Super service

Konden dezelfde dag terecht. Heel vriendelijk te woord gestaan en vakkundig het probleem opgelost. We kregen zelfs de auto schoon terug.

• Kwaliteit ruitherstel

Prettig contact, goede info, monteur mag wat opgewekter zijn.

Zie korte zin.

• Kwaliteit ruitherstel

De diensten door AutoGlasProfs heb ik zal zeer klantvriendelijk ervaren: beleefd, snel en goed!

Ik had een barst in mijn voorruit. De leasemaatschappij verwees me door naar 123ruit.nl. Ik plande een afspraak in via de website. Toen werd ik gebeld door een zeer vriendelijke meneer. Het telefoontje was bedoeld om de schade en reparatie in te schatten. We maakten een nieuwe afspraak. Ik heb de auto gebracht en na anderhalf uur was de ruit al vervangen. Ik kan eenieder de service van AutoGlasProfs aanbevelen!

Klantvriendelijk en kwaliteit

Erg goed

Ik kon erg snel terecht (de volgende ochtend) en ben erg goed en vriendelijk geholpen. Ik kon ook wachten tijdens de reparatie.

• Kwaliteit ruitherstel

Heel snel en vriendelijk geholpen en de auto is super netjes en schoon opgeleverd

Accuraat

Snel klient vriendelijke

Fantastische service !!

Afspraak snel geregeld, gratis leenauto alleen de benzine kosten. Auto aan de binnenkant schoon gemaakt , heerlijk. Bedankt !

Uitstekende Dienstverlening

Snel, heldere communicatie, prettig in de omgang…

Snel en adequaat

prima service

Keurige mensen betrouwbaar

Ik kon na mijn telefoontje heel snel terecht, dar aangekomen keurig ontvangen . Sleutels afgegeven en de auto ging naar binnen . Ik kreeg een kop koffie aangeboden, smaakt goed. Auto werd keurig uitgezogen . En alle ramen schoon gemaakt van buiten . Al met al keurige mensen en het aanraden waard. Groet Rob

Top srevice

in de ochtend gebeld en kon meteen terecht om de hoek bij mijn kantoor, was binnen enkele uren klaar.

The best service

So happy the way I was treated & your excellence service.

Snel, effectief

Alles is heel vlot gegaan, snel, precies werk.

Goed gerepareerd

Sterretjes mooi gerepareerd, en mn auto ook nog eens gestofzuigd :-)

Ontzettend aardige en professionele mensen

Ontzettend aardige en professionele mensen

• Kwaliteit ruitherstel

Keurig ontvangen, ondanks dat ik te vroeg was keurig geholpen met een super resultaat

Snelle service

Goed rustig

• Kwaliteit ruitherstel

Perfecte timing, snelle service super goede service.

Gebeld, een dag later kon ik langs komen voor een nieuwe voorruit, om 10:00 ‘s ochtends zat deze er vakkundig in. Zeer nette / goede service, 100% goed. Thanks!

• Kwaliteit ruitherstel

Super fijne en professionele service!

Vriendelijk en snel geholpen. Absoluut een aanrader om hier heen te gaan bij ruitschade.

Uitstekend geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Top service ging heel vlug en netjes

Communicatie was top en waren heel vriendelijk ook zijn ze snel te werk gegaan en binnen een uur kon ik weer verder rijden!

Supergoed en supervriendelijk

Ik ben gewoon heel blij met het eindresultaat en de gastvrijheid van de medewerkers. Blojf zo doorgaan!

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijke ontvangst en vakkundige reparatie.

Over 123RUIT.nl - AutoGlasProfs Autoruitherstel

Let op! Tot 31 december 2021 was AutoGlasProfs onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Amsterdam Zuid Oost. Reviews ná deze datum behoren toe aan AutoGlasProf.

Over 123RUIT.nl