Filters

10

Top service

Snelle afhandeling Goede prijs , Goede kwaliteit Top

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

adequaat

snel en zorgvuldig is mijn sterretje in de autoruit behandeld. Wat opviel was dat ik de enige klant was die een mondkapje droeg, gisteren 13 oktober 2020

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Nette en snelle service

Top service, werd vriendelijk ontvangen en snel geholpen mocht met 2.5 uur mijn auto weer ophalen en alles werd via de verzekering geregeld! Voor herhaling vatbaar ( mocht het nodig zijn)

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zeer vriendelijk benaderd alles conform afspraak

Ben echt goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Website
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
6

Kunt snel terecht, maar afwerking is beneden pijl

Auto opgehaald na een voorruit wissel. Ik kon snel met 2 dagen terecht. Afwerking is echter ver beneden pijl. Vette vingers op de bekleding van de raamstijlen, auto vol met slijpsel van het oude rubber/lijm. Ruit zowel binnen als buiten zeer smerig opgeleverd. Kortom om veel verbeter punten....

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Dichtste bij
10

Vriendelyk heid

Wordt vriendelyk geholpen Netjes gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
4

2 schades gemeld; maar 1 gerepareerd

Bij aankomst gemeld dat er 2 schades aan de ruit waren. Een grote en een kleintje. Alleen de grote is gerepareerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima en goede en snelle service, zeker aan te bevelen.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/vrienden/kennissen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kende dit bedrijf niet maar Ze waren vriendelijk en behulpzaam.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Via FBTO
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: FBTO
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afhandeling van de ruitschade had sneller gekund nu reed ik meer als 1 week rond met ruitschade, verder ben ik uitstekend geholpen.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Anders, namelijk: Verzekering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Via verzekeringsmaatschappij, voorheen was ik er niet bekend mee.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: verzekering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snelle service en perfect fijn personeel Dus top

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Verzekering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige behandeling . Keurige reparatie

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerken erkend bedrijf
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

lekker snel, en goede reparatie (sterretje 99% onzichtbaar)

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reparatie is goed zichtbaar, hadden jullie wel van tevoren moeten aangeven.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de complete en duidelijke beoordeling. Excuses dat we vooraf niet voldoende duidelijk zijn geweest over het feit dat de ster zichtbaar zal blijven. We nemen dit zeker mee in het verbeteren van onze dienstverlening.

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk geholpen en netjes gewerkt

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerken erkend bedrijf
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zoals het hoort!

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Door verzekeraar
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Anders, namelijk: Verzekering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

het duurde meer dan twee weken voordat ik terecht kon. Maar op de dag van de reparatie ging alles heel snel.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd