10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top organisatie. Snelle reactietijd. Correcte afspraken.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Doorverwezen via mobiliteits service
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Verplichting verzekeraar
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk en geweldige service.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik vond het jammer dat ik ondanks dat het een bereikbaar telefoonnummer op zondag had, er geen mogelijkheid was om op zondag contact met een monteur te krijgen. ik had waarschijnlijk een andere garage gebeld, als ik wist dat ik niet op zondag geholpen kon worden. Verder werd mijn e-mail adres direct gebruikt voor een nieuwsbrief van de bijbehorende autodealer/garage. Ik had begrepen van mijn eerste contact dat mijn e-mail alleen gebruikt zou worden voor eventuele informatie toesturen en niet voor reclame. jammer dat er geen leenauto mogelijkheid was, aangezien ik 2 dagen zonder auto heb gezeten. Ik kon dinsdags terecht voor een nieuwe achterruit

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: via de groene kaart, website glasgarant
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: waren als enige in de buurt op zondag bereikbaar
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een sterretje op de dag dat ik op wintersport zou gaan. Direct gebeld met GlasGarage Almelo omdat zij dicht in de buurt van mijn werk zitten. Ik kon direct langskomen om de ster te laten repareren. Bij aankomst een vriendelijke medewerker, direct een kopje koffie en een duidelijke uitleg over wat er zou gaan gebeuren. En een koffietafel om rustig even verder te werken terwijl de ruit werd gerepareerd. Het sterretje (midden in het gezichtsveld van de bestuurder) is nagenoeg perfect gerepareerd en is zo goed als onzichtbaar. Uitstekend werk! Zeker een aanrader!

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Tussen persoon autoverzekering
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Tevens tussen persoon autoverzekering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service en alles goed voor elkaar

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/vrienden/kennissen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

NVT

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Het was altijd al mijn garage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Mijn dealer
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerken erkend bedrijf
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Gewoon super garage.Ook voor andere werkzaamheden dan alleen glas.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Heb alle auto's in onderhoud bij deze garage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na het online melden van de schade nam Ronald snel contact met mij op. Gelijk werd de ruit besteld en kon ik zodra hij er was langskomen. Toen ik langskwam stond de leenauto al voor mij klaar zodat ik ongehinderd naar mijn werk kon gedurende de werkzaamheden. Top service!

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Goedgekeurd door mijn verzekering en dichtbij!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De organisatie was van het begin tot het einde een goed werkende geoliede machine. Heldere en to the point communicatie. Vervanging van de ruit goed verlopen. Leenauto of -fiets grote meerwaarde.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Ik had 2 keuzemogelijkheden. Bij toeval deze keuze gemaakt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima en correct geholpen

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Via ons bedrijf Saint-Gobain
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Voorgeschreven door ons bedrijf
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Herstel goed uitgevoerd. Ik heb online een afspraak gemaakt om mijn voorruit te laten vervangen. (https://www.glasgarage.nl/actievoorwaarden-gratis-ruitenwissers/) Ik heb echter geen nieuwe wissers gekregen, aangezien het volgens de garage niet nodig was. Ik heb inderdaad zelf ruim 3 maanden gelden alle wissers al laten vervangen. Ik moest ze zelf op deze actie wijzen, maar vervolgens wordt er niets mee gedaan. In de actievoorwaarden staat hier verder niets over vermeld, dus ik had dan wel enige compensatie verwacht. Dit valt me wel tegen...

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 100 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Filter op Taal