Ik zal jullie vestiging niet aanbevelen omdat bij thuiskomst van de auto zaten er glassplinters in de auto aan de passagierskant. Dit hebben we thuis moeten uitzuigen. De sierlijsten op de A stijl zijn licht beschadigd bij het verwijderen en de bevestigingsartikelen die erbij horen zijn weer herbruikt maar wel met duidelijke demontage schade. Er zijn daardoor krassen bijgekomen naast het raam. Als de reaparatie bij de originele dealer had plaatsgevonden had ik dit niet acceptabel gevonden.

• Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt

Vervelend dat het zo gelopen is. Zoals besproken gaan we dit voor u oplossen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: verzekering Glasgarant
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt

Kon meteen worden geholpen, vriendelijk en netjes en snel gerepareerd

• Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerken erkend bedrijf

Snelle, vriendelijke en klantgerichte service en grote klantbereidheid. Snelle afspraak, leenauto, vlotte afhandeling en heldere afspraken die ook worden nagekomen. Ik ben heel erg tevreden. Wel zijn er wat scheurtjes in het omliggende kunststof gekomen tijdens de vervanging.

• Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.