Super geholpen voor vriendelijk personeel!

Auto netjes terug gekregen met een nieuwe ruit. Auto was zelfs van binnen schoon gemaakt!

Uitstekend.

Iedereen zeer vriendelijk en een goede service.

Super geholpen

snel en eenvoudig afspraak maken.

toppie

geweldige goede service

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk personeel en goede reparatie.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Snel, makkelijk vriendelijk

Ik zou weer komen

• Kwaliteit ruitherstel

Snel en goed geholpen (en een schoon kleed! :))

Ik kon vrijwel meteen langskomen voor een ster in m’n voorruit en je ziet er helemaal niets van! Had ook pas na een tijdje door dat zelfs m’n matje was gezogen! Ik dacht eerst “huh was m’n ruit nou zó vies dat het hier nu zó schoon oogt?!” :’) haha maar heel fijn dus! Die cabine kon ook wel wat liefde gebruiken :) Thanks!

Erg klantvriendelijk

Werd heel warm ontvangen en ze hebben top service geleverd ik weet nu waar ik naar toe ga

Snel en kundig geholpen

Klantvriendelijk en goed werk

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle service en goed geregeld.

Binnen een week de ruit vervangen. Snel en vakkundig geholpen. Bedankt voor de service!

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle afspraak kunnen maken en goede service

Van het maken van een afspraak tot goede communicatie over het herstel; allemaal heel netjes verlopen. Bij het ophalen van de auto was mijn auto van binnen schoongemaakt. Top service!

• Kwaliteit ruitherstel

Super goede service en snel geholpen

Ik werd netjes te woord gestaan, de nieuwe ruit werd dezelfde dag voor mij opgehaald en geplaatst. Tim was heel vriendelijk en professioneel. Top bedrijf!

Goede service / klantgericht

Gebeld dat ik een sterr in mijn ruit had kon de volgende dag eigenlijk al gelijk terecht. Voormij was dat niet mogelijk maar donderdag kwam mij goed uit. Snelle en goede reparatie en goede toelichting. Ook fijn dat je op de vestiging even je laptop kan open klappen om verder te werken. Met een bakje koffie / thee en een koekje.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geholpen en goed service

Top top bedrijf en vriendelijke prijs ik ben blij mee

Super snel, super service

10:00 bellen, 10:30 terecht kunnen, 11:00 met gerepareerd sterretje weggereden. Super service!

Deskundig

Behandeling en afhandeling correct

Topservice

Wat een fantastische service. De voorruit moest vervangen worden en omdat we met vakantie gingen konden we meteen dezelfde dag nog terecht. We kregen zelfs een vervangende auto mee. Klasse!!

• Kwaliteit ruitherstel

Jammer dat er toch altijd een zichtbaar vlekje overblijft dat had ik vooraf niet verwacht

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle en goede kwaliteit afhandeling van vervangen van voorruit.

Prettige ontvangst en goed werk geleverd, voorruit van onze auto is vervangen en bij het ophalen waren alle ruiten weer brandschoon. keurig werk geleverd.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Snel en kundig!

Tijdens een bakje koffie werd het sterretje in mijn ruit gerepareerd. Ik werd keurig meegenomen in de risico's van het laten repareren. Had een goed plekje om even te werken en kon al snel weer mijn laptop dicht klappen om weg te rijden. Goede service!

• Kwaliteit ruitherstel

Perfect alles is super geregeld bij dit bedrijf in Amsterdam-Zuidoost

Goed gevoel veel meer dan zeer goede service mooie wachtkamer lekkere koffie / thee perfect personeel komen je uitleggen wat ze gaan doen etc. En als klap op de vuurpijl de binnenkant van de auto hebben ze schoon gemaakt met 1 woord SUPER

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Really happy about service and kindness

I had taken an appointment for a crack repair on my windshield. I chose this place because of the good reviews and they were genuine. The kindness of the gentleman, from the phone call to confirm the appointment, to the contact the day of the repair. He also took the time to explain to me all the process / risks / etc. Everything went fast and smoothly.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Hartelijk ontvangen. Wifi, koffie en als klap op de vuurpijl is het interieur inclusief dashboard gereinigd. TOP !

Keienbergweg 37 1101 EX Amsterdam

Over 123RUIT.nl - AutoGlasProfs Autoruitherstel

Let op! Tot 31 december 2021 was AutoGlasProfs onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Amsterdam Zuid Oost. Reviews ná deze datum behoren toe aan AutoGlasProf.

Over 123RUIT.nl