Vriendelijke medewerkers, verstand van. Zaken en goede service , gaan we een volgende keer zeker weer heen.!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Goed, snel en vakkundig geholpen.

Het team van 123ruit Apeldoorn heeft me nu voor de derde keer goed, snel en vakkundig geholpen. Na de eerste melding kon ik binnen een aantal dagen terecht en de vervanging van de ruit verliep zoals aangegeven en binnen de afgegeven tijd. Top!

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon

Komen afspraken volledig na.

Snel beschikbaar telefonisch voor maken afspraak, goede bevestiging en ruim binnen de afgesproken tijd gereed. Top service.

• Kwaliteit ruitherstel

Supersnel, vlot en zeer goed geregeld allemaal

Vanaf moment van bellen om afspraak te maken om de ruit te vervangen tot het moment waarop je met je nieuwe ruit weer onderweg gast naar huis. Alles perfect geregeld! Koffie met koekjes staan klaar als je moet wachten. Krantje erbij en voor je het weet is het klaar. Mensen zijn supervriendelijk en attent.

• Kwaliteit ruitherstel

Waardeloos dat de nieuwe ruit niet geleverd was.

Twee keer over 70 km rijden, omdat de nieuwe ruit niet geleverd was op het moment van de afspraak. Ik had op zijn minst vergoeding van mijn benzinekosten verwacht.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer/mevrouw, Allereerst hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Ik geef u graag mijn reactie. In een e-mail heb ik u gevraagd of ik u mag bellen over uw review. Helaas heb ik geen reactie van u ontvangen. Mocht u nog contact willen mag u ons altijd bellen op 088-1850500. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor.

Zeggen wat je gaan doen en doen wat je zegt

Persoonlijk, pro-actief, klantgericht

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Na tegenslag late levering prima opgelost

Na verkeerde ruit, lag niet aan 123 maar leverancier, alles toch netjes gedaan en goed gekomen.

Perfecte service

Vriendelijk ontvangen door de eigenaar, lekker bakje koffie gehad en snel gefikst!

• Kwaliteit ruitherstel

Goed bereikbaar, snel afgehandeld en nette werkplaats!

Top.

zeer goed

Zeer prettige ervaring

Netjes en snel geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Erg gastvrij en goede service

Prettig in de omgang; betrouwbaar en deskundig. Ook denken en doen ze mee in het behoud van, kleine maar belangrijke, attributen.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima snel contact. Aardige werknemers. Helaas was de leenfiets al bezet (waar ik op voorhand wel om gevraagd had, en verwacht had dat ik die mee kon nemen.) Waardoor ik 2 uur lang ergens in de buurt moest wachten. Was liever naar huis gegaan.

Gewoon keurig

Netjes ontvangen voor de vervanging van mijn ruit. Kopje koffie en een keurige wachtruimte. Ze waren ruim binnen de afgesproken tijd klaar. Zelf een nieuw tapje op mijn aftermarket dashcam. Wel even ik een dag wachten met opplakken. Zou hier zo weer heengaan.

• Kwaliteit ruitherstel

Top! Snel en duidelijke communicatie.

Top! Snel en duidelijke communicatie.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel, vriendelijk en adequaat geholpen!

Zie hierboven! De afspraak verliep soepel en snel. We zijn ‘meegenomen’ in de aanpak van de reparatie. Een helder verhaal en dan was er ook nog koffie! De reparatie lijkt prima en van goede kwaliteit maar de tijd zal het leren of dat ook echt zo is…

Goed team

Gewoon goed

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Een dikke 10

Hele goede en snelle service daarnaast ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Vakkundig personeel, en klantgericht bijzonder vriendelijk

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk, duidelijk en goede service. Beter dan een groot bedrijf.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service, mis alleen een stopcontact

Ik ben heel erg netjes geholpen en te woord gestaan. Heb een halve dag goed kunnen werken in hun kantine, ik miste alleen een stopcontact waardoor ik mijn laptop niet op kon laden. Verder perfect in orde!

• Kwaliteit ruitherstel

Kundig, snel en vriendelijk.

Autoruit snel en netjes geplaatst, helaas heeft de ruit zelf een beschadiging en vertekening, maar die wordt netjes opgelost

Bedrijfsgegevens

Kraaienweg 30 B

7331 HZ Apeldoorn

055 533 1159

[email protected]

Over 123RUIT.nl - 123Ruit Autoruitservice Apeldoorn

Let op! Tot 31 december 2021 was Autoruitservice Apeldoorn onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Apeldoorn. Reviews ná deze datum behoren toe aan Autoruitservice Apeldoorn.

Over 123RUIT.nl

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA, Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten. Met meer dan 50 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is 123RUIT.nl de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren, vervangen en kalibreren onze gekwalificeerde herstellers meer dan 601 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.