Duidelijke uitleg over meerdere mogelijkheden.

Omdat je maar een aantal keren in je leven een huis koopt, zijn wij een leek op het gebied van de financiële mogelijkheden voor een nieuwe hypotheek. Aangezien wij (net) gepensioneerd zijn, leken de opties beperkt vooral nadat wij contact hadden opgenomen met een aantal hypotheek verstrekkers. De Van Bruggen Adviseur, Thimo Veenman, gaf ons een duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Er was gelukkig meer mogelijk dan wij dachten. Wij zijn dus blij dat we contact hebben opgenomen met de Van Bruggen Adviesgroep en onze hypotheek aanvraag loopt voor ons nieuwe huis :-)

Denkt mee

Vriendelijk en denkt met je mee. Geen eigen agenda wat erg prettig is

fijne ervaring :)

Ik werd ontvangen in een rustig kantoor waar tijd vrijgemaakt werd om te kijken naar mijn situatie en wat er mogelijk was. Het advies was volledig, onpartijdig, deskundig, en zoals beloofd vrijblijvend.

• Afspraken nakomen

Ondanks dat we daar waren door verkeerde info op website heeft Jan ons goed van info voorzien

Goed geadviseerd

Ik vroeg en ontving advies dat me geholpen heeft om een goede beslissing te nemen. De adviseur was duidelijk en noemde ook meteen de prijs die uitgebreid advies inwinnen zou kosten.

• Afspraken nakomen

Heldere uitleg voor een leek

Afgelopen week had ik een gesprek met Jan om te kijken wat mijn mogelijkheden zouden zijn voor het kopen van mijn eerste huis. Voordat ik er heen ging dacht ik dat het een ingewikkeld gesprek zou worden, met termen waarvan ik nooit eerder heb gehoord. Niets bleek minder waar. Jan heeft me alles heel simpel kunnen toelichten wat het een verhelderend gesprek maakte met een duidelijke uitkomst. Dank hiervoor en tot binnenkort bij de volgende stap!

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prima advies.

Prima voorbereid, duidelijke keuzemogelijkheden.

Kundig, adequaat en vriendelijk

Het contact met zowel Patty als Marcel was heel prettig; vriendelijk, toeganlelijk en vooral heel deskundig advies.

Goed advies

Goede ervaring met duidelijk advies rondom pensioen voor een ZZP-er

• Afspraken nakomen

prettig en deskundig eerste gesprek

Via Independer bij de Van Bruggen Adviesgroep terecht gekomen en daar snel een afspraak kunnen maken voor een eerste gesprek. Dat gesprek was prettig en deskundig.

Denken in mogelijkheden

Zeer ervaren adviseur die volop meedenkt en puzelt om de financiering van je droomwoning te realiseren!

Hele zinvole ervaring

Hele goede deskundige medewerkers, werken onafhankelijk, kunnen je veel keuze aan hypotheekverstrekkers bieden. Kortom, erg tevreden!

Enorm goed geholpen

Ik had een afspraak met Jan om mijn situatie te bespreken. Hij heeft al mijn vragen weggenomen en goed advies gegeven. Er waren zeker een aantal punten waar ik zelf niet over had nagedacht die hij heeft besproken. Aangezien ik nog opzoek ben naar de juiste woning ben ik nog niet verder in het proces maar ik zou iedereen aanraden om een oriënterend gesprek in te plannen bij deze partij.

Fijn

Ik ben goed meegenomen in wat er bij komt kijken aan kosten bij het kopen van een huis.

Niet echt klantvriendelijk

Geen goed gevoel na eerste gesprek, lijken alleen in standaard hypotheek oplossingen te willen,denken. Ik ga met deze adviseur niet verder.

• Afspraken nakomen

Beste meneer, we hebben u zo goed mogelijk proberen te helpen met uw specifieke vraag. Daarom heeft mijn collega e.e.a met u doorgesproken om tot een goede indicatie te komen qua werkzaamheden. Hierop hebben we u een prijsindicatie gegeven, Het is natuurlijk uw goed recht om die indicatie niet te accepteren. Ik wens u veel succes met uw zoektocht naar dit specifieke advies.

Slecgt

Slecht

• Afspraken nakomen

Beste klant, jammer dat u mijn dienstverlening zo heeft ervaren. We hebben u gesproken en aan de hand van uw vragen een aantal oplossingen aangedragen. Ik ben verbaasd dat zonder verdere communicatie u naderhand ineens deze review geeft. Naar ons gevoel hebben we een goed gesprek gehad. Ik help u graag alsnog verder.

Prima en helder gesprek

Was een fijn gesprek en alles werd mij duidelijk uitgelegd met wat mijn opties zijn.

• Afspraken nakomen

Vertrouwd en heldere uitleg en advies

Wij hebben Van Bruggen Adviesgroep nu voor de 2de keer benaderd om ons te adviseren en ook deze keer voelde het vertrouwd, kregen we een duidelijk en helder advies en wordt alles vlot in gang gezet.

• Afspraken nakomen

Goede toelichting en uitleg op vragen

Fijn gesprek en veel wijzer geworden

Goed, objectief advies.

Ik kwam om te bekijken of het oversluiten van mijn hypotheek nuttig zou kunnen. Alle mogelijkheden besproken en een onafhankelijk, objectief advies gekregen. Heel prettig.

Snelle en deskundig advies

Na getrapte telefonische intake (vond ik echt een minpunt) wel een degelijk, kundig en snel advies

Uitstekend service

Super vriendelijke medewerkers. Denkt in alle opzichten mee en geeft je een luisterend oor en zeker een vertrouwd gevoel.

Vriendelijk/ meedenkend

Fijn oriënterend gesprek gehad

• Afspraken nakomen

Verhelderend, professioneel en zeer positief!

Heel erg positief!

Goed advies

Wij konden op zeer korte termijn een afspraak inplannen en werden erg goed geadviseerd.

Over Van Bruggen Adviesgroep