Altijd die extra stap

Marcel denkt goed met je mee en heeft our of the box ideeen, die mij echt verder helpen.

• Afspraken nakomen

prettig en deskundig gesprek,vragen lijst van beoordeling kwam een beetje snel,nog voordat vervolggesprek had plaats gevonden.

• Afspraken nakomen

heel goed en duidelijk geholpen, heel tevreden

• Afspraken nakomen

Erg prettig geholpen door Marcel, ik zou de van Bruggen Adviesgroep aanraden.

• Afspraken nakomen

Prettige en creatieve, maar toch realistische, hulp op maat gekregen!

Snel, vriendelijk en accuraat

• Afspraken nakomen

Ik kwam voor een adviesgesprek, ben heel goed geholpen en weet waar ik aan toe ben.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.