Filters

3

Het kan beter

Na het lekken van mijn ruit terug gegaan en ze hebben het getest waar hij lekt en er moest een nieuwe ruit in. De man die de auto terug bracht was in de avond. De andere dag gekeken mijn vrouw zag iets liggen een plastic wat was afgebroken, dat was van het kapje van de bedrading van de ruitsensor. Ook de zonnen klep hing op half zeven veel vuile vegen op de hemel. Aan de buiten kant op het dak nog de vieze cirkels van de zuignappen. Dit had toch anders gemoeten.

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Wij betreuren dat de oplevering niet naar verwachting is verlopen. Wilt u zo vriendelijk zijn contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken hoe wij dit voor u kunnen oplossen?

2

ruitreparatie maar half uitgevoerd

voor steenslag/meerdere sterretjes langs geweest op 15 oktober, bij het afmelden gevraagd of alle sterretjes toch gedaan zijn en volgens receptie wel, heeft dit ook niet nagevraagd, maar bij nader inzien zit er nog steeds een putje in de voorruit

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Wij betreuren dat de oplevering niet naar verwachting is verlopen. wilt u zo vriendelijk zijn contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken hoe wij dit voor u kunnen oplossen.

9

Fijn autobedrijf

Fijn geholpen, mocht gelijk plaats nemen in de koffiecorner zodat zij mijn voorruit konden inspecteren. Al heel snel hoorde ik dat de ruit niet gerepareerd kon worden. Er werd snel geschakeld om de nieuwe ruit te bestellen. Ik koos er een met een blauwe rand aan de bovenkant, helaas werd er toch een gewone geplaatst , ik had dit wel graag van te voren willen horen, voor de rest prima service, prima ruit, daarom een 9.5 ipv een 10

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

Perfecte service

Mijn autoruit moest vervangen worden en daarbij ging iets mis waardoor het langer dan afgesproken zou duren. Ze hebben me meteen gebeld daarover en vervangend vervoer voor me geregeld. Als extra service is bovendien m’n auto van binnen en buiten schoongemaakt (lang geleden dat ie er zo netjes uitzag). Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en de keurige communicatie. Ze krijgen van mij een 10!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

Geweldige service

Vriendelijke gasten en netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
10

Top

Duidelijke afspraken, nette en vriendelijke bediening, fijne haal/breng service, aandacht voor detail zoals een nieuwe houder voor de tolreader. Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

netjes en goed geholpen

Netjes en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

Goede service

Goede service netjes geholpen, nette zaak om binnen te komen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie of vrienden
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

Prima geholpen.

Ruit met voorruitverwarming zit erin zoals vanuit de fabriek. Ook de kallibratie van de auto rij hulp systemen zijn goed uit gevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
1

Slordig

Ivm fout van personeel kreeg ik achteraf toch een factuur voor glas reparatie. Personeel had naar de verkeerde kenteken gekeken of het vergoed zou worden door de verzekering. Dus door een fout door die personeel moest ik toch eventjes een factuurtje betalen waar ze en op de vestiging en de hoofdkantoor niks konen beteken

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
9

Uitstekend

buitengewoon plezierig

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: via Schadeherstel Steenbeek
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... Direct naar Steenbeek gereden
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: op geattendeerd door ZSteenbeek
8

prima geregeld

Auto niet gewassen omdat ie te groot was, ik zou de klant dan een tegoedbon geven om evt kleinere auto te wassen of van de rekening af trekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Goed

Fijn dat ik een fiets kon lenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Via mijn verzekering
2

Niet te vrede

Toen ik thuis kwam zag ik nog kleine glas deeltjes in me auto leggen. Na me nieuwe voorraam is er nog geen eens een stofzuiger door me auto heen gehaald. Hier en daar zwarte vingers op me raamstel. En de voorraam vol met vingers en vegen. Heel jammer dit.

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zeer klantvriendelijk en netjes gemaakt

Prettige communicatie met de meneer. Goede dienstverlening, Ik beveel glasgarage Breda van harte aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... gekeken met wie contact op groen formulier van van verzekering
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Netjes en snel

Goede opvolging en nette afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prima garage!

Deskundig advies. Op de afgesproken datum wisten ze bij de receptie wie je bent en waar je voor komt. Mijn voorruit is naar tevredenheid vervangen en tot mijn verrassing bleek mijn auto te zijn gewassen, mijn dashboard gepoetst en de matten gestofzuigd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed geholpen en snel

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Via vers mij
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... Contact verz mij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: In de buurt
10

Snelle, goede service

Ik had steenslag op m'n voorruit. In één telefoontje werd alles geregeld. Snel een afspraak voor beoordeling en reparatie. Bij de afspraak was ik ook direct aan de beurt. De afhandeling met m'n verzekering werd ook door hen gedaan. Auto inleveren en na 45 minuten sto d hij weer voor de deur klaar. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Prima, geen klachten.

Ik ben heel tevreden over Glasgarage. Er was tijdens vervangen ruit iets kapot gegaan in de auto en werd eerlijk gemeld door medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
4

slechte afwerking en stukken glas in de achterklep

- Bedrijf was vrij onduidelijk over de duur van de reparatie. - geprobeerd een afspraak te maken om een spoedreparatie uit te laten voeren, hierbij kreeg ik vervangend vervoer aangeboden omdat ze niet wisten wanneer de auto klaar zou zijn. deze auto heb ik afgewezen en zou wachten tot maandag. maandag zou misschien de nieuwe achterruit binnen komen, mocht bellen om 8 uur of mijn afspraak door ging. - uiteindelijk was de auto toch op tijd klaar (0830u gebracht kon hem ophalen om 1330u) - eenmaal de ruit bekeken bleek er nog glas in de klep te zitten dus dit is hoorbaar bij het rijden en als je de klep opent. - de zwarte kit die gebruikt is om de ruit te lijm komt er aan de binnenkant uit wat een lelijke afwerking opleverd

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: verplicht door de verzekering
9

Vlotter kan het niet!

Schade melden, schade gelijk aanpakken en verhelpen en voor je het weet kun je weer naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: Behoort bij mijn garagebedrijf
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

perfecte service

Auto voor de deur opgehaald en teruggebracht ( wel het geluk hebbende dat de monteur 1 straat achter mij woont). 1 x bezoek aan garage voor gegevens verwerking en daarna alles geregeld en overgenomen. Mooie bonus, de auto kwam gewassen terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Top service

De service is heel erg goed en ze komen de afspraken na. Ik kan niet anders zeggen dan top. Ik raad iedereen aan als je wat heeft ga langs bij deze firma.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top

Goed geholpen, hebben alles geregeld met verzekering top gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders
  • Anders namelijk: Via dealer
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Vergoed door verzekering

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd