Filters

10

Goede ervaring goede service

Goed snel en klant gericht

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
10

Top service

Goed geholpen en goed advies en service

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
8

Goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

Prettig en behulpzaam

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Garage
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vakmanschap

Snel

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super service

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snelle en goede service!

Gebeld en kon meteen langskomen Volgende dag meteen gemaakt Top service!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

goed

ze zijn erg vriendelijk, en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Verwachtingen overtroffen

Ben zeer vriendelijk en uitermate snel geholpen. De voorruit die ik moest hebben was niet op voorraad. Met een overnacht-levering slaagden ze er toch in dat ik de volgende dag al weer op weg kon. Blij dat ik dit adres heb gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: En in de buurt
10

Uitstekend

Snel geholpen, deskundig en eerlijk advies, vriendelijk. Foto's van reparatie. Alternatief vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Genoemd samen met twee andere bedrijven door de verzekeraar en op zoek gegaan naar beste locatie.
10

Zeer klantvriendelijk

De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk. Je wordt goed te woord gestaan door de medewerkers en deze komen zeer degelijk en bekwaam over. Er is mij precies verteld wat er gebeuren moest en hoe lang het zou gaan duren. Na de melding dat ik glasschade had, kon ik direct de volgende ochtend langskomen. Omdat ik dacht dat het sterretje wel eens ernstig kon zijn, stuurde ik een foto op. Kort daarna werd ik keurig gebeld met de mededeling dat mijn vrees waar was: nieuwe ruit. De garage heeft geinformeerd welke ruit en heeft ook contact gezocht met de verzekeraar over dekking. Dit bedrijf heeft de klant hoog in het vaandel staan!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... GG stond op de verzekeringskaart
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: Kon snel terecht
10

Top bedrijf!

Ik heb bij GlasGarage Bunschoten de voorruit van mijn camper laten vervangen. Dit is vrij specialistisch werk en kan niet door iedere autoruitspecialist (goed) worden gedaan. Daarnaast ben ik ook nog eens een 'pietje precies', dus ik ben altijd kritisch op het opgeleverde werk. GlasGarage Bunschoten heeft mij zeker niet teleurgesteld, in tegendeel. Ontzettend vriendelijke en klantgerichte mensen en ook nog eens vakwerk afgeleverd. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vriendelijk, behulpzaam, service- en oplossingsgericht,

Snel contact, ook een vlotte afspraak gemaakt. Leenauto meegekregen. Helaas was de bestelde ruit de verkeerde maar een paar dagen later was het wel goed. Auto voor alsnog goed gerepareerd. Goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: En zoeken naar lokale reparateur
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... En kijken hoe de afloop van de reparatie zou gaan lopen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: En daarna de beoordeling van het bedrijf
10

heel goed

snel en goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Duidelijke uitleg en snelle uitvoering van de werkzaamheden

Sterretje in de ruit werd snel gerepareerd. De achteruitkijkspiegel die bij een vorige reparatie bij een andere firma ondeugdelijk was gemonteerd is tevens nagekeken. Helaas niet te repareren, maar functioneert nog wel voldoende. Ga nooit meer naar die andere firma die mij met een kluitje in het riet hebben weggestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

snel en correct geholpen

Snel en correct geholpen met mijn kapotte voorruit. Op maandagmorgen aangemeld en dinsdag mijn auto weer opgehaald dus!! sneller kan niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: geen
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... geen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: geen
9

Vriendelijk, snel, en netjes!

Goede en snelle service en vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snel

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super goed geholpen

Sterretje in ruit. Proberen te maken maar dat lukte niet. Hele ruit vervangen. En reparatie sterretje hoefde we niet te betalen. Ruit volgende dag geplaatst. Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prima service, vriendelijke ontvangst

Hr. Kooy heeft goed uitgelegd waarom een nieuwe ruit nodig was en extra bezoek. Het inzetten van de nieuwe ruit nam exact zo veel tijd als was aangekondigd. Prettige persoonlijke service.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top geholpen! en dat is zelfs in deze rare corona situatie mogelijk!

Wegens de Corona crisis heb ik onze auto een tijdje niet gebruikt. Toen ik even een stukje wilde gaan rijden zag ik tot mijn verbazing een barst in de voorruit. We hebben toen meteen via de website van Glasgarage een afspraak gemaakt bij de Glasgarage in Bunschoten. Ik werd gebeld en heb toen alles besproken voor deze afspraak. Na een dag of 3 was de ruit netjes zoals besproken binnen en kon ik om 8 uur direct te recht voor het vervangen. Ik heb aan de tafel bij GG mijn werk gewoon kunnen doen door gebruik te maken van de gratis Wifi. Tussen door kreeg ik diverse keren een goede bak koffie en heb ik leuke gesprekken gehad met de medewerkers/eigenaren van dit filiaal. Als u twijfelt of reparatie enz. wel plaats kan vinden in deze tijd, dan is mijn antwoord ja! deze mensen zien graag dat u gewoon de auto komt brengen en ze gaan netjes met de door het kabinet opgelegde maatregelen om.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Op aanraden van onze verzekringsmaatschappij, en volgende keer zou ik er zo weer voor kiezen door de ervaring die we nu gehad hebben.
10

Superservice!

Geweldig meteen tijd meteen geregeld! 👌👍👏

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prettig en vakkundig geholpen

Ik kon de volgende dag al terecht voor een nieuwe voorruit en de vervanging ging snel en vakkundig. Ik kon zelfs even een leenauto krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Ik moest een glasgarant bedrijf inschakelen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: En ze konden snel helpen, anders dan autotaalglas dat dichter in de buurt zat maar waar ik pas na een paar dagen terecht kon
10

Top service..

Ik heb een amerikaans merk en daarvan was m.n voorruit vol met steenslag en die moest vervangen worden en ik werd goed op de hoogte gehouden want het raam moest uit amerika komen en ik kon eventueel een auto lenen ivm werk maar dat hoefde niet op de dag zelf toen ik hem haalde lieten ze me ook zien hoe ze te werk gingen en dat is met goede zorg gegaan im ben tevreden top garage . Grt Richard.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: Ik reed er langs.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
7

redelijk tot goed

snelle directe service na auto inbraak; tgv fout in bestelling nieuwe ruit moest ik een keer extra terug komen, dat was jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: via verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: verzekeringsmaatschappij wees hen aan als dichts bijzijnde na auto inbraak

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd