Goed advies

Wij konden op zeer korte termijn een afspraak inplannen en werden erg goed geadviseerd.

• Afspraken nakomen

uitstekend werk verricht , nemen veel werk uit handen. zeer klantvriendelijk en deskundig

heel positief

heel positief

• Afspraken nakomen

het adviesgesprek heeft duidelijkheid opgeleverd

de adviseur luisterde goed en heeft in onze specifieke situatie duidelijkheid geschapen.

Belt niet eens terug

Zeer slecht

• Afspraken nakomen

'Gelukkig hebben wij elkaar recent nog gesproken en bleek er een miscommunicatie te zijn, waardoor wij elkaar na ons eerste kennismaking niet meer te pakken hebben gekregen. Erg vervelend dat je onze dienstverlening in eerste instantie op deze manier ervaren en beoordeeld hebt, maar gelukkig is de lucht inmiddels geklaard. Ik zie uit naar een prettige samenwerking in de toekomst!'

goede aanbevelingen in prettige sfeer

Er wordt ruim tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen in een prettige sfeer. Ook wordt gekeken of dit ook daadwerkelijk gelukt is. je hebt niet het gevoel dat je iets opgedrongen wordt en je blijft als klant "in de lead"

Deskundig en vriendelijk

Wij zijn meer dan goed geholpen door Jan Geerling bij Van Bruggen Amsterdam. Alles is goed uitgelegd en er werd zeer goed geluisterd naar onze wensen.

• Afspraken nakomen

In het kennismakingsgesprek kwam Matthijs Kraa over als een adviseur die kennis van zaken heeft

..en prettig is om mee samen te werken.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Orientatiegesprek ; zeer ptofessioneel

Vriendelijk, deskundig; openhartig.

Prima advies!

Ik ben op een voor mij wat onbekend terrein (onderhandse lening) wat wijzer geworden.

• Afspraken nakomen

Fijne persoonlijke begeleiding van Matthijs bij het afsluiten van mijn eerste hypotheek!

Totaal onverwachts een optie gekregen op een appartement. Hier moest snel geschakeld worden in een complexe financiele situatie. Matthijs heeft mij ontzettend fijn geholpen, echt persoonlijk advies geboden en mijn financiele situatie doorgelicht om tot een geschikte financiele oplossing te komen. Uiteindelijk met een passende hypotheek aanvraag de deur uitgelopen. Ik had veel vragen en ik kon altijd terecht bij Matthijs waar hij mijn zorgen op een professionele maar informele manier kon wegnemen.

Op tijd bij afspraak

U heeft mij geholpen

Uitstekende uitleg

Heel fijn en prettig gesprek. De adviseur dacht met ons mee en wat reëel was in onze situatie.

Adviesgesprek

Erg tevreden over het vrijblijvende adviesgesprek!

Zeer prettig

Heel behulpzaam en heel duidelijk met alles

• Afspraken nakomen

Gesprek was zeer verhelderend en transparant

Informatief

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Eind goed al goed

Ik ben blij dat deze ingewikkelde casus uiteindelijk toch nog goed is afgelopen.

Jan Geerling is zeer deskundig

Professionele adviseur

Goed advies

Positief

Informatief en verhelderend

Heel fijn om met iemand te spreken die echt op alle financiële vlakken kennis van zaken heeft.

prettig contact en deskundig

Ik heb diverse keren heldere adviezen gekregen van Marcel waar ik mijn voordeel mee heb kunnen doen. Vandaar dat ik ook steeds weer bij hem terug kwam.

Fantastic

very quick in the answers very intelligent shows me the right way is doing a great job for my family just fantastic!!

Tevreden klant

Ik ben erg tevreden met het contact en deskundigheid Van Bruggen Advies Groep.

Very informative and helpful

Instructional

Aangenaam ervaring

Via de VanBruggen Adviesgroep wilde ik informatie inwinnen over de Verzilver Hypotheek. Daar ontmoette ik Jan Geerling die mij op een heel prettige manier goede informatie heeft gegeven. Ook na het gesprek reageerde hij heel snel op mijn mails. Ik heb het gesprek met hem als zeer waardevol ervaren – daarvoor wil ik hem hartelijk bedanken.

Over Van Bruggen Adviesgroep