Filters

10

Gastvrij, klantgericht,gewoon top

Goed en snel geholpen! klantvriendelijk, sterretje in glas was goed gerepareerd!! Ik kom terug

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prettig terzake kundig contact en goede voorlichting.

Na telefonisch contact volgde afspraak voor reparatie. Begrijpelijke uitleg over mogelijke handelingen en correcte voorlichting over mogelijke kosten. Zeer tevreden over nakomen van de gemaakte afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Fantastisch zoveel vriendelijke professionele hulp!

Heel aardig geholpen en deskundig. Gelijk uitgezocht of het werd gedekt door mijn verzekering. Flexibel met afspraak maken. Ik kreeg een leenauto mee en toen ik de auto kwam ophalen waren alle ramen schoon gemaakt. De auto zag er schoon en primafijn uit! Zou dit adres zeker aanbevelen bij mijn kennissen en vrienden! Alsnog vriendelijk bedankt Brenda Heitman

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon
  • Anders namelijk: Via assurantiën
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Werd aanbevolen
10

Vriendelijk, meedenkend flexibel behulpzaam en proffesioneel

Alles wat je hoopt als je een probleem hebt! Dat het duidelijk word uitgelegd, dat je weet wat je kunt verwachten qua kosten, dat je snel terecht kan, dat ze weten waar ze het over hebben en je vriendelijk te woord staan. Heel fijne ervaring, ik zal jullie aan iedereen aanraden! Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

gewoon goed

gevonden via internet, bellen, filiaal in de buurt, snel een offertebedrag doorgekregen, even nadenken en vergelijken en opnieuw gebeld om afspraak te maken. Heb een GRATIS leenauto meegekregen en ook de afgesproken brandstofbijdrage hoefde ik niet te betalen. Kreeg telefoontje dat auto klaar was, auto ophalen en auto stond keurig klaar. betaald en zij hoopten mij snel weer te zien (in geval van glasschade aan de auto ). Zelf hoop ik ze nooit meer te zien voor glasschade ! aardige vakmensen met humor !

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... een korte vloek uitgesproken
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: kon via internet, een locatie zien en via maps dat er echt een bedrijf zat, dit kon ik bij een andere ( goedkopere) aanbieder niet
10

Heel aardige, behulpzame en eerlijke medewerkers. En schappelijke prijzen: TOP!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Kreeg ik van de verzekeringsmaatschappij te horen dat ze daar samenwerking mee hadden.
9

Top

Alles snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top service

Top kwaliteit, top service. Mijn grote dank aan Glasgarage Amsterdam Zuidoost. Van te voren goed geinformeerd, alles netjes geregeld en mijn auto heel schoon afgeleverd. Mijn auto was zo schoon, dat ik even moest wennen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super smooth experience!!!

I was the unlucky person that had to change the windscreen 2 times within 6 months.. and in both cases GlasGarage helped me very quickly and without any issues. The work was done super professionally in my Audi and I also got a replacement car for very affordable rate. I wholeheartedly recommend these guys!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

my 11 years old car hazy windshield is crystal clear now

the steps were clear, the result was neat

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Honda Dealer Website
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Perfecte reparatie en service !!!

Perfecte reparatie van een sterretje in de voorruit. Snel afspraak kunnen maken en snelle reparatie. Keurig gerepareerd, volgens corona regels. Voorruit en dashboard schoon gemaakt. Aanrader voor iedereen !

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Uitstekende service

Het had een tijd geduurt voordat mijn nieuwe voorruit voor mijn C6 er was, maar ik ben goed op de hoogte gehouden van alle voortgang. Ruit is snel en goed erin gezet, en ook de bedrading van de dashcam weer mooi weggewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Perfect

In een rustige omgeving prima geholpen en vakkundig werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

great service, friendly people!

Very pleasant experience, quick and great service! Super friendly personnel. Thank you!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prefect

Zeer kundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vakmanschap,klantvriendelijk en betrouwbaar.

Een autoruit garage die aandacht voor de klant combineert met vakkundige vervanging van de voorruit van mijn bus camper. Bij de receptie al gelijk een positieve indruk van het personeel en de werkplaats. Een aanrader bij glasschade voor campers en Ik heb dit bedrijf via de NKC verzekering kunnen uitkiezen. Een terechte 5 sterren score voor deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Alles prima verlopen volgens plan !

Een warme jas !

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
1

Completely dissatisfied with a service

After replacing the side window glass, slightly damaged molding was not replaced with argument that it will take longer time. But as an owner, I was never asked whether I'm fine with waiting or getting damaged part on my car. After picking up the car it appeared that on a higher speed there is wind noise from replaced glass. Still not sure how this will be solved.

  • Would you recommend us? No
  • N/A
  • N/A
  • ABN AMRO Insurance list
  • N/A
  • N/A
  • N/A
  • N/A

Reactie van het bedrijf

We are sorry to hear that you are not satisfied. Don't hesitate to contact us. We would like to solve it for you satisfactorily.

10

Top!

Geweldige, vriendelijke en snelle service en genieten van een lekker kopje koffie tijdens de reparatie... Daarnaast is de auto na afloop ook nog eens gestofzuigd en is het voorraam gewassen :)

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super Service

Het is een tijd geleden dat ik zoveel professionaliteit, Geweldige service en klantgerichtheid in een heb meegemaakt. Ik zal GlasGarage Amsterdam iedereen aanraden! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zeer goede service, aanrader

Zeer goed en netjes geholpen. Vanwege een barst moest ruit worden vervangen, er werd direct een afspraak gepland en de week erna kon ik al langskomen. Er werd erg netjes met de auto omgegaan, wat voor mij erg belangrijk is. Kortom, aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Direct naar Glasgarage gegaan
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top dienstverlening

Enkele tikken op de app van centraal beheer, een belletje naar GlasGarage Amsterdam. Perfect en snel geholpen met vervangen voorruit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Via app centraal beheer.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Werd genoemd in de app van centraal beheer en keurig in de buurt.
9

Perfecte service en vakmanschap

Perfecte en snelle service, prima afhandeling en zeer klantvriendelijk. Een aanrader dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: Internet
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... Internet
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: En gun het werk graag aan kleinere of nieuwe bedrijven
9

goed en snel geholpen

verzekering werd via glasgarage geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: internet
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... verzekering gecheckt
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: in de buurt en recenties
10

Top!

Alles gedaan volgens afspraak. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: .
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... .
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: .

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd