Filters

8

Voorruit netjes vervangen

Voorruit netjes vervangen. Keurig een leenauto geregeld. Deze moest volgetankt weer terug. Prima, maar even uitgerekend dat die auto dan 1 op 5 rijdt betaal je dus de kilometers van een ander terwijl er juist gezegd werd anders betaald iemand anders jouw kilometers. Dat vind ik jammer verder alles prima voor elkaar zelf de DAB+ antenne kunnen redden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
3

Snel geholpen probleem verholpen, maar niet fraai naar mijn mening.

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid

Reactie van het bedrijf

Onze excuses dat de informatie vooraf niet helemaal duidelijk is geweest. Na een sterreparatie is uw ruit even sterk als voorheen en blijft er helaas altijd een litteken zichtbaar.

10

Top bedrijf

Waar andere geen tijd hadden Kon ik mijn auto bij dit bedrijf Na 1 telefoongesprek brengen En de volgende dag klus geklaard In 1 woord super top

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen door GlasGarage Heerhugowaard. Er is goed met mij mee gedacht om een voor mij zo voordelig mogelijke oplossing te vinden en daarnaast is er fijne service geboden. Omdat mijn voorruit los zat werd aangeboden om deze nog even tijdelijk vast te zetten zodat ik in ieder geval veilig kon rijden, toen bleek dat dit niet mogelijk was werd er direct een afspraak voor de zelfde middag gemaakt en kreeg ik een leen auto mee naar huis, top geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: in de buurt en snelheid
10

Snel en vlot geregeld

De afspraak gemaakt de auto gebracht en een aantal uren later zat de nieuwe voorruit erin.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: Verzekerraar heeft mij in contact gebracht
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... Schade gemeld via internet
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Verzekering bracht mij in contact met glasgarage
10

Perfecte service

Wij zijn enorm blij en onder de indruk vd goede service! Alles werd door afgehandeld: het enige dat wij hoefden doen was de auto brengen en halen. Toen we de auto kwamen halen was die niet alleen van een mooie nieuwe voorruit voorzien maar ook nog eens van binnen schoongemaakt :-)!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Garage van West (die doet t onderhoud aan onze auto)
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Ik heb Garage Van West gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Prettig en duidelijk geholpen. Resultaat prima.

Correct en deskundig .

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goede en snelle service

Ik kon snel terecht nadat mijn ruit een grote barst had. Ik wilde graag een originele ruit, ook dat is naar tevredenheid in overleg met de verzekering geregeld. Je krijgt gratis een leenauto mee, waar ik ook heel blij mee was.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Echt super vriendelijk geholpen

Via unive hierheen gestuurd want ik wilde niet naar kwikfit. Wat een top service hier en vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Advies van unive
10

Perfect

Keurig

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Omdat het moest van verzekering
8

Prima geregeld!

Alles ging heel soepel, goede en nette afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: Nvt
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Afgaande op positieve reviews op google en ook zaken deden met onze verzekeringsmaatschappij
7

Prima gerepareerd maar lang op moeten wachten

Prima gerepareerd, masr ik heb 14 dagen door moeten rijden met een grote barsten in de ruit omdat er niet eerder tijd was

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Gebeld met glasgarage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Door verzekering voorgeschreven
8

Service is aardig, wel wat aandachtspunten.

Personeel is vriendelijke en service gericht. Tijdens het wachten overhoor ik een gespreksniveau het personeel over een klant die mogelijk de oorzaak van de schade heeft gelogen en word deze omschreven als ‘ die vrouw die haar lippen opgepompt heeft en vermoedelijk wel meer ‘werk’ aan haar lijf heeft laten doen. Dat iemand zijn verhaal discutabel is, lijkt me al niet mijn zaak om te kunnen overhoren, laat staan hoe er op een negatieve wijze gesproken werd over een klant. Auto is prima afgeleverd. Ontzettend blij met dat bij een kleine ster reparatie de raam aan de binnen en buitenkant schoongemaakt is.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: .
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Kaartje uit mijn pasjeshoes gepakt van de vorige keer waar zo een stikker in zat en het algemene nummer op de kaart gebeld.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Eerder aangewezen door verzekeraar
10

Keurig bedrijf en vakkundig medewerkers

Direct contact Zelfde dag nog afspraak. Top keurig gerepareerd. Papieren afhandeling met verzekering zeer goed geregeld geen omkijken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
5

Weinig extra service

Weinig tot geen extra service

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zowel telefonisch als persoonlijk prima te woord gestaan

Vanaf dat ik over de drempel voelde ik gelijk al dat je hier serieus genomen wordt. Zakelijk maar ook menselijk te woord gestaan met een prima uitleg. De ruit bestellen zou 1 dag duren. Als ik de volgende om 8.00 uur dag de auto kwam brengen zou ik een leenauto mee krijgen Maar na overleg met de achterban mocht ik de leen auto meteen meenemen, hoefde ik niet extra heen en weer te rijden. Super service. De volgende dag was de ruit keurig vervangen. Geen glassplintertje te vinden. SUPER tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Alles prima geregeld.

Alles prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: Univé
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Prima ontvangst en service

Mijn ruitreparatie is naar wens en tevredenheid verricht. Dank daarvoor, maar ook voor de koffie!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Snelle service

De service was prima....

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Keurig netjes gedaan

Keurig geplaatst en netjes met de dealer afgehandeld. De afdrukken van de zuignappen op het raam zijn een leuke herinnering 😀

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)* N.v.t.
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: Garage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Garage bepaald
10

Vlot en goed.

Je wordt er zeer plezierig geholpen,snel en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Verzekeraar
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: ivm contract verzekeraar
8

Keurig gerepareerd

Mooi gerepareerd, maar ik moest wel lang wachten

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
7

Net bedrijf met goede service

Ik ben netjes geholpen. Keurig bedrijf met behulpzame mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Website
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Prima service, fijn geholpen

Op advies van tussenpersoon ruit laten repareren bij GlasGarage Heerhugowaard omdat elders de ervaring minder goed was. Fijn geholpen, keurige leenauto meegekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd