Fij contact, duidelijke informatie!

Wij konden heel snel een afspraak krijgen met een adviseur van Van Bruggen Adviesgroep, die ons duidelijk maakte wat wij moesten weten over een hypotheek, wat de mogelijkheden waren voor ons persoonlijk, wat er nog meer kwam bij kijken aan financiën en administratie, en nog zo veel meer. Alles in duidelijke taal, en met veel meedenken en uiterst vriendelijke service. Hartelijk dank, Gertjan en Van Bruggen!

• Afspraken nakomen

Zeer goede en nuttige informatie gekregen.

Telefonisch met medewerker gesproken. Gaaf aan dat een afspraak niet hoefde. Wel nuttige i formatie gekregen.

Uitstekende ervaring

Wij, mijn vrouw en ik, hebben het gesprek met Peter de Gast waarin wij op zoek waren naar bevestiging en mogelijk advies omtrent onze financiële situatie in relatie eerder stoppen met werken, pensioen, aankoop ander huis als zeer prettig ervaren. In alle rust werd er geluisterd en gereageerd en of advies gegeven, er werd echt alle tijd genomen. De voorbereiding, het zelf vooruit op een rij zetten van onze situatie, bleek al voldoende te zijn. Dit werd dan ook door Peter gemeld met als aanvulling dat het niet nodig was verder e.e.a. door hem uit te werken. Als wij in de toekomst alsnog advies en of begeleiding nodig hebben op één van de gebieden waarin Van Bruggen / Peter de Gast ons zou kunnen bij staan zullen wij dan ook als eerste met hem contact opnemen. Marcel en Gerda van Eijk

Helemaal prima!

Peter de Gast ervaar ik als een fijne adviseur.

Prettig gesprek met Peter de Gast

Wij kwamen voor financieel advies omtrent eerder stoppen met werken. Blijkbaar hadden wij alle papieren en overzichten zelf al erg goed voorbereid waardoor ook de uiteindelijke tijdsinvestering vanuit de adviseur beperkt kon blijven. Na advisering kunnen wij nu met een financieel gerust hart de toekomst tegemoet zien. Bedankt.

Professioneel

Gertjan is een man met kennis in zn vak. Rustig, persoonlijk geeft hij je de mogelijkheden die er voor ons zijn. Een prettig contact voor ons.

Zie onder

Top service. Altijd beschikbaar.

Uitstekende, deskundige begeleiding.

Wij hebben de begeleiding als zeer prettig ervaren en als zeer deskundig. Alle mogelijkheden zijn met ons doorgenomen op een zeer begrijpelijke manier en uiteindelijk hebben we daardoor de beste keus kunnen maken.

• Afspraken nakomen

Peter heeft veel vakkennis. Hij denkt goed mee met je.

Peter hebben wij leren kennen als een betrouwbare adviseur. Heeft al zijn belofte waar gemaakt. Hij reageert snel op vragen die je heb. Kortom ik zou hem aan al mijn familie en kennissen aanraden.

• Afspraken nakomen

Keurig, vakkundig en snel geregeld.

Peter de Gast heeft onze hypotheek overgesloten. Hij stelde veel vragen om achter het “waarom” van onze ideeën te komen. Hij gaf daarbij meerdere opties voor mogelijkheden, de voors en tegens. Alles wat wij niet begrepen heeft hij goed uitgelegd. Hij is kundig, zakelijk en ook gezellig. Het was een fijne ervaring om met hem te sparren en een besluit te nemen waar we erg blij mee zijn.

Prima ervaring met Peter

Peter denkt graag met je mee en luistert goed naar je wensen. Hij schakelt snel en is deskundig. Wij zijn zeer tevreden met Peter.

Duidelijk.

Peter is duidelijk en snel. Ik zou hem aanbevelen binnen mijn kennissenkring.

persoonlijke deskundigheid

Altijd bereikbaar, snelle reactie, vriendelijk en betrokken.

Prima verzorgd

De werkzaamheden rondom mij hypotheek verliepen heel goed. De nodige info ontvangen naar te vredenheid.

Deskundig en transparant!

Ik heb 11 jr geleden mijn woning gekocht met koopgarant. Dit is een aparte constructie en weinig bekend, maar mijn adviseur heeft zich daarin verdiept en mij goed begeleid om het deel van mijn woning terug te kopen van de woningbouw en mijn hypotheek over te sluiten. Ik ben heel tevreden met de samenwerking met adviseur: Peter de Gast. Zijn deskundigheid, proactieve houding en professionaliteit maakt dat ik hem in de toekomst weer zo zal inschakelen mocht ik weer financieel advies nodig hebben.

Ben wederom erg fijn geholpen door Peter de Gast

Peter heeft mij geholpen bij het omzetten van mijn hypotheek. Hij is laagdrempelig en bij vragen legt peter alles goed uit

• Afspraken nakomen

Geen klachten, netjes en vlot gedaan

Top ervaring, verstand van zaken met eerlijk advies, persoonlijke service en snel gedaan allemaal.

Grandioos

Wij zijn heel erg blij met de zeer deskundige hulp van Peter de Gast die ons heel goed geholpen had. Peter had ons in het verleden ook al zeer goed geadviseerd en middenin het jaar ook. Hij is zeer bekwaam en vriendelijk en behulpzaam en snel. Duidelijke feedback.Peter nogmaals bedankt voor je genomen moeite en tijd .

• Afspraken nakomen

Goed, kundig, snel en vertrouwd

Peter de Gast heeft ons met veel geduld, geholpen aan het oversluiten van onze hypotheek. Blij dat wij de stap hebben gemaakt om met Van Bruggen in zee te gaan. Gevoel was goed. Bij Peter was geen vraag te dom, was duidelijk in uitleg in de hypotheekmaterie. En is van de snelle acties uitzetten. En altijd bereikbaar. Wij raden Van Bruggen en dan in ons geval Peter aan. Peter zoals wij al zeiden: je hebt goed voor ons gezorgd. Dank voor je inzet, geduld en een goede afsluiting.

Beste beslissing ooit!

Wat was het fijn dat Peter ons in elke stap van het proces hielp en ondersteunde in de te maken keuzes. We konden hem altijd bellen/mailen als we vragen hadden en hadden super snel antwoord! Geen vraag was te gek, zelfs als we dachten: ‘dit weet vast iedereen’ had Peter een fijne uitleg voor al onze vragen! We hadden de aankoop van ons huis niet zonder hem kunnen doen!

• Afspraken nakomen

Voldoende maar kan nog klantvriendelijker

Het eerste gesprek thuis met Peter de Gast was een prettig gesprek, maar mijn man (is gehandicapt) kon zich niet onttrekken aan het gevoel dat hij ook deze keer niet rechtstreeks werd aangesproken in een gesprek. Daar zou Peter iets meer op kunnen letten. Er is veel mailverkeer geweest, maar niet alle mailtjes werden beantwoord helaas. Verder zou Peter iets meer rekening kunnen houden met dat wat voor hem gesneden koek is, voor ons volledige acabadabra is en dus meer uitleg behoeft. Soms is hij iets rommelig en chaotisch met beantwoorden van vragen, maar gelukkig zijn we er wel uitgekomen steeds. Al met al hebben wij een lang traject afgelopen met elkaar, bijna aan het afronden toen de corona uitbraak kwam en nog een wijziging door lieten voeren. Van begin met het 1e gesprek tot aan de ondertekening bij de notaris, waren wij precies een jaar verder. Vanwege de stress die dat met zich meebracht, zijn we enorm opgelucht dat we het nu eindelijk achter ons hebben.

• Afspraken nakomen

Dank voor uw tips om mijn manier van werken te verbeteren! Ik zal hier bij volgende gesprekken extra rekening mee houden. Fijn dat het na heel veel druk zetten bij de bank nu toch geregeld is!

Goede ervaring

Voor de 2e keer een goede ervaring met Peter de Gast. Soms wat chaotisch en rommelig. Voor hem veel duidelijke taal voor ons abracadabra. Maar zijn er altijd weer uitgekomen. Peter bedankt en graag tot een volgende keer.

• Afspraken nakomen

Kundig en duidelijk. Heel erg fijn!

De heer van Waarde heeft mij super goed geholpen. Heel geduldig beantwoordde hij steeds weer al mijn vragen. En belangrijkste, hij heeft gezorgd dat alles op tijd rond kwam, en bleef rustig toen ik in de stress schoot. Super fijn, gaf heel veel vertrouwen en rust.

Eenvoudige uitleg, hartelijke benadering

Het is fijn dat je begrijpt wat hij zegt.

zeer goed!

De heer van Waarde heeft ons zeer goed geadviseerd en ook snel en duidelijk de zaken kunnen uitleggen. Bij vragen kregen wij duidelijke antwoorden. Inmiddels is de hyptheek helemaal rond!

Over Van Bruggen Adviesgroep