Aangenaam ervaring

Via de VanBruggen Adviesgroep wilde ik informatie inwinnen over de Verzilver Hypotheek. Daar ontmoette ik Jan Geerling die mij op een heel prettige manier goede informatie heeft gegeven. Ook na het gesprek reageerde hij heel snel op mijn mails. Ik heb het gesprek met hem als zeer waardevol ervaren – daarvoor wil ik hem hartelijk bedanken.

Bedankt Jan!

Ik kan Jan Geerling van harte aanbevelen. Prettig persoon, zeer deskundig en hij voelt de situatie van de klant aan. Bedankt Jan voor je heldere pensioenadvies!

Heldere advies

Prima geholpen en richting kunnen geven

It was informative

It was informative.

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijke en heldere uitleg

Ik kwam vooral om oriënterend mijn situatie te bespreken. Ik heb een goed beeld bij mijn mogelijkheden gekregen.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Heel goed.

Kreeg veel duidelijkheid over de financiele stap die ik wil maken

• Afspraken nakomen N.v.t.

prettig . zakelijk, informatief, nieuwe informatie

Snel, to the point , geen omslachtige verhalen. Bekend met de materie waar wij na vragen en is duidelijk ingevoerd in de materie. Komt met nieuwe mogelijkheden zonder die te pushen. in het vervolg via mail gaat alles snel en met name helder.

Eerlijk

Vriendelijk te woord gestaan rn eerlijk advies gekregen.

So far so good

Na twee oriënterende gesprekken met verschillende mensen van Van Bruggen is de indruk goed. Kundig en objectief advies, meedenken over mogelijkheden en aangenaam in de omgang. Uiteindelijk is de echte test welke financiële oplossing ze in staat zijn te bieden, maar zover zijn we nog niet. Vraag later nog eens ;)

Waardevol

Heel prettig, vriendelijk gesprek met waardevolle tips om mijn pensioen te verbeteren

geweldig

ik heb niks te klagen. jullie hebben me heelgoed geholpen. hartelijk dank

• Afspraken nakomen

Goede, duidelijke uitleg van financiële situatie

Goede, duidelijke uitleg van financiële situatie en net die extra stap

uitstekend

goede begeleiding, informatie werd goed overgebracht.

uitstekend

goede begeleiding, informatie werd goed overgebracht.

Super klantvriendelijk

Fijne ervaring. Makkelijk op afstand identificeren. Fijne toelichting en uitleg bij de concept akte. Soepele afhandeling.

Adviseur was slecht voorbereid

Ik kwam voor een gesprek over mogelijkheden over een mogelijk gebruik maken van de overwaarde van mijn koopwoning. Ik had te voren al een aantal stukken opgestuurd waaronder bv. mijn pensioenoverzicht, mijn huidige lening en andere zaken. Wat mij tijdens het gesprek opviel was dat uw adviseur mij dingen vroeg die ik al had aangeleverd en hij dus als hij goed voorbereid was al had kunnen weten. Ik moest steeds zeggen dat ik die informatie al eerder had opgestuurd en in uw bestand te vinden is. Ik snap dat niet van te voren de details onthouden worden, maar vooral de vraag hoeveel krijgt u als u met pensioen gaat terwijl ik mijn pensioenoverzicht had gestuurd vond ik vreemd.

Heel verhelderende uitleg.

In een goed gesprek werd heel duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn. Heel verhelderend.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, deskundig en al mijn vragen zijn beantwoord

Ik heb een prettig gesprek gehad waarin zowel mijn vragen over de woningmarkt, rente als hypotheekmogelijkheden zijn beantwoord. Als ik een huis ga kopen, zal ik van Bruggen daarom zeker overwegen.

Goede kennis van zaken

Je voelt je op je gemak. Op alle vragen een antwoord. Zeer bekwaam

Uitstekende, persoonlijke service.

!

zeer aangenaam

Een zeer prettige deskundige adviseur.

Prettig en goed geïnformeerd

Het advies was to the point, helder en gaf ons nieuwe inzichten

Prins Willem Alexanderlaan 711 7311 ST Apeldoorn

Over Van Bruggen Adviesgroep