Goede service, en klantvriendelijk. Komen afspraken na. Met v groet Fred Damen.
GlasGarage sluit perfect aan op de visie van Autobedrijf Van Der Linde over klantervaring en klantgerichtheid. Service staat hoog in het vaandel.
goed
Zeer goed ontvangen, zeer vriendelijke (balie) service.
Goed
Goed bedrijf en zeer zeker vertrouwd en aardige mensen
zie boven
Afspraak was snel gemaakt en de auto was klaar voor de afgesproken tijd, dus top!
Ik ben snel geholpen, kon gelijk terecht. Er is duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en ik ben goed op de hoogte gehouden. Top service
Goede service en net werk geleverd.
Snel en vakkundig geholpen
+ Vriendelijke ontvangst, aanbod kopje koffie - Mijn melding stond bij verkeerde kantoor geregistreerd, waardoor ik langer moest wachten bij aflevering - Het dossier was nog niet afgesloten bij ophalen auto. Ik kreeg de auto wel mee, maar moet terugkomen voor een handtekening (ik ben wel in de buurt, maar had voorkomen kunnen worden)
volgens afspraak de zaak opgelost.
Correct,snel,klantvriendelijk en vakmanschap.
Zeer persoonlijk contact en service....ze denken met je mee en voorkomen dat je extra kosten maakt bijv. als gevolg van evt. eigen risico.
Afspreken, auto brengen, auto weer halen, alles geregeld met verzekering.
Goed werk geleverd
Vriendelijk personeel , snel geholpen. Helemaal top
Goede service
Ik ben zeer te spreken over 'glasgarage Meppel'. Ondanks dat hun planning bomvol zat, begrepen ze ook wel dat ik liever niet op vakantie zou gaan met een barst van 40cm in de voorruit van mijn auto. Op zich kon het geen kwaad, maar ik kon mijn auto achterlaten en 24 uur later was hij weer klaar, mijn Toyota is voorzien van een keurig nieuwe ruit. Hartelijk dank voor de goede service!
Top geregeld!
Gewoon een goed adres waar ze doen wat belooft is. De voorruit ziet er goed uit.
Misschien dat het bij anderen een afspraak maken voor ruitvervanging wel goed gegaan is, maar bij helaas niet. Eerst gebeld voor het maken van een afspraak. Dit was niet mogelijk.. een vriendelijk verzoek om langs te komen. Er werden foto's gemaakt en vervolgens een afspraak gemaakt waarbij pas 2 weken later op een donderdag tijd was om de ruit te vervangen. Datum en tijdstip aan de balie in mijn agenda gezet. Na een half uur weer buiten terug aan t werk. Vervolgens word ik een week later gebeld op vrijdag dat zij de auto verwacht hadden. Of ik anders a.s. maandag de auto wilde brengen. Maandagmorgen op tijd op de stoep. Werd een week later bedoeld... toch maar de auto op de afgesproken a.s. donderdag brengen ipv de maandag daarop. Een half jaar geleden de autoruit bij Autototaalglas laten vervangen. Dit ging een stuk sneller en eenvoudiger. Bellen, kenteken doorgeven, een paar vragen en een dag afspreken. Was binnen 3 dagen geregeld. Zo kan het dus ook. Het heeft me al met al veel onnodige tijd gekost. De ruit is goed gerepareerd. Van der Linde is mooi bedrijf en het zal in de toekomst vast allemaal beter gaan met het plannen afspraken of het was bij mij domme pech...
Bedankt voor uw uitgebreide terugkoppeling, met deze feedback kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Onze excuses voor het ontstane ongemak.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.