frustrerend

zeer frustrerende ervaring. We kregen van onze adviseur slechts van 1 bank een offerte te zien want die was gewoon de beste voor ons. Uiteindelijk moesten we 2x uitstel van financiering aanvragen (veel slapeloze nachten!), door allerlei ongeregeldheden in het aanvraagproces. En als klap op de vuurpijl bleek later dat de bankgarantie niet was afgegeven (die we wel zouden krijgen), dus die moest hals over kop alsnog geregeld worden terwijl de datum van financiering al enkele dagen was verstreken. Ik hoopte met een hypotheekadviseur op goed advies en op een vlekkeloos en ontzorgd proces, maar dit was het tegenovergestelde. Het enorm spijt gehad dat ik niet meteen naar een bekende bank van mijn eigen keuze ben gegaan.

• Afspraken nakomen

Beste klant, uiteraard was het niet de bedoeling om u slapeloze nachten te bezorgen. Ik wil mijn klanten juist graag ontzorgen. Dat dit in uw geval niet gelukt is, vind ik vervelend en daarvoor bied ik u mijn excuses aan. Bij uw aanvraag heeft e.e.a. veel langer geduurd dan normaal ivm de 2 tot 3 keer zo grote drukte door de Corona-crisis. Daardoor zijn oa bij de betreffende bank zaken te lang blijven liggen. Ook ikzelf heb door de extreme drukte niet voldoende met u gecommuniceerd waardoor u niet altijd direct goed op de hoogte was. Gelukkig is de hypotheek na flink wat contact met de bank alsnog rond gekomen. Daar ben ik blij mee. Ik wens u nogmaals veel plezier in uw nieuwe woning.

Vriendelijk, vlot en goed geholpen

Moussa heeft ons goed en vriendelijk geholpen. We kennen hem al van eerdere hulpvragen dat maakt het laagdrempelig en vertrouwd. We hadden bij deze hulpvraag wat spoed ook dat was geen probleem. Alles is goed en snel afgehandeld en top gecommuniceerd per stap.

• Afspraken nakomen

Zeer goed advies, vriendelijk en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Ik ben zeer rustig en kundig geholpen door Moussa Sabiel. Tot nu toe prettig ervaren hoe alles verloopt.

• Afspraken nakomen

electronisch doorsturen formulieren niet altijd gemakkelijk

• Afspraken nakomen

Wij zijn super tevreden over de manier waarop we door Moussa zijn geholpen. Wij zouden hem aanbevelen aan familie en vrienden. We hebben met meerdere adviseurs gewerkt maar nooit met de tevredenheid die we hebben over Moussa.

• Afspraken nakomen

Eigenlijk zouden we ook een 10 kunnen geven. Prima voorlichting en begeleiding. Moeilijke zaken eenvoudig maar doeltreffend uitgelegd. Huizen kopen en verkopen zal nooit een hobby worden maar als we weer zover zouden zijn dan zouden we ook beslist dit via Moussa Zabil laten lopen.

• Afspraken nakomen

Goede ervaring met Moussa Zabil. Heeft alles heel goed geregeld voor onze nieuwe woning.

St Josephstraat 135 5017GG Tilburg

Over Van Bruggen Adviesgroep