prettig en deskundig eerste gesprek

Via Independer bij de Van Bruggen Adviesgroep terecht gekomen en daar snel een afspraak kunnen maken voor een eerste gesprek. Dat gesprek was prettig en deskundig.

Denken in mogelijkheden

Zeer ervaren adviseur die volop meedenkt en puzelt om de financiering van je droomwoning te realiseren!

Hele zinvole ervaring

Hele goede deskundige medewerkers, werken onafhankelijk, kunnen je veel keuze aan hypotheekverstrekkers bieden. Kortom, erg tevreden!

Enorm goed geholpen

Ik had een afspraak met Jan om mijn situatie te bespreken. Hij heeft al mijn vragen weggenomen en goed advies gegeven. Er waren zeker een aantal punten waar ik zelf niet over had nagedacht die hij heeft besproken. Aangezien ik nog opzoek ben naar de juiste woning ben ik nog niet verder in het proces maar ik zou iedereen aanraden om een oriënterend gesprek in te plannen bij deze partij.

Fijn

Ik ben goed meegenomen in wat er bij komt kijken aan kosten bij het kopen van een huis.

Niet echt klantvriendelijk

Geen goed gevoel na eerste gesprek, lijken alleen in standaard hypotheek oplossingen te willen,denken. Ik ga met deze adviseur niet verder.

• Afspraken nakomen

Beste meneer, we hebben u zo goed mogelijk proberen te helpen met uw specifieke vraag. Daarom heeft mijn collega e.e.a met u doorgesproken om tot een goede indicatie te komen qua werkzaamheden. Hierop hebben we u een prijsindicatie gegeven, Het is natuurlijk uw goed recht om die indicatie niet te accepteren. Ik wens u veel succes met uw zoektocht naar dit specifieke advies.

Slecgt

Slecht

• Afspraken nakomen

Beste klant, jammer dat u mijn dienstverlening zo heeft ervaren. We hebben u gesproken en aan de hand van uw vragen een aantal oplossingen aangedragen. Ik ben verbaasd dat zonder verdere communicatie u naderhand ineens deze review geeft. Naar ons gevoel hebben we een goed gesprek gehad. Ik help u graag alsnog verder.

Prima en helder gesprek

Was een fijn gesprek en alles werd mij duidelijk uitgelegd met wat mijn opties zijn.

• Afspraken nakomen

Vertrouwd en heldere uitleg en advies

Wij hebben Van Bruggen Adviesgroep nu voor de 2de keer benaderd om ons te adviseren en ook deze keer voelde het vertrouwd, kregen we een duidelijk en helder advies en wordt alles vlot in gang gezet.

• Afspraken nakomen

Goede toelichting en uitleg op vragen

Fijn gesprek en veel wijzer geworden

Goed, objectief advies.

Ik kwam om te bekijken of het oversluiten van mijn hypotheek nuttig zou kunnen. Alle mogelijkheden besproken en een onafhankelijk, objectief advies gekregen. Heel prettig.

Snelle en deskundig advies

Na getrapte telefonische intake (vond ik echt een minpunt) wel een degelijk, kundig en snel advies

Uitstekend service

Super vriendelijke medewerkers. Denkt in alle opzichten mee en geeft je een luisterend oor en zeker een vertrouwd gevoel.

Vriendelijk/ meedenkend

Fijn oriënterend gesprek gehad

• Afspraken nakomen

Verhelderend, professioneel en zeer positief!

Heel erg positief!

Goed advies

Wij konden op zeer korte termijn een afspraak inplannen en werden erg goed geadviseerd.

• Afspraken nakomen

uitstekend werk verricht , nemen veel werk uit handen. zeer klantvriendelijk en deskundig

heel positief

heel positief

• Afspraken nakomen

het adviesgesprek heeft duidelijkheid opgeleverd

de adviseur luisterde goed en heeft in onze specifieke situatie duidelijkheid geschapen.

Belt niet eens terug

Zeer slecht

• Afspraken nakomen

'Gelukkig hebben wij elkaar recent nog gesproken en bleek er een miscommunicatie te zijn, waardoor wij elkaar na ons eerste kennismaking niet meer te pakken hebben gekregen. Erg vervelend dat je onze dienstverlening in eerste instantie op deze manier ervaren en beoordeeld hebt, maar gelukkig is de lucht inmiddels geklaard. Ik zie uit naar een prettige samenwerking in de toekomst!'

goede aanbevelingen in prettige sfeer

Er wordt ruim tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen in een prettige sfeer. Ook wordt gekeken of dit ook daadwerkelijk gelukt is. je hebt niet het gevoel dat je iets opgedrongen wordt en je blijft als klant "in de lead"

Deskundig en vriendelijk

Wij zijn meer dan goed geholpen door Jan Geerling bij Van Bruggen Amsterdam. Alles is goed uitgelegd en er werd zeer goed geluisterd naar onze wensen.

• Afspraken nakomen

In het kennismakingsgesprek kwam Matthijs Kraa over als een adviseur die kennis van zaken heeft

..en prettig is om mee samen te werken.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Orientatiegesprek ; zeer ptofessioneel

Vriendelijk, deskundig; openhartig.

Prima advies!

Ik ben op een voor mij wat onbekend terrein (onderhandse lening) wat wijzer geworden.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.