Super klantvriendelijk, en heel goed geholpen

Heel netje geholpen, er is genoeg plek om eventueel te wachten met koffie. En er wordt de tijd voor je genomen met een praatje (terwijl ze het heel druk hebben). Goede service, en me auto ziet er netje uit.

• Kwaliteit ruitherstel

Lang wachten maar mijn ruit zat goed in

Niemand hou van wachten maar is de moeite waard. Mijn ruit zat er in en schoon.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service. Ruit vervangen + calibratie stond 2.5 uur voor. Werkzaamheden ruim binnen 2 uur uitgevoerd. (mocht zelfs even meekijken met het calibratie stuk omdat ik het interessant vond) Na werkzaamheden is ook de stofzuiger er nog even door 123Ruit heen gehaald.

Top !

Perfecte service, zelfs een leenauto !

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Vriendelijke en kundige mensen. Goed geholpen. Vooraf een afspraak ingepland en netjes opgebeld voor aanvullende vragen en bevestiging van tijdstip. Nette wachtruimte met mogelijkheid om te kunnen werken tijdens het wachten.

TOP!

Zeer snel geholpen

Goed te woord gestaan, schone wachtruimte met goede cappuccino. Reparatie was snel klaar, de tijd zal leren of de reparatie blijvend is.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.

Prima service!

Prima service, snelle reparatie en zeer vriendelijk personeel!

GOED EN zeer vriendelijk geholpen

Snel vriendelijk en goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Helemaal top, snel geregeld!

Helemaal top, snel geregeld!

• Kwaliteit ruitherstel

Professioneel en een goede service

Mijn voorruit is keurig vakkundig gerepareerd. Voor ik het wist kon ik mijn auto weer meenemen. Top service en vriendelijk personeel.

• Kwaliteit ruitherstel

Keurig geholpen,prima reparatie van een ruit vol technische onderdelen,zelfs milieu stikkers overgezet.

TOPPP

Goed geholpen qua contact ook omdat me ruiten besteld moesten worden

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

perfect

Warme deken

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geholpen en goede service

Fijne service. Vriendelijk contact, flexibel en snel.

Professioneel en snel

Geweldig!!

Hartelijk ontvangen door de medewerker achter de balie, me voorruit is vakkundig vervangen! Een aanrader voor iedereen!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Hele vriendelijke man, goede service, snel geregeld!

Snel en perfect geregeld

goede ervaring maar dat had ik al eerder ga zo door.

Top dienstverlening!

Er was ingebroken in mijn auto rond 22:00. Toen ik belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en kon ik binnen 20 minuten, in de avond, op locatie zijn. Toen is er binnen no time een tijdelijke plastic ruit ingezet zodat ik weer verder kon. De koffie was tevens goed, en er is een fijne wachtruimte. Bedankt voor de goede service!!

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Goed geholpen, geen problemen, werd erg snel terug gebeld na het melden van ruitschade.

• Kwaliteit ruitherstel

Super snelle service, vriendelijk en professioneel

Vanochtend de voorruit van mijn auto laten repareren en duurde goed uurtje en ik kon alweer de weg op. Vriendelijk personeel, professioneel en super goede service. Ga zo door!

• Kwaliteit ruitherstel

Supersnel en goed geholpen, zeer goed advies en hele prettige en kundige medewerkers die goed meedenken en zichbinleven in situatie van de klant.

Superdupertop!!

In 1 woord top

Anthonetta Kuijlstraat 38

3066 GS Rotterdam

Over 123RUIT.nl - Autoglas010

Let op! Tot 31 december 2021 was Autoglas010 onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Rotterdam. Reviews ná deze datum behoren toe aan Autoglas010.

Over 123RUIT.nl