Heldere fotocursus gegeven door een enthousiaste fotograaf!

De cursus start met een stuk basis theorie over fotografie. Hierna gaan we zelf aan de slag om deze kennis in praktijk te brengen. Voor de foto's waarbij beweging is komt Merijn op z'n step voorbij vliegen ;-) Al met al heb ik een geslaagde middag gehad!

Super om te horen! Dat was inderdaad een superleuk ding, steppend voorbij vliegen! Gelachen hebben we zeker!

Oh zit dat zo

Nu eens goed uitgelegd gekregen hoe de instellingen van mijn camera werken in verhouding tot elkaar en het beeld dat je wil hebben. Nu vaker goede foto's dan per ongeluk een goed shot met de juiste scherpte, licht en compositie. Nu veel oefenen en naar de vervolg cursus.

Wauw Maaike! Super leuke titel! Fijn om te horen dat je inderdaad snapt! Veel succes met oefenen en tot ziens bij de gevorderden cursus!

aanstekelijk enthousiasme

Het was een feest om les te krijgen van Merijn over fotograferen, het was duidelijk en snapbaar en direct toe te passen.

Geweldige review! Niks aan toe te voegen. Enorm bedankt en succes!

Door de cursus heb ik passie weer terug gekregen

Ettie, succes met je passie en tot ziens op de Cursus Gevorderden Fotografie.

Erg leuke en leerzame cursus!

Afgelopen zaterdag heb ik de cursus mogen volgen. Ik heb er veel van opgestoken en ben enthousiast om er mee aan de slag te gaan! De cursus is naast leerzaam ook erg leuk. Echt een aanrader!

Super Lichelle, heel leuk om te horen! Hou dat enthousiasme vast en als het niet lukt, mag je mij altijd om hulp vragen! Succes!

Heel fijn om de knopjes van je camera eindelijk te leren kennen!

Ik vond de cursus erg duidelijk. Er is veel ruimte voor interactie en uitproberen. Ik ben nu eindelijk van mijn automatische stand af. Erg fijn voor een beginner!

Top Romy! Enorm bedankt. Superfijn dat je van de automatische stand af bent! Als je oooooit nog terug wil gaan naar de automatische stand, omdat je het niet snapt... mag je altijd mailen!

Zeer leerzame middag

De beginnerscursus was precies wat ik zocht. Uitleg over camera, techniek en compositie afgewisseld met oefenopdrachten en bespreken van bestaand werk. Merijn brengt met enthousiasme zijn kennis over en zorgt ervoor dat alle cursisten hun vragen kunnen stellen. Top. Als bonus een handige en duidelijke handout met tips&trics als ondersteuning voor 'in het veld'. Kortom, een aanrader.

Te gek Derk. Echt mooi verwoord. Bedankt en succes met je foto's. Heb al wat mooi werk gezien. Keep it up!!!

Leerzame en leuke workshop!

Ik heb veel nieuwe functies geleerd over mijn smartphone. Daarnaast ook handige tips en tricks gekregen van hoe je foto's het beste kunt bewerken.

Thnx Marloes! Ondanks de regen toch een superleuke middag gehad!

In korte tijd scherp beeld

Super hoe snel je op een leuke en duidelijke manier kunt leren over fotografie.

David! Bedankt voor je prachtige, korte maar krachtige review! Jij heel veel succes met het op de foto's zetten van de "FEELGOODTIMERS"!!

Overzichtelijk en doeltreffend!

Ontspannen sfeer, duidelijke uitleg. Heel erg leerzaam. Aanrader voor iedereen! Ik ga zeker vervolg cursus doen.

KJ, bedankt! Prachtige woorden, bedankt daarvoor! Ik zie je graag op de "Gevorderden Cursus", maar eerst ff afwachten of die doorgaat in november :-( Succes met je foto's!!

Cursus super

Een echte aanrader. Het is een leerzame cursus om te volgen. Verdient alleen maar een 10 Goede uitleg en service. Aanbevelingswaardig. Geen dure cursus l

Wauw Harm-Jan. Enorm bedankt voor deze prachtige review! Duidelijke woorden... thnx!

super uitleg gehad

Ik vond het zeer leerzaam, wist echt heel weinig van de camera maar ben nu wegwijs geworden in het beginnend fotograveren

Carla, bedankt! Je raakt 'm precies! "Leerzaam om wegwijs te worden als beginnen fotograaf!" Nu ben jij aan zet om het je eigen te maken. Héél véél succes!

Time well spent

I learned a great deal in a fairly short time.

Thnx Vanessa! It was a great pleasure! And perhaps a "fairly short time", but it was enough time to explain all of the basics!

Heldere en duidelijke cursus

Veel geleerd in de beginnerscursus van Merijn. Merijn legt alles op een rustige en duidelijke manier aan je uit. Ik ga nu ook voor de gevorderde cursus.

Mirjam, bedankt! Goed om te horen. En tot snel bij de gevorderden cursus! Ik heb er al zin in!

Goede start voor hopelijk een fijne hobby.

Merijn heeft mij op een enthousiaste manier de basisbegrippen van de fotografie bij gebracht. Smaakt naar meer!

Dan zou ik zeggen, hou dit enthousiasme vol! Als je vragen hebt, weet je mij te vinden! Heel veel succes!

Prettige en heldere uitleg

Aanrader

Zo kort, maar zo krachtig! THNX PEER!

Precies wat we zochten.

Wij hebben een super leuke en leerzame ochtend gehad bij Merijn. Veel geleerd, duidelijke en rustige uitleg, gaf een goede feedback op onze vragen, en nam overal rustig de tijd voor. Kortom perfect!

Het was inderdaad een rustige heerlijke ochtend. Lekker veel kunnen kletsen over fotografie, terwijl jullie alles vroegen. Top toch?!!

In een paar uur weet je hoe je camera in basis werkt. t

Leuk om in een paar uur tijd heel veel meer van je camera te weten. Eindelijk van de automatische stand af en op pad te gaan om mooie foto's te maken die niet standaard zijn.

Precies de insteek van de cursus! Veel leren, zin krijgen in fotografie en andere foto's maken dan normale kiekjes! Heel veel succes!

Enthousiast met aandacht voor een ieder

Ik heb een leuke leerzame middag beleefd onder begeleiding van een deskundige enthousiaste Merijn.

Geweldig om te horen Freddy & Conny! Het was een gezellige ochtend! En Conny veel succes met je uitgebreide camera! ;-)

Een leuke en inspirerende middag!

Ik heb veel geleerd over fotografie en heb ook zin gekregen om zelf nog veel meer foto's te gaan maken.

Super leuk om te horen! Precies de insteek, jouw zomervakantie kan niet meer stuk! Succes!!

Privécursus is goud waard!

Nou ja goud, in elk geval dubbel en dwars de prijs die Merijn rekent. Ik heb een nieuwe Canon EOS R, ken redelijk wat basics van fotografie, maar vond het best lang duren voordat ik mij het toestel eigen had gemaakt. Twee uurtjes bij Merijn openden mijn ogen op veel vlakken. Er vielen veel kwartjes en - ook belangrijk - ik kon daarna veel zaken waaraan ik veel onnodig tijd besteedde om uit te zoeken terzijde schuiven. Iedere aanwijzing was een kadootje: handig, tijdbesparend en betere foto's. Merijn is lekker praktisch ingesteld, valt je niet lastig met theorieën of teveel anecdotes uit eigen praktijk, maar beantwoordt vooral al je vragen en laat meteen ook zien wat hij bedoelt. Absolute aanrader. Tip: ga net als ik goed voorbereid langs en maak dus een lijstje met de kwesties waarmee je worstelt. Dan haal je er het maximale uit.

En ik heb genoten van deze privé cursus!! In 1 avondje al je vragen beantwoord en meteen laten zien hoe je dat toepast. Geweldig! Andrew succes met je nieuwe boek "111 plekken in Arnhem die je gezien moet hebben" ;-)

Goede uitleg en leerzaam.

Vooraf dacht ik dat je in 3 uurtjes niet veel kon leren. Maar alles werd duidelijk uitgelegd in een korte tijd en de oefeningen waren helder en brachten meteen het resultaat wat je verwachte. Het was dus een mooie leerzame middag.

De basis is zeker in 3 uur uit te leggen, in praktijk te brengen en dus te leren! Maar... nu moet je zelf aan de slag om het je "eigen te maken"! Heel veel succes daarmee!

Van ''dit lukt nooit'' via ''Ik snap het'' naar ''Leuk!''

Zaterdag leuke cursusochtend gehad en de belangrijkste vaardigheden van het fotograferen geleerd. Ik was al getipt door een andere deelnemer, anders had ik het niet gedaan want ''dat leer je toch niet in een ochtend'', maar je krijgt alles aangereikt en uitgelegd om daarna thuis verder te kunnen leren en als je weggaat weet je zeker: dat komt goed! Leuke vent en áls je veel geld uitgeeft aan een camera, zorg dan dat je ook deze cursus erbij boekt; elke euro waard!

Bedankt Rob, precies de insteek van deze cursus! Niks meer aan toe te voegen... ;-)

Helemaal top echt een aanrader

Leuke gezellige ontspannen en leerzame cursus om je basis even goed neer te zetten. Goede begeleiding en alle aandacht voor iedereen. Misschien dat we de volgende cursus ook gaan doen. Mijn dochter en ik hebben hier echt wat aan gehad.

Het was inderdaad héél gezellig met jou & je dochter! Super team ;-) ! En wellicht tot de volgende cursus!

Ik vond het een hele leerzame cursus! Er was genoeg ruimte voor vragen, je vertelde het duidelijk, fijn om te oefenen en dán gelijk vragen te kunnen stelen, en de hoeveelheid cursisten ervaar ik ook als fijn. Bedankt!

Je vroeg de "hemd van het lijf"! Maar het waren ALLEMAAL goede vragen die precies is de cursus paste! Dus, bedankt daarvoor!! En voor de mooie woorden ;-)