Filters

10

Snelle afhandeling, prima service

Snelle afhandeling, leenfiets stond klaar, had ik om gevraagd. Sms ontvangen dat ik auto weer op kon halen. Kortom ; prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
4

Zie hieronder

De in ontvangst name en het NIET bellen dat de auto klaar was,zijn wij van Oostendorp niet gewend. De ruit inzetten prima.

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Geweldig snel klaar.

vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Op aanraden van verzekering
10

bekend, oke

Prima werk! Ik moest wel lang wachten met ophalen, 10 minuten wachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade* N.v.t.
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: geen
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... met Carglass
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: en vertrouwelijk
10

Heel goede ervaring.

Goed geholpen. Goede koffie tijdens het wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Op de site van verzekeraar gekeken waar ik terecht kon
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Op de site van verzekeraar gekeken waar ik terecht kon
10

Prima geholpen

De nieuwe ruit is vakkundig gemonteerd

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Prettig contact

Verder goede ontvangst, informatie. Verschil qua aanzicht voor en na nagenoeg nul. Hoop dus dat het wel versterkt is. Sterretje zit verder niet in de weg.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snel geholpen, prima service

Woensdag gebeld, vrijdagochtend meteen prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Fantastische service

Wat geweldig dat de werknemer een stofzuiger door mijn auto gehaald heeft toen hij moest wachten op het drogen van de hars. Echt toppie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
7

Organisatie is goed en netjes geregeld, eerste nieuwe ruit was een gevalletje jammer

Inmiddels 2x een nieuwe ruit laten plaatsen bij mijn auto, ervaring met Glasgarage Uden en de service die ze zelf omschrijven hebben is gewoon uitstekend en voldoet hier ook gewoon prima aan. Veel beter dan de andere grotere concurrent, veel persoonlijker ook. Helaas, ondanks de vriendelijkheid en het op oog kundig lijkende monteur, zijn bij de eerste plaatsen van de ruit een aantal dingen fout gegaan met de nodige dingen tot gevold. Een groot ding was dat hierdoor de ruit ook nog eens beschadigd was en het rubber niet goed aansloot. Dingen zoals lichte krasjes bovenop het zijpaneel, diverse krasjes op de covers van de a-stijl maar met name ook een lelijke kras op het dashboard. Daarnaast waren de ruitensproeiers ook niet terug aangesloten na plaatsing van de ruit. Gelukkig werd er na een mail met een foto al vrij snel contact opgenomen, ook door de monteur zelf, en werd aangeboden om de ruit te vervangen. Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt. De ruit is de 2e keer gewoon super netjes geplaatst, alles zit goed, alles werkt, minder vervelende kitlucht ook dit keer, geen nieuwe beschadigingen (of nog niet opgevallen). Monteur was een leuke enthousiaste jongeman, netjes te woord gestaan en tevreden over de werkzaamheden. Blijft jammer dat de eerste keer niet goed gegaan en ik met name nog met de beschadiging op het dashboard zit. Verder blij en tevreden met de ruit, en dat het een Pilkington ruit betreft.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Gezien vorige ervaringen bij Autotaalglas ben ik uitgeweken op advies van de verzekeraar
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: Ervaringen op internet leken goed
8

goed en snel gedaan.

rustig gezeten bakje koffie erbij en krantje en het was klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: auto verzekering.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: verzekering.
9

Goede en snelle service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Makkelijk met verzekering
10

zeer goede en snelle service

goede service en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Prima. Goed werk en vriendelijk.

Ik had even moeite de receptie te vinden, die in de Toyotagarage bleek te zijn. Maar verder ben ik vriendelijk geholpen en de ster is mooi weggewerkt. Intussen kon ik met een kopje koffie lekker warm blijven wachten. Prima zo.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Via lijst van de verzekering
10

Kon snel terecht met goeie service, leenfiets en paraplu,top

Lekker dichtbij, vriendelijk personeel, goeie service en weer perfect gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Nog nooit eerder van GlasGarage gehoord, maar verrassend goed geholpen.

Ik had nog nooit eerder van GlasGarage gehoord voordat ik mijn ruitschade wilde laten repareren. Mijn verzekeraar boodt 3 reparateurs, waarvan de andere 2 geen goede eerste indruk maakten mbt hun website. GlasGarage werd daarom mijn keus, ook vanwege het hebben van een locatie dicht in de buurt. Na het invullen van een afspraakverzoek op de website werd ik op korte termijn gebeld. In eerste instantie werd door de medewerker onderschat hoe lang mijn reparatie zou duren. Later werd ik teruggebeld met de melding dat het de hele dag zou duren ipv 2 uur vanwege de verkeersborden camera in mijn voorruit en de afstelling daarvan. Jammer dat dat niet meteen in het systeem stond aangegeven mbt mijn type auto. Desalniettemin kon vervangend vervoer zonder probleem en gratis worden geregeld. Op locatie in Uden duurde het even voordat de vervangende auto gevonden was. De GlasGarage medewerker was op dat moment nog niet aanwezig. Na een kwartier was alles terecht. De GlasGarage medewerker ging ook meteen aan de slag, hoewel ik hem nooit persoonlijk heb getroffen (in principe ook niet nodig, gezien de goede kwaliteit die is afgeleverd). Ik was netjes gebeld op het moment dat de reparatie klaar was, zelfs een paar uur eerder dan verwacht. Dat is het enige contact wat ik heb gehad met de monteur zelf. Terug in Uden kon ik weer snel mijn auto terug krijgen. Reparatie ziet er uitstekend uit. Het is niet te zien dat de ruit überhaupt ooit is vervangen, afgezien van het feit dat de schade natuurlijk weg is.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: Via verzekeraar
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: Geen goede eerste indruk van de andere reparateurs aangeboden door verzekering.
9

Goed en snel geholpen

Goed geholpen. Duidelijke uitleg over reparatie en kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snelle en tevreden service.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Geweldig!

Ik kon er op wachten. Ik kwam eerder maar ik werd al opgewacht. Supervriendelijk. En meteen mijn zijramen gecheckt. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: Oosterbos Garage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: Slechte ervaring CarGlass, ruitenwissers erop terwijl ik er niet om gevraagd had
10

Super netjes

Heel snel, netjes en goede uitleg met hoe alles verloopt. Heel erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
7

Goed

Volgende keer ( maar dat hoop ik liever niet ) ga ik hier weer naar toe. Zal deze firma andere adviseren .

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Via mijn assuradeur
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: Advies van assuradeur
9

Prima service

Service goed en weer een schone voorruit 😊

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Gewoon Goed

De afspraak was vlug gemaakt, herstel was vlug gedaan. Ruit had wat schoner mogen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

top top top

TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snelle reactie. Goed uitgevoerde reparatie

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd