Filters

10

Goede kwaliteit en persoonlijke service

Sterretje is goed gerepareerd. Goede persoonlijke service, vriendelijk personeel en de mogelijkheid om een goede leenfiets mee te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Niks
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top

Super goed en snel geholpen. Erg vriendelijk en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Duidelijke uitleg

Deze man wist alles goed te vertellen. Heb gewoonweg service gekregen, heeft mijn voorraam wat iets beschadigd was gepolijst. Opvullen met hars was niet mogelijk ivm een kleine beschadiging, anders moest hij het groter maken. Super goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Tip top in orde

Van het begin mailen schade,afspraak maken tot vervangen van de voorruit alles netjes,vriendelijk en accuraat afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Contact opgenomen met Glasgarage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Prima

Goede analyse, advies en afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vlotte service, goede dienstverlening en vriendelijk personeel.

De contacten met glasgarage Breda verliepen goed. Via mail konden we goed afspreken. De voorruit is vervangen en het ziet nu goed uit. De service in de zaak was heel vriendelijk, vlot en geduldig. De zaak ziet verder netjes uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: mijn eigen garage
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... contact genomen met mijn garage.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Na bemiddeling van mijn garage is voor Glasgarage Breda gekozen.
10

Top!

Sterretje in de voorruit! Vrijdag middag ernaartoe, kwartiertje later perfect gemaakt weer op de baan.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: kwam er altijd langs gereden
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... naar GG gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: was de vorige keer ontevreden met CG
10

Prima service

Fijn contact vooraf en alles snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed

Snelle service en altijd klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Gebeld naar GlasGarage Breda
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

heel goed.

zeer goed geholpen alles perfect afgewerkt 100 punten

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: en naar jullie gestuurd
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... goed geholpen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vakkundig, betrouwbaar, sympathiek

Goede communicatie, eerlijke informatieverstrekking, snelle service en een prachtige wit-oranje gekleurde leenfiets...

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Garagebedrijf (Volvo)
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Advies garagebedrijf opgevolgd
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Zie boven
8

Goed geregeld

Komt afspraken na,vriendelijk en werkt netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Via verzekering
10

goed en prettig

Ik ben goed en prettig geholpen. Het personeel was erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

correcte afwikkeling van mijn ruitschade

Een prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Supersnel, netjes en vriendelijk

Ik had een scheur in de ruit van mijn bus en ben langs de glasgarage in Breda gereden. De volgende dag was de ruit al binnen en is hij vervangen. Dit ging zeer snel en professioneel. Zeer vriendelijke medewerkers die nauwkeurig en netjes te werk gaan. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: Zie boven
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Langs glasgarage gereden en advies gevraagd
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: Zie boven
10

Super service en duidelijke uitleg

Vriendelijk ontvangen en direct geholpen. Duidelijke uitleg over de gang van zaken en wat te verwachten van het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Vakkundig en klantvriendelijk

Ben erg tevreden over mijn bezoek aan de Glasgarage Breda. Na aanmelding via website dezelfde dag telefonisch contact om afspraak te plannen en bij dichtstbijzijnde locatie. Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg. Het is een geen grote garage daardoor meer persoonlijke aandacht en snelheid vervanging ruit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: Advies Assurantietussenpersoon
10

Gewoon goed

Zoals je mag verwachten. Snel en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vlotte afhandeling

Snelle service en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Uitstekende service en enorm klantvriendelijk. Chapeau

Uitstekende service en enorm klantvriendelijk. Chapeau

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Polisvoorwaarden
10

Uitstekend

Eerst even vertellen dat ik niet in Breda geweest ben bij Glasgarage, en daar ook nooit zal komen. De autoruit is vervangen door Garagebedrijf Schrauwen in Zundert, waar ik al 40 jaar mijn auto laat onderhouden. Hun service en kwaliteit van werken is altijd al goed geweest, dus een pluim voor hun, en Schrauwen zal ik al tijd aanbevelen. Alles wat onderstaand vermeld is gaat dus over dit bedrijf, en niet over jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Garagebedrijf Schrauwen
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Garage Schrauwen gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: nnn
10

Top en snel geregeld.

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: stannie verhees roovers
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Papieren opgezocht
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: stannie verhees roovers
10

Uitstekend

Auto was snel klaar, sterretje was iets over de 2cm maar het is toch gelukt deze netjes te krijgen. Was ook nog een leenfiets beschikbaar om bij mijn werk om de hoek te komen. Vriendelijk geholpen en vooraf en achteraf goede uitleg gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

uitstekende service

uitstekende service waar je op hoopt en wat je verwacht maar wat je helaas niet altijd krijgt. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... naar mijn eigen garage gegaan die mij doorstuurde naar de Glasgarage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: doorverwezen door dealer
10

In één woord: perfect!

Gisteren gebeld en al vandaag kunnen langskomen. Zeer klantvriendelijke ontvangst en professionele afhandeling van de schade. Zeldzaam geworden maar ze bestaan dus tóch nog: bedrijven waar je van op aan kunt & die afspraken nakomen !

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd