Zie de punten van beoordeling

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Super goed geholpen

ik ben door de eigenaar geholpen. Ik was er rond 16:35 en om 17:15 was ik weer klaar. Hij was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Kwaliteit ruitherstel

Goed gespecialiseerd personeel niks aan veranderen goed concept

Zeer prettig ervaren. Snel gereageerd terugkoppeling informatie snelle hulp ik zeg 123 ruit.nl

Geweldige service

Snelle afspraak kunnen maken. Vriendelijke ontvangst. Super snel klus geklaard. Zelfs werd de auto uitgestofzuigd. En na afloop goede uitleg over wat er was gebeurd. Super bedrijf.

Super geholpen

Mooi bedrijf met vriendelijke medewerkers, die de ruit vakkundig gerepareerd hebben.

• Kwaliteit ruitherstel

Ik ben enorm tevreden over de service van 123RUIT.nl - Autoglas010. De vervanging van mijn voorruit verliep vlot en het resultaat is perfect. Het team was professioneel, vriendelijk en klantgericht. Ik kan ze zeker aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare autoglas service.

Snelle service, prima geregeld

Goede en snelle service, kon dezelfde dag nog terecht voor nieuwe ruit.

Tevreden over

Snel afspraak kunnen maken. Snel schadeafwikkeling en klantvriendelijk.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Vriendelijk personeel, snelle reparatie, heerlijke koffie.

good

Quick and professional service.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Eenvoudig, keurig en snel.

Eenvoudig, keurig en snel.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Wat een professionele mensen

Erg bedankt voor jullie goede en snelle service,ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. m.v.g.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Superservice

Na mijn melding in de app van de verzekeraar heb ik gekozen voor 1 2 3 ruit n.a.v. de goeie beoordelingen. Alles keurig geregeld, mocht zonder kosten een hele fijne elektrische auto lenen. Wat een plezier om mee te rijden. De voorruit is kundig vervangen. Een aanrader!

Snel en netjes

Zoals hierboven, vriendelijk en snel geleverd

Goed service

Kwaliteit op hoog niveau

• Kwaliteit ruitherstel

Goed geïnformeerd over het schade, gevorderde medewerker.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Super klantvriendelijk, en heel goed geholpen

Heel netje geholpen, er is genoeg plek om eventueel te wachten met koffie. En er wordt de tijd voor je genomen met een praatje (terwijl ze het heel druk hebben). Goede service, en me auto ziet er netje uit.

• Kwaliteit ruitherstel

Lang wachten maar mijn ruit zat goed in

Niemand hou van wachten maar is de moeite waard. Mijn ruit zat er in en schoon.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service. Ruit vervangen + calibratie stond 2.5 uur voor. Werkzaamheden ruim binnen 2 uur uitgevoerd. (mocht zelfs even meekijken met het calibratie stuk omdat ik het interessant vond) Na werkzaamheden is ook de stofzuiger er nog even door 123Ruit heen gehaald.

Top !

Perfecte service, zelfs een leenauto !

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Vriendelijke en kundige mensen. Goed geholpen. Vooraf een afspraak ingepland en netjes opgebeld voor aanvullende vragen en bevestiging van tijdstip. Nette wachtruimte met mogelijkheid om te kunnen werken tijdens het wachten.

TOP!

Zeer snel geholpen

Goed te woord gestaan, schone wachtruimte met goede cappuccino. Reparatie was snel klaar, de tijd zal leren of de reparatie blijvend is.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.

Prima service!

Prima service, snelle reparatie en zeer vriendelijk personeel!

GOED EN zeer vriendelijk geholpen

Snel vriendelijk en goed geholpen

Anthonetta Kuijlstraat 38 3066 GS Rotterdam

Over 123RUIT.nl - Autoglas010

Let op! Tot 31 december 2021 was Autoglas010 onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Rotterdam. Reviews ná deze datum behoren toe aan Autoglas010.

Over 123RUIT.nl