Filters

9

Afspraken zijn netjes nagekomen, voorruit zit er keurig in.

alles afgehandeld binnen de afgesproken tijd. prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Ervaringen met dit bedrijf door collega's mee laten wegen.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

keurig geregeld

keurig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

bijzonder klantvriendelijke en servicegerichte medewerkers

De ruit is goed gerepareerd door de bijzonder klantvriendelijke en servicegerichte medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

afspraak makkelijk te maken, ontzorgen door direct contact met verzekeraar

Afspraak is makkelijk te maken door te bellen of door langs te gaan. Ze verzorgen de afhandeling met het assurantiekantoor door meteen de vereiste documenten te kopiëren.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: doorverwezen door assurantiekantoor
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders namelijk
  • Anders namelijk: buren
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... x
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: x
10

vriendelijkheid ten top, en veel kennis in huis.

Het bedrijf had te maken met een monteur die ziek thuis zat en dat is spannend genoeg in deze periode van corona, wij werden constant op de hoogte gehouden ,toen de afspraak vastgezet en ondanks dat de 1e nieuwe ruit ook beschadigd was werd er gelijk gehandeld en weer een dag later was de 2e nieuwe ruit er, en deze werd kundig gemonteerd en werd de zaak afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: op advies van verzekeraar.
10

prima service

Prima service,

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prima service en snelle afhandeling

n.v.t

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

top

goede service netjes thuis gebracht en weer opgehaald top

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Goede service

En vertrouwd bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? N.v.t.
  • Anders namelijk: Ik kom vaak op de industrie
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: 9
10

Super goed

Zoals altijd goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prima geholpen

Zelfs de auto was uitgezogen! Top

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

goed geregeld

Tijdens vakntiesluiting toch telefonisch bereikbaar en voorraam besteld. Daarna netjes binnen 1/2 dag gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade* N.v.t.
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Correct geholpen

Ik zal zeker deze glsggarage bij anderen aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)* N.v.t.
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vriendelijk, goede service en kwaliteit

Ik ben zeer vriendelijk geholpen, mogelijkheid om mijn auto te brengen en te halen waren ruim, alles weer netjes teruggeplaatst. Telefonisch contact en goed op de hoogte gehouden. Zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed, snel en perfect voor elkaar!

Goede, snelle en perfecte afhandeling. Met dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Zeer pozietief

Na het afleveren van de auto voor reparatie werd ik netjes naar huis gebracht. En de auto werd thuis weer afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders namelijk: telefoon nummer op de groene kaart,niet aan te bevelen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: Ook bij auto schade zeer goed geholpen.
9

Goede service

S’morgens mijn auto gebracht en s’middags kon ik de auto gelijk weer ophalen voor het vervangen van een voorruit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Uitstekend!

Zeer goed geholpen. Goede service. Wist vooraf waar ik aan toe was en alle afspraken nagekomen. Gedreven en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Binnen een week super geregeld!

Vlot geregeld en perfecte service!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Wat lange levertijd, maar voor de rest Prima!!!

Wat lange levertijd. Voor de rest Prima !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Via nummer op groene kaart
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Laag eigen risico
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden en zeer vakkundig

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer snelle vertrouwde afhandeling "afspraak is afspraak" bij de mannen. Mensen waar je op kan rekenen en vertrouwen dat het goed komt.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke ontvangst, een vervangend vervoermiddel beschikbaar en uitstekend werk.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 90 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’!<br> Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd