Hartstikke goed

Uitstekende service en persoonlijke uitleg.

top service

Snelle en professionele manier

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk geholpen en sterretje direct gemaakt. Ook nog auto even schoon gezogen als extra service super

Supersnel en klantvriendelijk

Hier krijg je gewoon direct iemand aan de telefoon die vriendelijk is en flexibel denkt en op zeer korte termijn een afspraak maakt. Sterretje vakkundig gemaakt. Zeer tevreden voor de tweede keer.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Zeer prettig en professioneel geholpen

Super vriendelijke mensen die in no time mijn voorruit vervangen hebben. En om het af te maken was ook nog eens mijn hele interrieur blinkend schoon gemaakt! Heel blij mee.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Zeer tevreden over de vervanging van de voorruit. Zelfs de Milieusticker kon worden overgezet!

• Kwaliteit ruitherstel

Geweldig, snel, deskundig en vriendelijkheid

zie eerder

• Kwaliteit ruitherstel

De naam spreekt voor zich zelf…

Snelle service,klantvriendelijk En heel erg professioneel in hun werk gebied

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Snel, goed en prettig geholpen

Snel, goed en prettig geholpen.

Fantastic

This company are professionals! They changed my window in 1 day! Service like F1. Ordered glass, take care about insurance, installed. And very easy to communicate by Whatsapp. Highly recommend!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Alles liep zoals het gepland was

Afspraak maken, Op tijd uitgevoerd, Auto uitgezogen (bonus), Raam keurig (bijna onzichtbaar) gerepareerd, weer schone ruit, een sticker in geval er nogmaals een steentje tegenaan mocht komen en niet te vergeten de opgewekte en vriendelijke medewerkers. Verder was er een werkplek met WiFi en niet te vergeten het kopje koffie.

• Kwaliteit ruitherstel

ik heb een goede ervaring

Ik werd goed gegroet en ik werd ook goed geholpen en de medewerkers waren aardig ze hebben ook nog iets extra gedaan met mijn auto en dat vind ik een leuke evaring dus raad ik mensen wel aan om hun ruiten hier te laten doen netjes aan mijn gegeven en heb ook nog advies gekregen.

Helemaal tevreden.

Netjes en snel afgehandeld.

• Kwaliteit ruitherstel

Perfect vanaf aankomst tot einde

Langs gegaan ruit besteld geen omkijken meer aan alles door de heren geregeld

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Nette ontvangst, contact goed om afspraak te maken, duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en wat de risico’s zijn. Prima!

• Kwaliteit ruitherstel

Perfect gerepareerd en fijne ontvangst!

Snel geregeld, fijne ontvangst en perfect een nieuwe voorruit geplaatst in mijn camper.

• Kwaliteit ruitherstel

Enorm klantgericht en goede service

De mensen van deze ruitservice dachten praktisch mee, hielden zich aan hun afspraken en waren enorm vriendelijk. Topservice en goede kwaliteit!

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer klantvriendelijk en alles volgens afspraak!

Zeer klantvriendelijk en alles volgens afspraak! Er werd gezorgd voor vervangend vervoer en bij het ophalen van mijn eigen auto is ook nog de binnenkant schoongemaakt! Top service!

Netjes en snel

Helemaal goed

Prima ervaring. Snel geholpen. Vriendelijk en capabel personeel en de koffie was op zich ook prima.

Deskundig, efficient, vriendelijk.

Vlot en deskundig!

• Kwaliteit ruitherstel

Prima service en fijne vervang auto gekregen! Auto mooi schoon afgeleverd echt zeer te vrede

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

prima service aardigge mensen.

ik werd al vrij snel geholpen en ,me ruit is keurig gemaakt.

Super service

Super service en goede kwaliteit

Keienbergweg 37

1101 EX Amsterdam

Over 123RUIT.nl - AutoGlasProfs Autoruitherstel

Let op! Tot 31 december 2021 was AutoGlasProfs onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Amsterdam Zuid Oost. Reviews ná deze datum behoren toe aan AutoGlasProf.

Over 123RUIT.nl