Filters

10

TOP!!!!

Klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

FANTASTISCHE SERVICE

Lekkende voorrui is zeer vakkundig vervangen, tevens is de waterafvoer van het schuifdak (mede oorzaak van de lekkages) hersteld (zonder nadere verrekening) De afhandeling van de schade is snel, professioneel gedaan. Ik kon direct bij de garage terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: via dealer (fa.HOEKE, DELFT)
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: advies dealer
10

helemaal top dit bedrijf

zonder afspraak langskomen om schade op te nemen, vriendelijke en deskundige service werkplaats medewerkers denken mee en heel belangrijk de koffie is lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Uitstekend

Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Het werk word uitstekend uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Website
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
7

Ben netjes geholpen

Ben netjes geholpen, helaas duurde het wat langer dan verwacht i.v.m. goedkeuring van de verzekering en de onderdelen. En de achterbank was niet goed ontdaan van glasscherven. Verder erg vriendelijk personeel die mij steeds netjes op de hoogte brachten van de stand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

korte wachttijd, koffie en lectuur, prettige uitgeleide

Het is alleen jammer dat als de autoruit door de vandaal wordt ingegooid, het dan 6 dagen duurt voordat de ruit vervangen kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Doorgestuurd door Nationale Nederlanden.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: doorgestuurd door Nationale Nederlanden.
9

Goede en snelle service

Snel en vakkundig geholpen. In eerste instantie ging het alleen om een schade opname. De voorruit is gelijk vervangen en er werd vervangend vervoer beschikbaar gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Excellent service.

Everything went smooth and in the professional manner. Very committed staff.

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
  • N/A
6

Lastig parkeren, leenauto met een lege tank

Het is erg vervelend om in de omgeving te parkeren. Het zijn smalle straatjes waar erg veel autobedrijven zitten. Van de leenauto die ik mee kreeg begon na 15 kilometer het benzine lampje te branden. Wel is de ruitschade op een (voorlopig) goede manier hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Prima

Aardige collega die mij te woord stond. Service is prima. Eerst een voorlopig raam en paar dgn erna al het originele raam. Ik hoefde alleen te wachten. Tijdens het wachten kon ik zelf frisdrank pakken!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top servies!

Snel gedaan en ook nog vervangend vervoer, kan niet beter. Ga maar zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Tussenpersoon
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

probleem nog nooit zo snel opgepakt en opgelost.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: verzekeringmaatschappij
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik word altijd vriendelijk geholpen, ook de snelheid van een afspraak maken staat mij zeer aan. De medewerkers zijn helemaal niet moeilijk of vervelend, ze handelen in het belang van de klant. Je bent vrij om mee te kijken en vragen te stellen. Ook uitleg over schade oorzaak oid geven zij zonder moeite. Top!

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik vind het zwaar aangepakt 150,00 Euro eigen risico.Ik heb dus de ruit zelf betaald. We hebben zelf 50 jr. een autoberrijf gehad ik weet wat het kost. Bij veel bedrijven betaal je dus geen eigen risico en wordt keurig geholpen. Er wordt door jullie zeer veel aan verdiend.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: omdat dealer op korte term. geen tijd had.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: omdat ik daar was voor plaatschade
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/vrienden/kennissen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: bekend, service, snelheid, vertrouwen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle service en vriendelijke medewerkers.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: verzekeringsmaatschappij
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel snel geholpen en dezelfde dag was mijn ruit gerepareerd

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Anders, namelijk: Per ongeluk stond bij de verkeerde garage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Was niet gepland
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantvriendelijkheid was heel goed ben ook goed geholpen, maar ik was niet te vreden over de aflevering. Ik moest weer terug voor o.a. mijn binnen interieur was vies achtergelaten, boven in de hoek was niet goed schoongemaakt, radio deed het niet, kreeg melding op mijn display dat motorkap niet goed dicht is, achteraf bleek dat mijn auto reset moest worden want alle programma's waren in de waar. Toen ik alles ontdekte ben ik terug gegaan en ben heel goed geholpen door een meneer ken zijn naam niet. We zijn toen tevreden weg gegaan. Het zijn net de kleine dingen maar zou toch zeggen met der op voordat de auto wordt afgegeven.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Via de verzekering maatschappij
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.