3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was een hele kleine garage waar ik een paar keer terug moest in de meeste gevallen was er een jonge jongen alleen die elke keer moest appen om aan iemand te vragen wanneer ik mijn auto weer op kon halen dat was ik niet gewent bij Carglas waar ik altijd kwam was dat door de grotere garages beter geregeld.

• Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt

Super service!!!

• Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen

In een woord geweldig. Alles correct. Goed op afspraak. Keurige plaatsing van de ruit. Rechtstreekse financiële afdoening via de verzekering.

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.