Toppie!

Ik heb een heel prettig, meedenken, positief videogesprek gehad. Zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Kwaliteitsservice rekening houdend met de wensen van de klant

Professioneel geholpen door Maurice en Johan. Na onze wensen verteld te hebben Voor de financiering van ons huis. Heeft Maurice het opgepakt en alles geregeld. Ondanks enkele complicaties heeft Maurice gezorgd voor een super begeleiding van begin tot eind. met uitgebreide adviezen en duidelijke uitleg. Daarnaast heeft Johan ons begeleidt met de verkoop van ons huis. Johan weet van aanpakken en heeft ons ten alle tijden geholpen. Johan heeft ons van uitstekend advies voorzien en alles snel en volledig geregeld. Kortom wanneer u een nieuwe huis koopt en uw oude huis wilt verkopen bent u bij van de bruggen in professionele handen. De Heren weten wat belangrijk voor u is en zijn daar een geweldige aanwinst in voor u!

Eerlijk advies

Eerlijk en efficiënt.

• Afspraken nakomen

Wij hebben geen gebruik gemaakt van van bruggen adviesgroep breda

Wij hebben van bruggen adviesgroep oosterhout als bemiddelaar gehad

Snel en duidelijk advies/bemiddeling

Wij zijn zeer tevreden over van Bruggen. Vanaf moment 1 hadden wij een duidelijk beeld wat we konden verwachten. Onze adviseur Maurice heeft in zeer korte tijd ervoor gezorgd dat wij moeiteloos een hypotheek offerte naar wens onder onze neus hadden. Ook konden wij naar wens afspraken inplannen of contact opnemen mocht ons iets onduidelijk zijn. Absoluut geen nummertjes gevoel. Wij bevelen van Bruggen zeker aan!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.