Top bedrijf.

Nette mensen super goed geholpen en ruit netjes gerepareerd.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Wij vinden dit een fantastisch bedrijf met hele leuke mensen.

Er zijn achterruiten in onze Ford Transit geplaatst. Dit is zeer vakkundig gedaan met een fantastisch resultaat. De communicatie met vader en zoon verliep ook prima. Zeer aan te bevelen!

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

Zeer vakkundig en servicegericht

Alles verliep volgens afspraak. Goede communicatie en informatie, de ruit is vakkundig gerepareerd. AutoGLASPROS heeft de kosten voor de reparatie direct met de autoverzekering afgehandeld. Nog extra service verricht zonder extra kosten. Ook spontaan een leenauto kunnen gebruiken. Aan te bevelen!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Zeer vriendelijke man, netjes alles uitgelegd over wat er gaat gebeuren en over het gebruik van de huur auto en ook zeer vriendelijk ontvangen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Medewerker was erg behulpzaam en professioneel

Het personeel zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel

Snelle, klantvriendelijke service.

Snelle, klantvriendelijke service. We zijn hier snel en goed geholpen.

Top Service!

Voorruit snel en vakkundig vervangen. Ook de camera's weer allemaal netjes gekalibreerd. Top service

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Nette vlotte afhandeling van de schade

Na een melding van een ster in mijn voorraam had ik de volgende dag al een afspraak. Raam is netjes gemaakt en de auto uit gezogen. Prima service en afhandeling

Supersnel & professioneel

Aanrader!

Dikke prima!

Een smetteloze service bij de vervanging van mijn voorruit. Afspraken zijn perfect nagekomen. Sterker nog ik kon een leenauto krijgen terwijl ik hier vooraf niet naar had gevraagd. Verder ben ik ook vriendelijk te woord gestaan en is mijn auto gestofzuigd.

• Kwaliteit ruitherstel

Professioneel en vriendelijk. Goede service!

Kon gelijk terecht en werd goed overnagedacht om een tot een oplossing te komen. Uiteindelijk iets langer geduurd, maat wel qualiteit geleverd.

Keurig geholpen.

Goede service en meteen geholpen.

Klantvriendelijk en Servicegericht.

Kon de volgende dag nadat de schade was ontstaan al terecht in Amsterdam Zuid- Oost. Medewerker was heel hulpvaardig. Heeft zelfs mijn auto gestofzuigd als extra service.

Geweldige ervaring

Professioneel advies en vriendelijke personeel.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Het service was uitstekend.

Ik zou zeker andere aanraden om zijn auto ruit te laten herstellen via 123ruit.nl.

Goed en snelle service

Alles snel en vakkundig gerepareerd

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk ontvangen en goede uitleg gekregen over de ruitschade en reparatiemogelijkheden.

Als een 10.

Matig

Auto lag nog vol met glasscherven. Ook in de bevestiging van de gordel die dus nu niet meer werkt.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Eric, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik op uw review. Vandaag heb ik contact met u gehad en geeft u aan dat u de glasresten zelf heeft verwijderd en de auto inmiddels is verkocht. Uw review heb ik wel besproken met de hersteller en in de toekomst zullen zij hier extra aandacht voor hebben. Bedankt voor het doorgeven. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Good

Zeer good

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Troost na een vervelend voorval

Heel kort, een erg fijne organisatie!!

Super service

Konden dezelfde dag terecht. Heel vriendelijk te woord gestaan en vakkundig het probleem opgelost. We kregen zelfs de auto schoon terug.

Over 123RUIT.nl - AutoGlasProfs Autoruitherstel

Let op! Tot 31 december 2021 was AutoGlasProfs onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Amsterdam Zuid Oost. Reviews ná deze datum behoren toe aan AutoGlasProf.

Over 123RUIT.nl