kort maar krachtig. Precies de insteek die ik wil bereiken met mijn Workshop Basis Fotografie!

Kort maar krachtige training

Goede docent, leuke plek en duidelijk uitleg 👍👍

Gulay & Tulay, het was mij een genoegen! Enorm bedankt voor de 10!! En jullie succes met de fotografie!

Leuk, leerzaam en direct toepasbaar!

Leerzame workshop, waarin je handvatten krijgt om direct al beter te fotograferen. Goede uitleg en ruimte voor persoonlijke begeleiding. Aanrader! Bedankt Merijn!

Geweldig om te horen, bedankt Irene! Jij ging met echt sprongen vooruit! Succes met de handvatten & de hand-out!

Gezellig en leerzaam

Ik heb iets meer geleerd over de beginselen met fotograferen. Nu nog uitvoeren en ik hoop nog wat uitgebreider les te nemen, zodat ik het kan toepassen.

Corry, goed te horen dat je meer hebt geleerd over de beginselen. De volgende stap ligt inderdaad bij jouw; uitvoeren! Het Hollandse winterweer leent zich er goed voor; niet al te koud! Heel veel succes en wellicht tot ziens in de Workshop Verdieping Fotografie.

Een hele leerzame workshop en ook gezellig. Ik ga zeker nog een workshop bij Quakkelaar volgen!!!

Goed te horen Daina! Tot de volgende gezellige Workshop dan! ;-)

Fantastisch

21-12-2019 De workshop van Merijn was erg leuk. Hij laat zien hoe je via een aantal simpele stappen betere foto's kan maken en je oefent er meteen mee. Merijn kan het leuk en met humor vertellen en blijft iedereen boeien. In een paar uurtjes heb ik goed leren kijken naar hoe je het beste een foto kunt maken. Het is een aanrader! 6 januari 2020 Pieter, Arnhem

Geweldig om te horen Pieter! Ik probeer het de workshop inderdaad luchtig, laagdrempelig maar toch interessant te brengen! Goed te horen dat dat geslaagd is! Bedankt!

Leerzame cursus zodat je eindelijk van de automatische stand af kan.

Ik vond het een zeer leerzame en leuke cursus. Het is voor iedereen handig als je van de automatische stand af wil. Ik vond het ook fijn dat de cursus in 3 stukken was opgedeeld en dat je nog een handleiding mee kreeg zodat je nog wat dingen thuis na kan lezen.

Thnx Claudia! Mooie woorden! Enorm bedankt! Leuk te lezen dat je opzet erg prettig vindt! Succes met de handleiding!

In weinig tijd en in eenvoudige stappen naar veel betere foto’s!

Leuke cursus, wordt enthousiast gebracht door Merijn

Geweldig nieuws, zo na de feestdagen! Thnx!

Een plezierige uitleg van basisbegrippen in de fotografie.

Prettig en leerzaam

Bedankt! Kort én krachtig! ;-)

Heldere uitleg over het technische aspect van de camera.

Ik heb in korte tijd ontzettend veel geleerd. Zelfs nog wat in de praktijk kunnen oefenen. Ik kan nu zelfstandig verder met oefenen. Hand out die we kregen is mooi compact en duidelijk.

Super om te horen Inge! Goed te horen dat je de hand-out compact en duidelijk vindt. Nu kan je altijd zelf aan de slag! En met vragen mag je altijd mailen!