Zeer netjes geholpen

Goed advies. Denken in mogelijkheden met je mee en proberen te behalen waar je naar toe wilt. Goede service, Goede dienstverlening.

Uitstekend geholpen

Ze hebben mijn netjes, duidelijk en snel geholpen met mijn verzekering en hypotheek. Had een erg korte tijd om alles te regelen en dat is gelukt.

Tevreden

İk heb met leon hele goede ervaring is professineel in zijn beroep heeft mij goed geholpen 👍

• Afspraken nakomen

Leon is ervaren, deskundig en legt alles (scenario's) rustig uit.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.