Betrokken en professioneel

Zeer goed traject mogen beleven met een toch wel unieke hypotheek situatie. Prettige samenwerking, prima advies en uitkomst. Enige verbeterpuntje is zorgen dat licenties en certificering op orde zijn, zodat overal hypotheken snel kunnen worden afgesloten. Dit zijn vast opstartperikelen.

• Afspraken nakomen

vriendelijk,duidelijk en zeer behulpzaam.

wij zijn op een plezierige en eerlijke wijze geinformeerd.

Prima duidelijk gesprek

Veel duidelijk geworden in het gesprek d.m.v. voorbeelden en berekeningen. duidelijk advies meegekregen.

Deskundig en klantgericht advies

We zijn erg goed geholpen door Hendrik Kooijmans in onze zoektocht naar een hypotheek die aansloot bij onze wensen. Het contact verliep prettig en Hendrik was altijd te benaderen voor vragen.

• Afspraken nakomen

duidelijk, open en eerlijk advies!

Na een duidelijke uitleg en goed advies hebben wij een goede beslissing kunnen nemen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor jouw review Kirsten! Fijn dat ik jullie heb kunnen helpen.

Zeer prettig gesprek met kundig adviseur. Alleen het vinden van het kantoor was wat lastig.

• Afspraken nakomen

Zeer goed, we zijn zelf helaas nog niet echt verder gekomen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Raalte

Wij zijn een jong en enthousiast kantoor gevestigd in het centrum van Raalte. Ons streven is om je op een prettige en duidelijke manier te helpen bij jouw financiële zaken. Dit doen wij door je onafhankelijk financieel advies te geven over onder andere jouw hypotheek, verzekeringen en pensioen. Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren van de ondernemer, maar als particulier kun je uiteraard ook bij ons terecht.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.