Perfect alles is super geregeld bij dit bedrijf in Amsterdam-Zuidoost

Goed gevoel veel meer dan zeer goede service mooie wachtkamer lekkere koffie / thee perfect personeel komen je uitleggen wat ze gaan doen etc. En als klap op de vuurpijl de binnenkant van de auto hebben ze schoon gemaakt met 1 woord SUPER

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Really happy about service and kindness

I had taken an appointment for a crack repair on my windshield. I chose this place because of the good reviews and they were genuine. The kindness of the gentleman, from the phone call to confirm the appointment, to the contact the day of the repair. He also took the time to explain to me all the process / risks / etc. Everything went fast and smoothly.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Hartelijk ontvangen. Wifi, koffie en als klap op de vuurpijl is het interieur inclusief dashboard gereinigd. TOP !

Professioneel geholpen!

Erg tevreden met de reparatie van het sterretje in mijn voorruit. Fijne mensen en zorgvuldig geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Mijn autoruit was ingegooid, daar sta je dan. Via een kennis bij dit top bedrijf terechtgekomen. Ik kon dezelfde dag komen en er werd tijdelijk plexiglas geplaatst. Ook hadden ze mijn auto helemaal gestofzuigd. Met een half uur stond ik weer buiten. Ruit werd besteld. Volgende dag al een telefoontje dat het ruit al binnen was. Ook weer super snel geplaatst en auto netjes afgeleverd. Echt een aanrader!

Prima dienstverlening!

Reageerden snel op mijn aanvraag en toen ik daar was waren ze heel vriendelijk en punctueel. Ik kon daar ook prima werken terwijl zij bezig waren. Niets op aan te merken!

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer goede service - erg tevreden

Afspraak kon binnen 1 week - hartelijke ontvangst - goede uitleg van monteur/eigenaar - ramen werden ook nog schoon gemaakt - zeer tevreden

• Kwaliteit ruitherstel

Super vriendelijk en heel goede service!

Ontzettend aardige mensen. Vakkundig is de ruit vervangen. Goede communicatie omtrent wachten / voortgang van de reparatie.

• Kwaliteit ruitherstel

Geweldig, zelfs stofzuiger door de auto gehaald en een super ontvangst

Hele goede ervaring. Vriendelijk personeel, Fijne sfeer en een goed ontvangst.

Uitstekende service en afhandeling

Na ‘ster’in de ruit Kwik-Fit geselecteerd van de website van Centraal Beheer. Na drie dagen een afspraak. Ter plaatse werd geconstateerd dat de ster niet kon worden gerepareerd en dat de wachttijd voor het plaatsen van een nieuwe voorruit twee tot drie maanden zou zijn. Heb toen contact opgenomen met 123Ruit.nl. Om te vragen hoe lang daar het vervangen van een voorruit zou duren. Er werd doorgevraagd naar de beschadiging en vastgesteld dat reparatie wel mogelijk was. En zo geschiedde! Prima bijna onzichtbare reparatie en kostenreductie voor Centraal beheer en voor mij!

Een uitstekend reparatie

Snel en eenvoudig. Een uitstekend resultaat van de glasreparatie !

• Kwaliteit ruitherstel

Prima service en netjes afgewerkt

Prima service. Snel geholpen. Netjes afgewerkt.

Super!!

Goed ingelicht,snelle service en zelf de auto schoon gemaakt wat een helden!!

• Kwaliteit ruitherstel

Voortreffelijke en vriendelijk service door deskundige mensen.

Ik heb bewondering voor het vakmanschap van de mensen in dit bedrijf.

• Kwaliteit ruitherstel

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

Ik werd op zeer korte termijn geholpen en heb een zeer vriendelijke en kwalitatieve service mogen genieten.

• Kwaliteit ruitherstel

Nieuwe ruit geplaatst terwijl ik wachtte.

Netjes werk afgeleverd. Ook mijn matten werden netjes gestofzuigd. Klaar in 2 uurtjes terwijl ik wachtte.

Duidelijk en behulpzaam

Het contact was duidelijk, ik ben op dezelfde dag nog geholpen waar anderen het over wachttijden van een paar weken hadden. Als er een volgende keer is, weet ik waar ik moet zijn.

• Kwaliteit ruitherstel

Geen klus te moeilijk! Erg professioneel!

Waar mijn Mercedes 508 bij niemand terecht kon voor een nieuwe vooruit. Kon ik hier in Amsterdam terecht! Blijkbaar vinden veel mensen een ruit in rubber erin zetten eng. Maar deze mensen deden t gewoon, blij mee

Goede service, snel geholpen

Vriendelijk personeel en goed geholpen.

good

th service was excellent, and the repair was done in a timely manner

• Kwaliteit ruitherstel

Duidelijk vriendelijk en goed werk afgeleverd

• Kwaliteit ruitherstel

Attente, snelle en goede service

Zie bovenstaande tekst

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Great service

I gave them a challenging project to replace 2 custom windows in my American campervan and they did it marvellously, thanks.

Heel fijn

De mensen van 123ruit zijn hartelijk en zeer behulzaam.

• Kwaliteit ruitherstel

super service, aardige medewerkers.

werd snel geholpen en goed geïnformeerd. denken graag mee.

Keienbergweg 37

1101 EX Amsterdam

Over 123RUIT.nl - AutoGlasProfs Autoruitherstel

Let op! Tot 31 december 2021 was AutoGlasProfs onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Amsterdam Zuid Oost. Reviews ná deze datum behoren toe aan AutoGlasProf.

Over 123RUIT.nl