Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik kwam op maandag langs om de scheur in de voorruit te laten beoordelen. Ik kon dit woensdag al laten vervangen. De auto heb ik in de ochtend afgeleverd. Vervangend vervoer werd goed over meegedacht, de accu en kilometer teller van de elektrische scooter zijn niet super betrouwbaar, maar het werkte prima. Dezelfde middag om half 4 kon ik de auto alweer ophalen.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerken erkend bedrijf
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed schadebedrijf. Ruit vakkundig geplaatst.goed te woord gestaan, Jammer dat de duur van de reparatie een hele dag moest duren als je hoort en leest dat een ander glasschade bedrijf dit in 3 uurtjes doet. Dit moet ook bij dit bedrijf kunnen.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle afhandeling en duidelijke afspraken.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Verzekering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders
  • Anders, namelijk: Bekend bij ons in het dorp
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ervaring is prima. Alleen er werd niet meegelopen om te kijken of ik tevreden was. Extra service mbt van het autowassen cq lichtelijk stofzuigen had mooi meegenomen geweest.(gemiste kans)

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon netjes en goed

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Is aangewezen door verzekering en in de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer efficiënt, leenauto, koffie, deskundige medewerkers, korte wachttijd, super

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super goed geholpen en ontvangen door receptie. Enige min punt wat ik vond geen originele ruit met auto merk erop.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders, namelijk: En goede ervaring met auto schade ivm totaal pakket
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kleine 2 weken wachten. Maar prima werk zoals de vorige keer.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Niks op aan te merken. Vlot, netjes & vriendelijk.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn afspraak is 2 keer verplaatst. De eerste keer kwam ik zelfs voor niets. De medewerker had vrij genomen? Reperatie matig uitgevoerd (ster in voorruit)

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Anders, namelijk: In verleden ook prive scahde laten repareren
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw reactie. We nemen dit zeker mee om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Noodruot er snel ingezet

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade N.v.t.
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
4

2 sterren: slechter dan verwacht

De sterretje in mijn raam bleef zichtbaar dit ben ik bij andere niet gewent tevens was deze voelbaar en zichtbaar door de ruitenwissers.Uiteindelijk is er een stukje uitgebroken. Een eerdere reparatie bij een andere glasgarage is ook niet vlak gerepareerd.ik rij nu met stukjes plakband op mijn raam. Dit voorgaand gegeven is inmiddels wel bij de verzekering gemeld.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Anders, namelijk: Door de verzekering
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Door de verzekering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jammer dat ik alleen de optie kreeg om een leenfiets te krijgen ipv een leenauto. Mij is niet geattendeerd dat het mogelijk was. Het heeft mij veel tijd/stress gekost die dag. Enige schaduwkant van deze dag. De rest was top service.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk en vakkundig geholpen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Dicht bij mijn werkadres
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Correct alles afgewikkeld

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Website
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het bedrijf van Markus autoschade is mij bekend. Goede ervaring mee. Niet snel de link gelegd dat GlasGarage de Bilt en van Markus hetzelfde is. Na zoeken via de website van Nationale Nederlanden met de link GlasGarage gezocht op postcode. GlasGarage De Bilt is slechts 10 min. lopen van mijn huis echter GlasGarage staat op no. 22 van de lijst. Als je dan op deze lijst klikt staat op het kaartje de positie van het bedrijf verkeerd. Ergens tussen de Volvo en de Renault dealer. Echter toen ik het adres zag kon ik de link leggen tussen van Markus Autoschade en GlasGarage de Bilt. Hierna contact opgenomen en meer dan voortreffelijk geholpen. Afspraak gemaakt, een herinnerings-SMS ontvangen van de afspraak en ruim op tijd ben ik gebeld wanneer ik de auto weer kon ophalen.

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantvriendelijkheid en service

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Verzekeringsmaatschappij
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders, namelijk: Verzekeringsmaatschappij
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerken erkend bedrijf
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Onmogelijk een afspraak te maken voor een noodruit. Persoonlijk langs gegaan en toen in orde gebracht. Na een week nog geen bericht over nieuwe ruit. Langsgereden; bleek de ruit al in het magazijn aanwezig. Afspraak kunnen maken voor 3 dagen later omdat de werkplaats dan tijd had. Net bedrijf met aardige mensen, maar er schort veel aan bereikbaarhedi en communicatie

  • De snelheid tot het maken van een afspraak
  • De eerste indruk van het bedrijf
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden
  • Het herstel van de ruitschade
  • Zou u deze vestiging aanbevelen
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Via lease-/verzekeringsmaatschappij

Reactie van het bedrijf

We betreuren het zeer dat u ontevreden bent over de dienstverlening van GlasGarage de Bilt. Wij danken u dan ook voor deze feedback en we koppelen dit terug aan onze vestiging, zodat zij hier hun service op kunnen aanpassen.

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd