Filters

9

Goed en snel voor elkaar.

Snelle en vlotte afhandeling,een adres om terug te komen als je problemen met je auto hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top service

Top service , snel , netjes .zeer tevreden !!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Via Interpolis
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: 9,5
10

Goed

Ik had eerst een slechte beoordeling gegeven, maar dit was niet terecht, sorry hiervoor. Een ster precies in zichtlijn, voorruit mag door de verzekering niet worden vervangen, dus reparatie. Je blijft er wat van zien, en omdat precies in zichtlijn is is dit irritant. Maar hier kan de reparateur niet veel aan doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
2

Val tegen

Ster in voorruit, 100% in zichtlijn, kon gemaakt worden, maar het is dat je steeds tegen een waterdruppel aan zit te kijken, heel irritant. Zeker als je er op ga letten. Had deze ster ergens anders gezetten, dan was dit niet een probleem geweest, maar op deze locatie, is ster reparatie een verkeerde keuze geweest.

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Helaas wordt een sterreparatie nooit helemaal onzichtbaar. Indien u twijfelt komt u gerust nog even langs op de vestiging, we zullen dan beoordelen en verbeteren waar mogelijk.

10

Het reclameblok die ik eerder gezien heb op TV

Dit deed me denken aan als ik eens schade heb ga ik daar heen. Dit is dan ook waarheid, en als ik nog eens een schade heb, daar moet ik wel een heel eind voor rijden, ga ik weer naar dit vertrouwd adres.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: Reclameblok op TV
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: ZLM SCHADE VERZEKERING
10

Super geholpen

Goed geholpen zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Mijn ervaring met glasgarage is uitermate goed

Op korte termijn werd ik goed geholpen door alle medewerkers met wie ik te maken kreeg. Allen waren vriendelijk en servicegericht. Kwaliteit is geleverd en de service ging verder dan ik had verwacht aangezien zelfs mijn auto gepoetst was.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Zij werken samen met mijn verzekeringsmaatschappij en zij konden het snelst en nieuwe ruit plaatsen
10

Professioneel, vriendelijk en to the point

Zijn goede afspraken mee te maken die ook nagekomen worden. Herstel voorruit prima, auto schoon opgeleverd en zelfs alle ramen schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Na slechte ervaring met andere garage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Slechte ervaring met glasherstel garage in de buurt. Verzekering heeft toen deze geadviseer
8

Glasreparatie keurig en netjes uutgevoerd

Helaas zit er niet de lichtblauw getinte vooruit in , zoals de bedoeling was , maar een groen /bruin getinte , wat afbreuk doet aan de auto. Hier wordt nog op terug gekomen door jullie , zoals afgesproken. Denk dat dit opgelost gaat worden. Vriendelijke groet , Guido van Boom

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: 8
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: Eerdere ervaring
10

mijn eerste kennismaking

positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Interpolis
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: zekeringsmaatschappij Interpolis
10

Perfecte service

Zeer vriendelijke, goede communicatie, auto netjes en op tijd opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Zeer goede service vorige keer
10

Goede service en vriendelijk personeel

Goede uitleg en zeer vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Via verzekering
10

de vlotte service en deskundige uitleg van de te uit te voeren herstelling

zeer goede ervaring is een echte aanrader voor iedereen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

super!

.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

deskundig geholpen

Ongeveer op het afgesproken tijdstip werd ik gebeld, dat de auto klaar stond. Naar Terneuzen toe, leenauto afgetankt en alles ingeleverd, garantiebewijs gekregen. Kwam terug bij mijn auto en deze had zelf een wasbeurt gehad en de binnenzijde en bekleding waren gereinigd. Als dat geen service is, ben gelijk terug naar de balie gegaan en de receptioniste bedankt voor de uitstekende service. Grote KLASSE

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

prima service

Goede service alleen ver uit de buurt van ons verblijf in Nieuwvliet

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Goede en deskundige uitvoering van de werkzaamheden.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Ruit is vervangen via autschadeteam

Voorruit is perfect geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak* N.v.t.
  • De eerste indruk van het bedrijf* N.v.t.
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)* N.v.t.
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: Schadebedrijf
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Is via autoschadeteam
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima geholpen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: zlm verzekering
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: zlm verzekering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima service

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerken erkend bedrijf
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zeer positieve ervaring alles is naar wens en prima hersteld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik kon de auto om 8.00 uur brengen dan was het twee uur werken en twee uur drogen dan is de auto om 12.00 uur klaar. Ik bel om 12.00 uur de auto is pas 14.00 klaar. we zijn er later aan begonnen de monteur had eerst iets anders te doen. mijn afspraak was 12.00 uur ik heb geen boodschap aan of de monteur iets anders moet doen kortom niet te tevreden

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: de keus van de verzekering

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw reactie. We betreuren het ten zeerste dat het zo is gelopen. We nemen uw opmerking zeker mee om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een prettige ervaring dankzij vriendelijke medewerkers en een snelle afhandeling.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd