Vakkundig personeel, en klantgericht bijzonder vriendelijk

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk, duidelijk en goede service. Beter dan een groot bedrijf.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service, mis alleen een stopcontact

Ik ben heel erg netjes geholpen en te woord gestaan. Heb een halve dag goed kunnen werken in hun kantine, ik miste alleen een stopcontact waardoor ik mijn laptop niet op kon laden. Verder perfect in orde!

• Kwaliteit ruitherstel

Kundig, snel en vriendelijk.

Autoruit snel en netjes geplaatst, helaas heeft de ruit zelf een beschadiging en vertekening, maar die wordt netjes opgelost

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Fantastisch geholpen

Vriendelijk en behulpzaam is kenmerkend voor dit bedrijf. Erg goed geholpen, valt niets op aan te merken. Absoluut aan te bevelen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Top bedrijf

Zeer goed ontvangen en geholpen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Vervanging van de ruit door echte vaklui die weten waar ze mee bezig zijn. Ik beveel ze zondermeer aan.

Normaal

Product niet helemaal goed. In de avond wanneer de tegenliggers komen schijnt de zicht niet goed door de ruit

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. De hersteller neemt contact met u op om het voor u na te kijken. Met vriendelijke groet, Lindsay, hoofdkantoor 123RUIT.nl

Volgens afspraak en vriendelijk

Goede geholpen volgens afspraak.

• Kwaliteit ruitherstel

Een net bedrijf met keurige werkplaats. Vriendelijke eigenaar Richard en medewerker Paul. Meekijken was geen probleem, gemoedelijke sfeer. Vakmensen, snel en goed werk geleverd, 1 uurtje en ik had een nieuwe voorruit in mijn CX 5 gewoon verzekerings werk. Voor mij geen grote commerciële bedrijven meer voor ruitschade

Prima services

Snelle afhandeling van de schade

Prima service. Snel geregeld. Top

Prima ervaring. Goede ontvangst. Snelle service

Prima geholpen

Jammer dat bij de eerst afspraak de verkeerde ruit is geleverd en ik dus voor een tweede keer terug moest komen

Netjes afgeleverd

Goed,

Zakelijk duidelijk goede service op tijd, mooie ruit

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Top ervaring

Prima geholpen bij 123ruit in Apeldoorn. Conform afspraak heb ik gewacht op het plaatsen van een nieuwe voorruit. Ondertussen was er koffie in de aangename wachtruimte waar ik op de wifi gewerkt heb. Bij vetrek ontving ik netjes een calibratierapport van de camera. Prima service.

Snelle uitstekende service

Het ging allemaal heel gemakkelijk, de afspraak maken, de ruiten snel vervangen en personeel wat vriendelijk behulpzaam er is een mooi zithoekje met lekkere koffie en een koekje en een snoepje Helemaal top . Erg fijn dat ze het ook gelijk met de verzekering regelen zodat ik zelf niks hoef te doen

Topbedrijf

Snelle afhandeling! Mooi bedrijf.

Goed en snelle service

Prettig contact, goed communicatie ,repaprtie goed uitgeveord.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geholpen, maar vooral vriendelijk in contact.

Service kanjer

Een service die helemaal goed is, maar vandaag de dag niert altijd gewoon meer is.

Zeer prettig

Zeer makkelijk en vakkundig

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

vriendelijke en snelle service, warm welkom en flexibel

vriendelijke service, ivm file iets te laat maar was allemaal geen probleem! lekker kopje thee of koffie beschikbaar, fijn wacht plekje en zelfs de verwarming ging aan! top service

Zeer gastvrije ontvangst

De klus is prima geklaard.

Goede en vriendelijke service

Door leveringsproblemen vanuit Tesla duurde het een tijdje voordat ik terecht kon. Hierover werd ik keurig op de hoogte gehouden, en toen de ruit geleverd was kon ik snel terecht en is de ruit vakkundig vervangen.

Over 123RUIT.nl - 123Ruit Autoruitservice Apeldoorn

Let op! Tot 31 december 2021 was Autoruitservice Apeldoorn onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Apeldoorn. Reviews ná deze datum behoren toe aan Autoruitservice Apeldoorn.

Over 123RUIT.nl